Symptomtråd

7+0

KVALM. Mye mer kvalm enn med førstemann. Blæh.
De sier det er et veldig godt tegn:angelic: Faktisk 50-70% lavere sjans for SA iflg. Forskning. En pitteliten trøst oppi det hele. Når begynte kvalmen?
Jeg er 5+2, sist begynte kvalmen 5+3:nailbiting: Og varte alt for lenge. Håper du slipper å gå lenge!

Jeg er 5+0 nå og har en del smerter i bekkenet og nedre rygg. Men syntes det er så tidlige å få slike symptomer. Med første var jeg «bare» kvalm frem til sånn uke 25-26. Ingen andre plager. Så forventet ikke å få bekkensmerter så tidlig og så mye. Noen andre som også har hatt bekken problemer så tidlig?

Hahaha, har ikke kjent på den enda selv da men når vi kjørte en times tur på 17mai så tok det ikke 10min engang før jeg var uvel og kvalm :eek:
Er helt grusomt!:hilarious::hilarious: Blir dårlig bare vi kjører på butikken.. Skal kjøre langt alene i morgen, 3 timer hver vei, gruer meg så ekstremt :hungover:

De sier det er et veldig godt tegn:angelic: Faktisk 50-70% lavere sjans for SA iflg. Forskning. En pitteliten trøst oppi det hele. Når begynte kvalmen?
Jeg er 5+2, sist begynte kvalmen 5+3:nailbiting: Og varte alt for lenge. Håper du slipper å gå lenge!

Det er kjekt å vite :D Jeg hadde sånn typ 1 dag med kvalme i uke 4 før det sluttet brått. Kvalmen kicket ikke inn igjen før nesten halveis i uke 6 denne gang :) Kaster heldigvis ikke opp så mange ganger om dagen da, og av og til hjelper det litt å spise :) Forrige gang hadde jeg ingen symptomer før uke 7/8, så det er nesten sånn at jeg lurer på om det er motsatt kjønn denne gang :P

Håper du ikke blir altfor kvalm da ❤

7+0. Kvalmen har vært siden 4+. Økende. Verre enn med førstemann. Det er ikke morgenkvalme men kommer hele dagen og av og til midt på natta! Og nå klarer jeg ikke pmax lengre:smiley-angry017 what to do?? Noen tips mot kvalme?

7+0. Kvalmen har vært siden 4+. Økende. Verre enn med førstemann. Det er ikke morgenkvalme men kommer hele dagen og av og til midt på natta! Og nå klarer jeg ikke pmax lengre:smiley-angry017 what to do?? Noen tips mot kvalme?

Farris! Og Farris og appelsinjuice blandet sammen når man trenger litt blodsukker kick. Fyll et halvt glass med appelsinjuice, også har du oppi Farris til det blir fullt. Eneste som hjelper her!

Farris! Og Farris og appelsinjuice blandet sammen når man trenger litt blodsukker kick. Fyll et halvt glass med appelsinjuice, også har du oppi Farris til det blir fullt. Eneste som hjelper her!
Jeg gjør det samme men bare med eplejuice da jeg syns appelsinjuice smaker magesyre:hilarious:

Ømme og tunge pupper, der har vokst 1-2 str allerede:wtf:
Veldig trøtt enda og spiser jevnere enn før:)

8+1

7+3 i dag. Kjenner ikke så mye vondter og strekking for tiden, med mindre jeg "står feil" når jeg hoster eller nyser (og jeg nyser mye!), så må passe litt ekstra på der:rolleyes: Bukser er uutholdelig å ha på!

Ellers er jeg kvalm hele tiden, hele dagen, med noen velsignede opphold her og der. Har kastet opp to ganger til nå, det var ikke så befriende som jeg hadde håpet det skulle være :hilarious: Er jo fortsatt kvalm etterpå!!:shifty: De få gangene jeg ikke er kvalm er magen så turbulent at jeg er like uvel uansett. Har heldigvis funnet noen ting jeg kan spise, men de er så kalorifattige stakkar at jeg må spise hele tiden for at det ikke skal være tomt i magen x)

Vannmelon - Yay
Lukten av brød - Blæh (måtte åpne kjøkkenvinduet da jeg smurte matpakke til guttungen)

Gleder meg til jeg kan ta igjen det tapte i form av god mat når kvalmen endelig gir seg :woot:

7+1

Åhr, kvalm kvalm kvalm. Lei av å spy, i dag har det vært helt ekstremt :(

Back
Topp