Symptomtråd

Er så oppblåst atte fy.. fikk ikke mage før jeg var nesten 6 mnd tror jeg med lillemann og nå er magen like stor :joyful:
 
6+3 og ekstremt oppblåst :eek: Litt «støl» i magen, og gjesper meg gjennom arbeidsdagen. Ellers er formen ganske fin her. Ofte sulten da :hilarious::joyful:
 
Der kom smertene i lysken i full fart.. Håååper det ikke er ei lita bekkenløsning som er i ferd med å melde sin ankomst. Fikk det ca halvveis forrige gang, og slet resten av svangerskapet :oops:

... og der begynte klaginga og gitt! :cool:
 
Murringer og stikking i magen, særlig på kveldstid. Det husker jeg fra forrige gang på denne tiden. Ellers merker jeg litt sånn mild grad av halsbrann uten at det er plagsomt, og tunge pupper.
 
4+5 i dag. Frem til nå har det vært stikking nederst i magen når jeg strekker meg, hoster etc. brystene har vært store og ømme i 2 uker, noe de ellers bruker å være bare de siste par dagene før mensen. er kanskje tidlig å kjenne på så mange symptomer for meg ennå, men på joggetur i går merket jeg at jeg ble andpusten veldig mye fortere enn vanlig. De siste par dagene har jeg også vært en del trøttere enn vanlig :sleep011
 
Jeg skal til sjøs i seilbåt i en uke nå, og jeg er sååå kvalm! Skal jammen bli interessant å se hvordan det går å skjule graviditeten for reisefølget:hilarious::hungover:
 
Du får late som du er sjøsyk :D:wacky:
Haha! Har seilt å årevis med disse menneskene, og aldri vært sjøsyk. Ikke er det spådd særlig vind heller:hilarious: Men, men.. Det er mannfolk av den distré typen vi seiler med - så er jo lov å håpe at det går under radaren:hilarious:
 
Har roet seg hos meg heldgvis! Hvordan går det med deg? :)

Testene blir sterkere, så er muligens voksesmerter eller noe. Kommer og går, er ikke konstant. Håper på clearblue 3+ snart:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 5AFDA876-528C-4546-9FB7-B3C77B66C53A.jpeg
    5AFDA876-528C-4546-9FB7-B3C77B66C53A.jpeg
    632,9 KB · Visninger: 12
Testene blir sterkere, så er muligens voksesmerter eller noe. Kommer og går, er ikke konstant. Håper på clearblue 3+ snart:smiley-angelic001
Bra! :D jeg fikk 3+ da jeg var5+1 med mini :)
 
5+5 og i dag har kvalmen meldt seg kommer og går :singing:
 
Mitt 1.innlegg her:) Er 5+2 i dag. Kjente litt murringer og stikninger forrige helg. Etter det har jeg knapt kjent noe som helst. Eneste er at jeg må kneppe opp knappen i buksa når jeg sitter, fordi den strammer:hilarious: Tviler til tider på at jeg er gravid. Ingen tretthet og ingen kvalme. Prøver å si til meg selv at ingen symptomer ikke trenger å bety at det går galt, men det er ikke lett:sorry:
 
5+1 og veldig lite symptomer. Men ser jeg er i godt selskap her med flere, så håper at det kan være normalt. Kjenner litt strekking og murring av og til, men har blitt veldig lite de siste dagene. Nesten ingen ømme bryster lenger heller.
 
5+1 og veldig lite symptomer. Men ser jeg er i godt selskap her med flere, så håper at det kan være normalt. Kjenner litt strekking og murring av og til, men har blitt veldig lite de siste dagene. Nesten ingen ømme bryster lenger heller.
Godt å høre det at det er flere som har det slikt.:rolleyes: Blir jo så usikker når man leser om andre som har mange symptomer.:oops:
 
4+0 Halsbrann, litt kvalme, ømme pupper og murringer/stikkinger i livmora.. venter på qt kvalmen skal slå inn som fullt som tidligere :nailbiting:
 
Vet ikke om det er et symptom, men skikkelig riving i området med eggstokken når jeg måtte nyse. Det man kaller ligamentsmerte?:p
 
Langt bak jeg, da :p 3+4 og lever i lykkelige dager uten symptomer. Skal knuge på de de neste to ukene for erfaringsmessig smeller det fra 6+0 hos meg :dead:
 
6+2. Føles som jeg er støl, og at livmora "jobber" med noe. Dette fører til hyppige toalettbesøk for nr 2... er jeg den eneste som er det motsatte av forstoppa? :confused013
 
Back
Topp