Symptomtråd

3+4 ca. Merket vel første symptomene noen dager etter EL, såre brystvorter og ingen energi, emosjonell som aldri før. Siste uken har også fått kvalme, svimmelhet, anpustet, murringer i magen. IKM 9.mai, testet første positiv i går.

Lite til ingen symptomer enda. Litt murringer bare. Forrige gang var brystene helt sinnsykt vonde fra positiv test. Kjenner ingenting i de nå:p

Jeg opplever en merkelig prikking i fingertuppene. I tillegg til masse murringer, halsbrann og større og ømme bryster. Måtte Google og joda - det var også ikke uvanlig med prikking i fingre pga. økt væske i kroppen. Andre som har opplevd dette så tidlig? Jeg er 4+2.

Jeg har biiittelittegrann ømme pupper, og litt vondt i magen - ellers går det greit altså! 5+5 tror jeg at jeg er idag ihvertfall

6+2 idag og ingen symptomer. Kanskje litt sliten, men ingenting utenom det. Prøver å ikke stresse, men har i tidligere graviditeter hatt mer symptomer rundt denne tiden.

5+4 i dag,ikke like øm i mage/rygg,men lurer på om kvalmen melder sin ankomst.. Er liksom litt rar i magen :rolleyes: og hjalp ikke å spise.

i tillegg måtte jeg gå ut av rommet da mannen skulle ordne seg restemiddag som dagens lunsj :hungover:

5+6 og kvalmen trur jeg er her!! En rar og diffus kvalme, går liksom i bølger:wtf: Raper hele tiden:hilarious:

5+6 her også. Våknet i natt av voldsom strekking i magen, så vondt at jeg måtte puste meg gjennom det. Gikk over etter noen minutter. Satser på at det var ligamentsmerter, men var såpass vondt at jeg ble kvalm :hungover:

Jeg opplever en merkelig prikking i fingertuppene. I tillegg til masse murringer, halsbrann og større og ømme bryster. Måtte Google og joda - det var også ikke uvanlig med prikking i fingre pga. økt væske i kroppen. Andre som har opplevd dette så tidlig? Jeg er 4+2.

jeg har karpal tunell syndrom. Har vurdert å operere, men ikke komt så langt enda. Dette blir enda verre når jeg blir gravid. Men den dovner mer bort hos meg. Mister følelsen og det prikker.

Litt murringer, typ mensensmerter. Håper det er gravidsymptom og ikke noe annet på gang:smiley-angelic001

5+1 og symptomer som kommer og går fra dag til dag. Begynte før ikm med ekstremt tretthet og skikkelig kramper/slag i magen. Føler jeg sover bedre på nettene nå og derfor ikke like trett lenger, håper ikke det er et dårlig tegn:sorry: Ellers er puppene skikkelig ømme og kunne kanskje kjenne på bittelitt kvalme i dagtidlig:rolleyes:

3+4 i dag og lite symptomer ennå...Litt ømme pupper og av og til strekksmerter nede i magen/lysk... egentlig fint om det holder seg sånn:happy:

5+2

I dag har jeg hatt mye ligamentstrekk. Blir kraftigere jo mer aktiv jeg er, så skal prøve å ta det litt med ro resten av dagen :)

Denne lørdagen har ikke startet knallbra. Er mer sliten enn da jeg la meg i går kveld og skikkelig uggen :hungover: gravidhjernen er et kapittel for seg selv:p

håper det går bedre utover dagen samtidig som det er fint å vite at energien går til noe veldig fint noe :dummy:

5+3 og kan melde om kvalme bølger, mat smaker ikke det samme som før, trøtt, ømme pupper, distre til 1000 og for ikke å snakke om bilkjøring - nesten risikosport det nå!:rolleyes:

Back
Topp