Symptomtråd

10+2

Har en del hormonelle hodepiner for tiden. Har også begynt å få litt vondt i bekkenet :banghead: Også er jeg så fullstendig utslitt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Puppene vokser, magen vokser. Ellers ikke så mye annet :)
 
7+4 og føler meg ekstremt oppblåst i løpet av dagen. Ikke gøy å føle seg som en ballong når det ikke er pga størrelsen på baby :p
 
7+4 og føler meg ekstremt oppblåst i løpet av dagen. Ikke gøy å føle seg som en ballong når det ikke er pga størrelsen på baby :p

Samme her!! :wideyed: magen er normal om morgenen, men sykt oppblåst om kvelden! Buksene strammer faktisk så det blir ubehagelig, og jeg er bare 7 +2 (tror jeg)
 
9+6, kvalme med oppkast går opp/ned, veeeldig sliten. Til tider null energi. Tisser på natta og våkner lett :rolleyes:
 
11+6.
Oppblåst her også, og kvalmen har tatt seg opp. Gått fra å være konstant uggen til å kaste opp eller være på nippet til det, i perioder på dagen.
Nyser også mye, høyt og plutselig :p
(Ops, trodde jeg var inne på desember -beklager :rolleyes:)
 
Huff, hvordan var det å ha det med din første? Ligger i familien å ha bekkenløsning, og tenker når jeg har begynt å kjenne antydninger allerede, så er vel sjansen stor for at jeg og blir en av de "heldige":confused:
Det var ubehagelig og vondt...ble teipet husker jeg (er 18år siden:hilarious::hilarious:). Men! Når gutten var ute var smertene borte, helt utrolig
 
For en latterlig kjip kondis jeg har:hilarious::hilarious::hilarious:
Gå opp ei trapp i vanlig tempo?:wideyed: DEN pulsen etterpå :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: jaja, 6 mnd igjen
 
Back
Topp