Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Jeg skjønner ingenting!Magen føles liksom full, samtidig som man er sulten, samtidig som man også er uvel. Garantert en ny følelse!![]()

når jeg gikk gravid med nr 2 så var jeg konstant kvalm i 9mnd of kastet opp de 3første mnd… mener å huske at jeg var noe kvalm med nr 1 oxo, spesielt på slutten. skulle nesten ønske at kvalmen kom tilbake, føler det en betryggende å være kvalm

De to siste dagene var noe bedre og i går ettermiddag/kveld så og si helt fin og fikk i meg mye mat
Hadde håpet det varte i dag også siden vi skal i bursdag, men nå er jeg så kvalm
Kaster ikke opp, håper jeg slipper det. Skal mye til før jeg kaster opp da jeg hater det... Men den er så lammende den kvalmen. Håper det gir seg til vi skal dra 

Kjenner jeg skammer meg litt altså.. Ellers er det ingen store endringer. Stort sett murring, stikking og trøtt 
Føler meg som en dronning som slipper å gjøre noe som helst
. 
)
JahEr det flere enn meg som plutselig er blitt veldig lettrørt?![]()
Prøver å si til meg selv at jeg må skjerpe meg men det fungerer ikke helt Hva i alle dager var det?!?!
Fikk skikkelig vond mageknip heeelt nederst i magen, typ rett over/bak skambeinet, og stikking inni tissen/skjeden! Au!!
Ga seg etter ca 10 min kanskje, nå er jeg bare litt øm på venstre side.
Shit, kan det være exu? Begynnende SA?
Eller er dette her helt normalt????
Er 6+1 i dag..