Symptomtråd

Jeg er så trøtt atte, uff.... Har sovet 7 timer på dagen idag, og hadde lett sovet mer om jeg hadde muligheten til det! Helt sykt.. Også promper jeg hele tiden, skikkelige smellpromper!:hilarious: Hentet frem all indre viljestyrke istad, og dro på trening. Shit, så dårlig kondisen brått har blitt. Peset som ei bikkje! Og jeg som trodde jeg var i grei form:hilarious:

så flink du er! Prøvde meg på en treningsøkt i går,middagen bare ulmet i magen :confused::hilarious: men tror det er bra å bare gjøre et eller annet ;)

Kjære universet, gi meg noen symptomer!!

Og hvis jeg får dem, lover jeg å ønske alle velkommen med et stort smil, og glede i hjertet!!

Så misunnelige på dere som merker at dere er gravide:Heartred
Enig! Ingen symptomer her heller. Blir stressa av det :p pleier å ha det når jeg er gravid men ikke denne gangen

5+0

Vonde brystvorter, oppblåst, SULTEN, ligamentvondter

5+4 og synes det er litt lite symptomer :confused: Ikke vært på do om natten engang siste to dagene. Hååååper spiren ikke stikker av :nailbiting:

Svimmel idag:hungover::hungover::hungover: det er så ekkelt, bare jeg snur meg litt raskt så kommer det...verste er å stå i toppen av en trapp:meh: er så glad for at det er 1,5mnd igjen av skoleåret, og da 2mnd ferie (+avspas):happy::happy::happy:

Ca 4+3, Hatt spreng/følelsen av mild melkespreng fra el til positiv test. Mørkere brystvorter også, pluss noe væske som ligner på råmelk. Nå er det en del murringer (særlig på kveldstid), noe ubehag i ligamentbånd, hard mage, fryser lett, tett nese og må tisse ofte. Ekstra hormonell og hissig også. Ikkje bra :hilarious:.

Takk ❤️ Føler meg liksom overraskende bra om dagen :hilarious: Utrolig hva man blir engstelig for! :shy:

Man blir redd for ALT, det er utrolig belastende innimellom! Man må nesten bare finne seg en mestringstrategi for å komme seg gjennom det ❤

En ting som er helt sikkert er i allefall at jeg ikke skal ønske meg kvalme som symptom denne gangen:p Angret som et fly sist gang.:hilarious:

4+1 Har til nå hatt mye mensmurringer og noen tak med smerter som er litt verre, og har vært bekymra for at det var et dårlig tegn. I dag har jeg ingen murringer...og nå er jeg urolig fordi jeg ikke har vondt lenger. Man blir jo aldri fornøyd jo:hilarious: Fortsatt ømme bryst da.

4+5 ømme bryst svært trøtt

5+1

Det river og rusker godt nedi der. Ellers er jeg sykt sulten!!!!

Dobesøk i natt igjen, da er troa på plass igjen ;) Og så sliten og følsom at hjelp :eek:

Back
Topp