Symptomtråd

På dag nr 2 uten kvalme i dag:D sist jeg «klaget» over at kvalmen forsvant en dag, kom den tilbake 10 gange værre dagen etter:hilarious: Så nå prøver jeg å nyte det så godt jeg kan over å ikke være kvalm:happy: Tror det er seabandene som hjelper, da jeg har begynt å sove med dem på:happy:

I følge egne erfaringer har jeg 1,5 gode uker igjen før det kicker inn med alskens kvalme og trøtthet :wtf:

I dag kastet jeg opp for første gang dette svangerskapet, i tillegg har jeg plutselig fått halsbrann:eek:
Helt merkelig hvor forskjellig svangerskap kan være!

Symptomfri enda! :bored::rolleyes: Nyter det foreløpig.

Ekstremt ømme pupper, trøtt og kvalm av og på ila dagen:depressed:

Må være så slitsomt med den kvalmen, slapp unna den første gangen jeg var gravid.

Symptomfri enda! :bored::rolleyes: Nyter det foreløpig.
Fyf. Bra jeg nøt det!!!
Symptomer:
- Ekstremt kvalm
- legger meg kl 19 (trøøøtt)
- forstoppet

symptomer fra sist jeg ikke har hatt:
- super ømme bryst

Min konklusjon:

Det må være en gutt denne gang:hilarious: 100% sikker!!:hilarious::hilarious:

Jeg er ekstremt trøtt:singing:, og sover stort sett fra etter middag og nesten til jeg skal legge meg igjen. Det passer ganske dårlig, siden jeg nettopp har startet i ny stilling Men samtidig er jeg så glad de dagene jeg har symptomer, for da tenker jeg at ting er som de skal:Heartred.

Forresten så minner samboeren min meg på at jeg er i dårlig humør, de dagene jeg klager over at jeg ikke har symptomer Og det har han helt rett i:hilarious:

Her veksler det på kvalme og trøtthet. Er heldigvis fungerende i hverdagen nogen lunde og overlever med hjemmekontor til tross for litt dårlig fokus. Enda ikke kasta opp men har hatt noen kjipe bølger med kvalme hver kveld. Orker ikke trene eller tenke på hva jeg spiser så føler meg ikke bra :/

Uke 9+1 i dag.
Kvalmen kommer og går, men mest på kveld. Puppene er to vonde meloner, huden er helt krise, mye stikninger i magen.

Er ekstremt trøtt og tørst her. Føler jeg har sovet siden uke 6. Og i uke 11 nå. :sleep011:sleep002

Må alltid ha en flaske vann i nærheten, og drikker minst tre ganger så mye som før. I tillegg har jeg begynt å få vondt i korsryggen og bekkenet. Frykter det er en bekkenløsning på vei..

Jeg er 6+6 i dag. Har vært mye kvalm og trøtt, men kvalmen har roet seg litt i dag. Til gjengjeld får jeg på en måte lynnedslag fra over skambenet og ned til underlivet på den ene siden. Har tatt seg opp i løpet av dagen og får meg til å huke meg sammen. Noen andre som har opplevd dette eller vet hva det er?

Er ekstremt trøtt og tørst her. Føler jeg har sovet siden uke 6. Og i uke 11 nå. :sleep011:sleep002

Må alltid ha en flaske vann i nærheten, og drikker minst tre ganger så mye som før. I tillegg har jeg begynt å få vondt i korsryggen og bekkenet. Frykter det er en bekkenløsning på vei..
Samme her...korsryggen og liksom på siden av ræva hvis det gir mening:hilarious::hilarious::hilarious: hadde bekkenløsning med min første, så regner med jeg får det denne gangen og:yuck::yuck::yuck::yuck:

Samme her...korsryggen og liksom på siden av ræva hvis det gir mening:hilarious::hilarious::hilarious: hadde bekkenløsning med min første, så regner med jeg får det denne gangen og:yuck::yuck::yuck::yuck:

Huff, hvordan var det å ha det med din første? Ligger i familien å ha bekkenløsning, og tenker når jeg har begynt å kjenne antydninger allerede, så er vel sjansen stor for at jeg og blir en av de "heldige":confused:

Back
Topp