8+0, kvalme dagen lang og oppkast, og dårlig i magen generelt, trøtt og sliten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå dette kjente jeg også på her om dagen aldri opplevd før!Blitt kvalm i bilen 2 ganger i dag, noe jeg egentlig ikke bruker å bli.. Hadde samme forrige svangerskap, håper bare det holder seg til kun bilkvalme og ikke blir noe mer
Er så fælt! Blir til og med bilsyk når jeg kjører selvÅå dette kjente jeg også på her om dagen aldri opplevd før!
De sier det er et veldig godt tegn Faktisk 50-70% lavere sjans for SA iflg. Forskning. En pitteliten trøst oppi det hele. Når begynte kvalmen?7+0
KVALM. Mye mer kvalm enn med førstemann. Blæh.
Hahaha, har ikke kjent på den enda selv da men når vi kjørte en times tur på 17mai så tok det ikke 10min engang før jeg var uvel og kvalmEr så fælt! Blir til og med bilsyk når jeg kjører selv
Er helt grusomt! Blir dårlig bare vi kjører på butikken.. Skal kjøre langt alene i morgen, 3 timer hver vei, gruer meg så ekstremtHahaha, har ikke kjent på den enda selv da men når vi kjørte en times tur på 17mai så tok det ikke 10min engang før jeg var uvel og kvalm
Ååå, du får prøve å finne en løsning slik at det ikke blir så alt for ille også ikke mindre en 3 timer hver vei daEr helt grusomt! Blir dårlig bare vi kjører på butikken.. Skal kjøre langt alene i morgen, 3 timer hver vei, gruer meg så ekstremt
De sier det er et veldig godt tegn Faktisk 50-70% lavere sjans for SA iflg. Forskning. En pitteliten trøst oppi det hele. Når begynte kvalmen?
Jeg er 5+2, sist begynte kvalmen 5+3 Og varte alt for lenge. Håper du slipper å gå lenge!
7+0. Kvalmen har vært siden 4+. Økende. Verre enn med førstemann. Det er ikke morgenkvalme men kommer hele dagen og av og til midt på natta! Og nå klarer jeg ikke pmax lengre what to do?? Noen tips mot kvalme?
Jeg gjør det samme men bare med eplejuice da jeg syns appelsinjuice smaker magesyreFarris! Og Farris og appelsinjuice blandet sammen når man trenger litt blodsukker kick. Fyll et halvt glass med appelsinjuice, også har du oppi Farris til det blir fullt. Eneste som hjelper her!
Jeg gjør det samme men bare med eplejuice da jeg syns appelsinjuice smaker magesyre
Sorry!!Åh fytti rakkern, nå ble jeg kvalm
Sorry!!
Blir kvalm hver gang noen nevner appelsinjuice Liker den jo veldig godt til vanlig, men nå takler jeg den rett og slett ikke Og selvfølgelig er det det eneste samboer drikker for tidenDet går bra altså!!!
Blir kvalm hver gang noen nevner appelsinjuice Liker den jo veldig godt til vanlig, men nå takler jeg den rett og slett ikke Og selvfølgelig er det det eneste samboer drikker for tiden