Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får late som du er sjøsykJeg skal til sjøs i seilbåt i en uke nå, og jeg er sååå kvalm! Skal jammen bli interessant å se hvordan det går å skjule graviditeten for reisefølget
Haha! Har seilt å årevis med disse menneskene, og aldri vært sjøsyk. Ikke er det spådd særlig vind heller Men, men.. Det er mannfolk av den distré typen vi seiler med - så er jo lov å håpe at det går under radarenDu får late som du er sjøsyk
Har roet seg hos meg heldgvis! Hvordan går det med deg?Jeg har også hatt menssmerter i to dager nå! Blir jo livredd
Har roet seg hos meg heldgvis! Hvordan går det med deg?
Bra! jeg fikk 3+ da jeg var5+1 med miniTestene blir sterkere, så er muligens voksesmerter eller noe. Kommer og går, er ikke konstant. Håper på clearblue 3+ snart
Godt å høre det at det er flere som har det slikt. Blir jo så usikker når man leser om andre som har mange symptomer.5+1 og veldig lite symptomer. Men ser jeg er i godt selskap her med flere, så håper at det kan være normalt. Kjenner litt strekking og murring av og til, men har blitt veldig lite de siste dagene. Nesten ingen ømme bryster lenger heller.
Vet ikke om det er et symptom, men skikkelig riving i området med eggstokken når jeg måtte nyse. Det man kaller ligamentsmerte?