Symptomtråd

6+0 merket noe mer til uggenhet da jeg våknet. Er sånn at jeg bare må stå opp tidlig for å spise noe, og vente på at det roer seg. Mistenkelig likt som sist, det tok seg opp noen uker etterpå. Bahhhhh orker ikke ille kvalme og oppkast, takler det så dårlig. Klarer ikke fungere, og føler at jeg kun «eksisterer». Noe som virkelig ikke går med turnusliv og småbarnsliv :hilarious::hungover:. Lykke til, til meg selv

5+3: Mild halsbrann ved mat, føles ut som om magen er full og at jeg konstant holder inn magen(magesug), øm, stikking og føles ut som at puppene er tunge, lysken, kvalm i bil

6+2. Føles som jeg er støl, og at livmora "jobber" med noe. Dette fører til hyppige toalettbesøk for nr 2... er jeg den eneste som er det motsatte av forstoppa? :confused013
Absolutt ikke. Her er jeg alt annet enn forstoppet enn så lenge hvertfall

7+1 - Konstant trøtt og sulten! Kvalmen har heldigvis sluttet å være konstant hele dagen og nå kommer den mer i bølger, men når jeg først er kvalm er jeg helt utslått:hungover:

7+6
Kvalm til alle døgnets tider, passer dårlig å jobbe i helsevesenet med funksjonshemming som trenger mye tungt stell, pluss megatrøtt...

Kvalm på kveldene . Men i dag fikk jeg morgen kvalmen og hang over do skåla :yuck:

4+6 i dag og lite symptomer. Murringene har stort sett gitt seg, men er ganske oppblåst :rolleyes: Og halsbrann!
Nyter hver dag kvalmen holder seg unna, men kjenner jeg ser frem til dagen kvalmen kommer kun fordi det da føles som en liten «bekreftelse» :)

Veldig lite symptomer! Litt murringer bare. Kvalmen slo inn for fult sist 5+4, så jeg er spent! Er 5+1.
Sist hadde jeg kjempeeee ømme bryst, ingenting denne gang. Kanskje det er gutt denne gang og jeg slipper kvalmen i tillegg?:hilarious: Lov å håpe på sistnevnte. :hilarious:

Veldig lite symptomer! Litt murringer bare. Kvalmen slo inn for fult sist 5+4, så jeg er spent! Er 5+1.
Sist hadde jeg kjempeeee ømme bryst, ingenting denne gang. Kanskje det er gutt denne gang og jeg slipper kvalmen i tillegg?:hilarious: Lov å håpe på sistnevnte. :hilarious:

Må dessverre skuffe deg med at da jeg gikk med gutt sist var jeg kvalm i nesten to måneder :wtf::p Men alle svangerskap er forskjellige, så får din del håper jeg du slipper unna rett og slett fordi det er noe herk :hilarious:

Til dere som er som meg og stresser fordi dere ikke er kvalme, så tok jeg hcg-prøve i dag, og den viste 53.000, og jeg har ikke vært kvalm (ennå). Så ikke alle får kvalme som hovedsymptom :happy:

Nå jinxer jeg det sikkert og våkner over doskåla i morgen tidlig :rolleyes: Men om det kan berolige noen, så får det være verdt det ;)

Må dessverre skuffe deg med at da jeg gikk med gutt sist var jeg kvalm i nesten to måneder :wtf::p Men alle svangerskap er forskjellige, så får din del håper jeg du slipper unna rett og slett fordi det er noe herk :hilarious:
:hungover::eek::hilarious: Er visst en ørliten høyere sannsynlighet med kvalme dersom det er jentefoster, men ikke noe garanti for å slippe dersom det er gutt nei:hilarious::hilarious: Jeg er bare veldig overrasket over omtrent null symptomer denne gangen!!
Håper jeg slipper... lå strak ut i 5-6 mnd sist:hungover::hilarious::hilarious:

Til dere som er som meg og stresser fordi dere ikke er kvalme, så tok jeg hcg-prøve i dag, og den viste 53.000, og jeg har ikke vært kvalm (ennå). Så ikke alle får kvalme som hovedsymptom :happy:

Nå jinxer jeg det sikkert og våkner over doskåla i morgen tidlig :rolleyes: Men om det kan berolige noen, så får det være verdt det ;)
For et deilig tall!!!:angelic: Og bra du ikke er kvalm! Jeg hadde 600 på fredag så er redd symptomene detter på meg snart:p

For et deilig tall!!!:angelic: Og bra du ikke er kvalm! Jeg hadde 600 på fredag så er redd symptomene detter på meg snart:p

Takk, ja :D Spørsmålet er om det fortsatt stiger :nailbiting: Men det er en annen diskusjon :dead: Skal nevnes at jeg er 7+3 da, så er helt normalt tror jeg :happy:

Takk, ja :D Spørsmålet er om det fortsatt stiger :nailbiting: Men det er en annen diskusjon :dead: Skal nevnes at jeg er 7+3 da, så er helt normalt tror jeg :happy:
Ja, satser på det! :angelic: Heier på spirene:Heartred

I dag merket jeg på en voldsom trøtthet! Men med to små pluss forkjølelse er det vanskelig å si hva som skyldes hva :hilarious: prøver å nyte at det ikke har starta med symptomer men så er det noe med å bare få det overstått og :rolleyes: pleier å være ganske bra fra uke 10 tidligere

7+0

KVALM. Mye mer kvalm enn med førstemann. Blæh.

Back
Topp