Symptomtråd

5+2: Føler meg øm/det murrer i korsryggen. Er det normalt?? :nailbiting:
 
Noen andre som kan få skikkelig vont når de reiser seg for brått/fort?...gjor det istad og blei faktisk skikkelig svimmel i tillegg...va ganske ekkelt!
 
Noen andre som kan få skikkelig vont når de reiser seg for brått/fort?...gjor det istad og blei faktisk skikkelig svimmel i tillegg...va ganske ekkelt!
Ja!! Må ofte holde meg til veggen typ fordi j er så svimmel.

Har skikkelig menssmerter idag? Andre som har det? Håper ikke jeg begynner å blø :nailbiting:
 
Ja!! Må ofte holde meg til veggen typ fordi j er så svimmel.

Har skikkelig menssmerter idag? Andre som har det? Håper ikke jeg begynner å blø :nailbiting:

Har hatt menssmerter omtrent hver dag fra før positiv test. Men tror noe av smertene kan komme som følge av forstoppelse:confused: Men de kommer bare i små tak, så tror det er helt ufarlig.
 
5+6
Den der kvalmen altså!!:sick006 Hadde ikke det forrige gang, ikke som dette. Da var jeg kun litt uvell/uggen, og ble dårlig av bilkjøring og lukter, men det var når jeg var nærmere halvveis. Dette er jo grusomt:hungover:
 
Ja!! Må ofte holde meg til veggen typ fordi j er så svimmel.

Har skikkelig menssmerter idag? Andre som har det? Håper ikke jeg begynner å blø :nailbiting:

Har og menssmerter..sikkert heilt normalt:happy:
 
Der kom den dårlige smaken i munnen:hungover::wacky:
 
4+4: en del murringer, merkelig luktesans, stikkinger i bryst, småkvalm i ny og ne
 
Hvor mye tissing tenker dere er et symptom på graviditet og ikke på UVI?
Jeg tisser hvertfall en gang i timen. Men nå drikker jeg en del også (har ikke uvi). Vær litt obs hvis du føler du må tisse bare minutter etter sist dobesøk og at det ikke komme så mye ut, og hvis det svir. Er du bekymret så tror jeg de fleste legekontor har lav terskel for å ta en urinstix for å dobbeltsjekke:happy:
 
4+6 Er veldig øm på venstre side av korsryggen. Hvor ligger deres terskel for å eventuelt kontakte legen. Høres litt dumt ut, men er skikkelig ubehagelig.
 
I dag har jeg kjent på en stikkende smerte på venstre side. Kommer og går hele tiden. Husker jeg hadde noe ala det samme med førstemann i starten, men kan ikke huske at det var sååå ubehagelig? :rolleyes:
Ellers har jeg ingen symptomer annet enn uteblitt mens, hard i magen og oppblåst :p
 
5+3 og i dag kom første symptom: trøtt.. Gud hadde glemt hvor trøtt man blir zzZzZ
 
Ikke i uke 6 enda engang men futtigrisen så kvalm:arghh::depressed: Kaster ikke opp, men kjenner jeg sliter skikkelig:yuck:
 
5+6

Har vært litt bekymra for at jeg ikke har vært kvalm annet enn en dag eller to rundt uke 4. Men i dag kom kvalmen sigende på. Ellers har jeg samme symptomene som jeg har hatt fra starten: oppblåst, ømme bryster, følsom og mye ligamentstrekk.
 
Symptomfri i dag:hungry: Pittelitt murringer. Men tørr ikke håpe på symptomer, for fikk så sinnsykt mye av de sist:p
 
Back
Topp