Symptomtråd

Flere som blir utrolig rastløse og begynner å rydde fordi huset kan ikke være så skittent med en baby?:dead: :p

Vurder også partner i alt han gjør, ut i fra om han vil bli en god far, osv.

Si at jeg ikke er alene :eek::anyone
 
Flere som blir utrolig rastløse og begynner å rydde fordi huset kan ikke være så skittent med en baby?:dead: :p

Vurder også partner i alt han gjør, ut i fra om han vil bli en god far, osv.

Si at jeg ikke er alene :eek::anyone
Jeg er bare lat jeg :p men det kommer sikkert senere :p
 
4+3 null symptomer litt nervøs jeg får alt sånn når jeg har kommet til uke 7-8 :hilarious:
 
Flere som blir utrolig rastløse og begynner å rydde fordi huset kan ikke være så skittent med en baby?:dead: :p

Vurder også partner i alt han gjør, ut i fra om han vil bli en god far, osv.

Si at jeg ikke er alene :eek::anyone

Hihihi, her er det motsatt :p Kona har begynt med skikkelig HEAVY forberedelser allerede, jeg kan godt vente en god stund til :p
 
4+6

Ømme brystvorter, oppblåst, sliten. Har hatt litt ligamentsmerter i dag, og det kjennes ut som om det er noe nedi der når jeg bøyer meg. Veldig rart, for det kjente jeg ikke noe av før i uke 7 sist :eek:
 
Flere som blir utrolig rastløse og begynner å rydde fordi huset kan ikke være så skittent med en baby?:dead: :p

Vurder også partner i alt han gjør, ut i fra om han vil bli en god far, osv.

Si at jeg ikke er alene :eek::anyone

Åååå, er du gravid igjen! Så koselig, gratulerer ❤️ Har fulgt deg på prøver-forumet og heier på deg ❤️ Denne gangen skal spiren være med hele veien :happy:

Her i huset er det mannen som ordner rede. Her om dagen begynte han å støvsuge helt ut av det blå, altså, det kan jeg ikke huske har skjedd sånn... noen gang :hilarious::hilarious::hilarious: Jeg er trøttere og latere enn jeg pleier, så det passer fint :joyful:
 
Flere som blir utrolig rastløse og begynner å rydde fordi huset kan ikke være så skittent med en baby?:dead: :p

Vurder også partner i alt han gjør, ut i fra om han vil bli en god far, osv.

Si at jeg ikke er alene :eek::anyone
Hehe nei du er ikke alene:p Fikk helt panikk her om dagen fordi bilen var skitten inni. Endte med å skrubbe og vaske hver minste krok og plasserte hunden (som pleier å sitte i baksetene) i bagasjerommet, for det kan jo ikke være hundehår der babyen skal sitte:hilarious:
 
Åååå, er du gravid igjen! Så koselig, gratulerer ❤️ Har fulgt deg på prøver-forumet og heier på deg ❤️ Denne gangen skal spiren være med hele veien :happy:

Her i huset er det mannen som ordner rede. Her om dagen begynte han å støvsuge helt ut av det blå, altså, det kan jeg ikke huske har skjedd sånn... noen gang :hilarious::hilarious::hilarious: Jeg er trøttere og latere enn jeg pleier, så det passer fint :joyful:

Akkurat sånn er det her også :hilarious:

Ellers kan jeg melde om ligamentsmerter i hytt og gevær, kvalmen ulmer litt innimellom men vet ikke om det er tilfeldig/stress/whatnot eller et symptom..:bored:

Også er jeg altså så trøtt at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. Det virker som om jeg bruker opp hele dagens energikvote fra jeg våkner til sånn 11-11:30 og da er jeg helt kaputt. I dag snek jeg meg til en 20-minutters powernap i 14-tiden :cool: #hjemmekontor
 
Åååå, er du gravid igjen! Så koselig, gratulerer ❤️ Har fulgt deg på prøver-forumet og heier på deg ❤️ Denne gangen skal spiren være med hele veien :happy:

Her i huset er det mannen som ordner rede. Her om dagen begynte han å støvsuge helt ut av det blå, altså, det kan jeg ikke huske har skjedd sånn... noen gang :hilarious::hilarious::hilarious: Jeg er trøttere og latere enn jeg pleier, så det passer fint :joyful:

Hei! Tusen takk! Så hyggelig å treffe på gamle «kjente»❤️

Krysser fingre og tær for at det holder vi å:(
 
4+4: veldig ømme pupper, oppblåst, ettermiddagskvalme :hungover: også så hormonell da :eek: jeg skjemmes over hvor fæl jeg er mot mannen... Og det verste av alt er at jeg i «gjerningsøyeblikket» hører hvor ekkel jeg er :facepalm: men jeg klarer ikke å stoppe :hilarious:
 
Jeg er så trøtt atte, uff.... Har sovet 7 timer på dagen idag, og hadde lett sovet mer om jeg hadde muligheten til det! Helt sykt.. Også promper jeg hele tiden, skikkelige smellpromper!:hilarious: Hentet frem all indre viljestyrke istad, og dro på trening. Shit, så dårlig kondisen brått har blitt. Peset som ei bikkje! Og jeg som trodde jeg var i grei form:hilarious:
 
Hvor tidlig kjente dere symptomer, type før dere kunne ta test tidlig? Og hvilke? ☺️

Usikker på om det var reelle symptomer eller ikke, men jeg var ekstremt emosjonell og oppblåst. Men det kan jo være pga medisinen jeg gikk på... Kjente i hvertfall mye til det rundt 9/10 dpo, og tok test 11 dpo. Venter du på å teste? Hva kjenner du på?
 
Usikker på om det var reelle symptomer eller ikke, men jeg var ekstremt emosjonell og oppblåst. Men det kan jo være pga medisinen jeg gikk på... Kjente i hvertfall mye til det rundt 9/10 dpo, og tok test 11 dpo. Venter du på å teste? Hva kjenner du på?
Jeg har de typiske mensmurringene, oppblåst, halsbrann og tett nese. Jeg hadde Exu som kroppen ordnet opp i selv i april. Begynte m lyserosa på papiret 14 april, fikk skikkelig blødning 16 april. Så vet ikke hvordan man da regner. Om man da regner som at første dag i siste mens var 16. april? Jeg var rett før 7 uker da jeg begynte å blø. Jeg hsr tatt blodprøver og siste blodprøve forrige tirsdag viste hcg på 1.9. Så alt er ute av kroppen. Dette er min andre exu, men 15år siden sist,og da ble jeg gravid igjen m en gang. så husker ikke så mye fra den gang.
 
Kjære universet, gi meg noen symptomer!!

Og hvis jeg får dem, lover jeg å ønske alle velkommen med et stort smil, og glede i hjertet!!

Så misunnelige på dere som merker at dere er gravide:Heartred
 
Jeg er trøttere enn trøttest, mini går ikke i bhg enda og jeg er helt utslitt. Får så dårlig samvittighet for at jeg ikke orker noe :(
Kvalme som sitter i halsen (?), ømme bryster og mye murringer i korsryggen - kjennes ut som at tanta skal komme på besøk hvert øyeblikk. OG ja - veldig følsom. Gråter bare noen sier bø :laughing002
 
6+0 idag - forstoppelse, ekstremt trøtt, men sover utrolig dårlig på natta, større pupper (men ikke ømme enda).
Har hatt veldig vondt i korsryggen hele uken.. :(
Husker fra tidligere graviditeter at jeg kastet opp rundt uke 6, så spent på om det kommer snart..
 
Jeg har de typiske mensmurringene, oppblåst, halsbrann og tett nese. Jeg hadde Exu som kroppen ordnet opp i selv i april. Begynte m lyserosa på papiret 14 april, fikk skikkelig blødning 16 april. Så vet ikke hvordan man da regner. Om man da regner som at første dag i siste mens var 16. april? Jeg var rett før 7 uker da jeg begynte å blø. Jeg hsr tatt blodprøver og siste blodprøve forrige tirsdag viste hcg på 1.9. Så alt er ute av kroppen. Dette er min andre exu, men 15år siden sist,og da ble jeg gravid igjen m en gang. så husker ikke så mye fra den gang.

Leit med exu ❤ Har ingen erfaring selv, så kan ikke svare så godt dessverre. Hvor mange dpo er du i dag tror du? ❤
 
Kjære universet, gi meg noen symptomer!!

Og hvis jeg får dem, lover jeg å ønske alle velkommen med et stort smil, og glede i hjertet!!

Så misunnelige på dere som merker at dere er gravide:Heartred

Skjønner deg veldig godt, det kommer nok piplende etter hvert ❤
 
Back
Topp