Symptomtråd

5+5
KVALM:sick006:sick006 Vært kvalm/uvell rundt 2 uker, men somregel kun når jeg er sulten osv, men i dag har jeg vært skikkelig kvalm siden 11tiden og det gir seg altså ikke:sour: Er ikke det typisk når vi skal på spillekveld med søskene mine:shifty::banghead:
 
Noen som allerede er veldig kvalm? På grensa til oppkast?
Jeg er bare 3+4, så vet ikke om det er reelt at det er symptomer, men har slitt med skikkelig dårlig matlyst i dag og i går, og sånne kvalmebølger som kommer som kastet på meg - veldig uvanlig for meg. Bank i bordet ingen oppkast enda da.
Så nei, du er ikke alene!
 
Oppblåst nesten konstant.. sånn, kjempeoppblåst!
Har den siste uka frøset ekstremt, men i dag er termostaten min helt på tur. Fryser og svetter om hverandre :woot:

Og så er det mensmurringer, som har vært hele veien, litt hjertebank, og litt stikking her og der.

Ellers er jeg bare kvalm hvis jeg blir for sulten.. enn så lenge ihvertfall.
 
3+5, mageknip/murring, håper det er symptom og ikke negativt.
 
Noen som allerede er veldig kvalm? På grensa til oppkast?

Brakk meg i går på jobb då noen hadde gulpa på gulvet..pleie ikkje å reagere på sånt:hilarious:
Ellers er det lite kvalme enn så lenge..måtte det vare!!:happy:
 
I dag kom dei ømme puppane!!!:hilarious:
 
Jeg venter på de, om det er lov å si:p Når kom de?

12 Dpo...mulig det e på grunn av høg Hcg då strekene e så sterke og eg fekk 2-3 på digitaltest 10 Dpo...E veldig spent på å måla hcg hos legen denne veka...

Føle eg burde hatt enda meir symptom...Har vel kanskje litt luft i magen,men ellers merke eg ikkje at eg e gravid :hilarious:

Kor mange Dpo e du no?:happy:
 
Kvalmen begynner litt her nå, enten 5+1 eller 5+6 en plass. Kvalmen øker i styrke framover nå :wtf:
 
Kvalmen begynner litt her nå, enten 5+1 eller 5+6 en plass. Kvalmen øker i styrke framover nå :wtf:
Samme her:depressed: Føler den sniker seg sakte med sikkert inn. Den siste uka har jeg vært «kvalm i halsen» men i går etter 1,5 time powernap før middagsselskap ble jeg sykt kvalm og klarte nesten ikke spise noen ting i selskapet:yuck: var også kvalm da jeg la meg. 5+3 i dag.
 
Samme her:depressed: Føler den sniker seg sakte med sikkert inn. Den siste uka har jeg vært «kvalm i halsen» men i går etter 1,5 time powernap før middagsselskap ble jeg sykt kvalm og klarte nesten ikke spise noen ting i selskapet:yuck: var også kvalm da jeg la meg. 5+3 i dag.
Det er grusomt når det står på, og jeg vet at jeg blir helt ødlagt når kvalmen slår inn for fullt. Får bare nyte hver dag før oppkasten og konstant kvalme kommer :yuck::shifty: misunner de som ikke er kvalme egentlig, selvom jeg har ventet litt på at kvalmen skal komme pga null symptomer :hilarious:
 
Jeg venter på de, om det er lov å si:p Når kom de?
Jeg venter også på dette:hilarious: Var helt sinnsykt ømme sist graviditet - og da startet det samme dag som positiv test:rolleyes::p
 
5+4

Puppene mine er SÅ SINNSYKT VONDE!!!! Kjennes ut som melkespreng. Og disse ligamentvondtene gir seg altså ikke :arghh:
 
12 Dpo...mulig det e på grunn av høg Hcg då strekene e så sterke og eg fekk 2-3 på digitaltest 10 Dpo...E veldig spent på å måla hcg hos legen denne veka...

Føle eg burde hatt enda meir symptom...Har vel kanskje litt luft i magen,men ellers merke eg ikkje at eg e gravid :hilarious:

Kor mange Dpo e du no?:happy:

16 DPO i dag, fikk 2 - 3 på digital.
 
Back
Topp