Symptomtråd

Brevdua

Glad i forumet
September To Remember
Denne tråden kan brukes til å dele symptomer/manglende symptomer ❤️
 
Har hatt halsbrann og sure oppstøt i mange dager alt :shifty: Oppblåst og følelse av å konstant være stinn :hilarious: Og så har jeg vært oppe på do om natten to dager på rad, det er jeg aldri ellers :p

Pluss en del murringer som kjennes ut som mensmurringer, men det har jeg alltid i DPO-land uansett :wacky:

Edit: Er 3+5 i dag
 
Last edited:
Er 4+0 i dag. Som jeg skrev i en annen tråd, så har jeg mistet litt håpet nå som testene har stagnert litt i farge.

Mine symptomer fra eggløsning til 3+4 var: svimmelhet, uggenhet (beskrives som fyllesjuken), metallsmak eller dårlig kaffesmak i munn, småstikk i livmor, SINT/irritert og veldig trøtt.

Fra 3+5 til i dag 4+0 har brystene blitt ømmere, murringer i korsryggen har økt - kan føles som om TR er på vei. Ikke like trøtt som vanlig. Tappen er hard men veksler fra å ligge høyt plassert til medium.
 
Er 4+0 i dag, vondt i korsryggen, stikkende følelse i livmor, tyngdefølelse i nedre mage(livmor) og noe som minner om menssmerter, så har en sterk følelse på at dette ikke går vår vei denne gang, sitter bare å venter på å begynne med TR...
 
Blitt kvalm i bilen 2 ganger i dag, noe jeg egentlig ikke bruker å bli.. Hadde samme forrige svangerskap, håper bare det holder seg til kun bilkvalme og ikke blir noe mer:depressed::yuck:
 
4+0 i dag og har null symptomer... stikker litt i magen i blant men usikker på om det ikke bare er jeg som innbiller meg ting :p
Det er veldig tidlig! Og de andre gangene tror jeg ikke at jeg har kjent så mye før kanskje nærmere uke 7.. stålsetter meg hver dag føler jeg :p
 
3+4 i dag og mine symptomer så langt er stuptrøtt på dagtid, våken på nettene, tisser hele tiden, stikking og murring i livmor (ganske kraftig til tider, håper ikke det er et galt tegn), mye luft i magen og ømme bryster:happy:
 
11 dpo i dag, har egentlig ikke kjent noe trodde jeg. Går på Cyclogest som kan gi mye av de samme symptomene som tidlig graviditet. Men jeg har vært EKSTREMT emosjonell og begynner å få ømme bryster. Trodde jo ikke at jeg var gravid, så jeg slo det fra meg :p Men det kan jo godt hende at det er Bølla som gir et lite livstegn ❤
 
Mye murringer i livmorområder her, typ press og svake ilinger/ stikkinger. Og så har det poppet frem en haug med kviser :shifty:

Flere som sover dårlig? Jeg har alltid hatt megasovehjerte, men nå bruker jeg laaaang tid på å sovne, våkner hver natt av at jeg må tisse, sliter med å sove etter det, og våkner tidlig i tillegg :dead: Er vel kanskje litt vel spent :shy:
 
Mye murringer i livmorområder her, typ press og svake ilinger/ stikkinger. Og så har det poppet frem en haug med kviser :shifty:

Flere som sover dårlig? Jeg har alltid hatt megasovehjerte, men nå bruker jeg laaaang tid på å sovne, våkner hver natt av at jeg må tisse, sliter med å sove etter det, og våkner tidlig i tillegg :dead: Er vel kanskje litt vel spent :shy:

Har begynt å murre litt her også, blir jo såklart DRITSTRESSA :banghead:

Jeg har også sovet dårlig i det siste! Mange tanker som kverner...
 
Murring og litt vondt i magen. Sure oppstøt. Mye nupper i ansiktet. Og kviser. Trøtt på dagtid. Er 4.0 i dag. Har ikke noe vondt i puppene. Noe jeg minnes jeg hadde ved mine to andre graviditeter.
 
Småkvalm på kveldene
Mageknip
Tisser ofte
Murringer som kommer og går
 
♤Kvalm og svimmel sekundet jeg blir sulten:sick006
♤Ligamentsmerter ved bråe bevegelser
♤Kvalm i bil
♤Småkvalm generelt:hilarious:
♤Veldig trøtt, men usikker på om det er pga spiren eller lille på 6 mnd:hilarious:
 
• Ekstremt tøtt
• fingrene dovner vekk mer enn vanlig
• sensitive brystvorter

3+3
 
3+6 og jeg er SÅ oppblåst at det ser ut som om jeg er 4-5 mnd på vei :hilarious:
 
4+3 og den nattlige tissepausen har blitt den nye normalen. Strekker/støl i lyskeområdet og nedre del av magen.

Men noen greiere symptomer også, jeg som eeeeelsker søtt og sjokolade har plutselig null cravings for det :wideyed: Kan ta et par biter sjokolade og være forsynt og vel så det :hilarious:

I tillegg til at magen er oppblåst, så er puppene jaggu blitt litt oppblåst også, ganske festlig da de er ganske små til vanlig :p
 
4+3 og den nattlige tissepausen har blitt den nye normalen. Strekker/støl i lyskeområdet og nedre del av magen.

Men noen greiere symptomer også, jeg som eeeeelsker søtt og sjokolade har plutselig null cravings for det :wideyed: Kan ta et par biter sjokolade og være forsynt og vel så det :hilarious:

I tillegg til at magen er oppblåst, så er puppene jaggu blitt litt oppblåst også, ganske festlig da de er ganske små til vanlig :p

Veldig kjekt med litt puppevekst da :angelic: Jeg har små myggstikk til vanlig, og endte opp med noe som så ut som skikkelig silikonpupper sist! Problemet var bare at det var kun den ene som vokste. Det så ut som om jeg hadde pukkelrygg, bare at det var i front :hilarious:
 
Back
Topp