Symptomtråd

Veldig kjekt med litt puppevekst da :angelic: Jeg har små myggstikk til vanlig, og endte opp med noe som så ut som skikkelig silikonpupper sist! Problemet var bare at det var kun den ene som vokste. Det så ut som om jeg hadde pukkelrygg, bare at det var i front :hilarious:

Haha, kanskje håpe på dobbel moro denne gangen da :hilarious::D
 
4+1, og har egentlig bare litt ømme bryster :)
 
Har så rastløse bein! Har det litt til vanlig, men nå er det helt krise! 4 timer søvn totalt i natt viser klokka. Dette kan bli lange 9 mnd :banghead:
 
4+3 i dag og har vel stort sett ønskesymptomer.

Oppsummert føler jeg meg sånn jeg gjør hver gang det er noen dager til jeg skal ha mensen! Ujevn lunte, trøtt og surrete. Så for meg kan det fint bare være "en sånn" periode, men mest sannsynlig er det hormonene som tar helt av..o_O

Ellers har mine pupper også blitt litt større, noe jeg ikke helt har bestemt meg for om er fint eller ikke enda. De er tilnærmet ikke-eksisterende til vanlig og har lært meg å trives med det. Ønsket meg større helt frem til jeg ammet førstemann, da følte jeg meg grotesk :laughing002
 
Mye ligamentsmerter igår, heldigvis mindre idag...syns det er så ubehagelig:wideyed:
Ellers har jeg litt kvalme som kommer og går, tretthet (holder på å sovne av nå), bryst som skifter mellom å klø og være FRYKTELIG ømme, til å bare være litt ømme:hilarious:
Men luktesansen:wacky::wacky::wacky: det er det verste.
 
Mye ligamentsmerter igår, heldigvis mindre idag...syns det er så ubehagelig:wideyed:
Ellers har jeg litt kvalme som kommer og går, tretthet (holder på å sovne av nå), bryst som skifter mellom å klø og være FRYKTELIG ømme, til å bare være litt ømme:hilarious:
Men luktesansen:wacky::wacky::wacky: det er det verste.
Signerer luktesansen ja! Lukter absolutt alt og ingenting lukter godt!:wacky::hilarious:
 
Signerer luktesansen ja! Lukter absolutt alt og ingenting lukter godt!:wacky::hilarious:
Nei sant! Vi spiste pizza igår kveld, med dressing på...en god stund etterpå begynte jeg å kjenne denne dressinglukta så sykt sterkt:wideyed: trodde jeg hadde fått på klærne eller noe, sambo trodde det hadde tørnet for meg:hilarious::hilarious::hilarious:
Men dagen idag er jeg skikkelig slapp altså...sovnet på sofaen etter jeg skrev forrige innlegg, og sov i over tre timer!!:wideyed::wideyed::wideyed: Såååå slapp, litt hodepine...blir en lang dag dette kjennes det som:hungover::hungover::hungover::hungover:
 
4+3

Har kjent på litt kvalme i dag. Ellers er jeg veldig oppblåst, har litt ømme bryster og er veldig sliten.
 
4+3 i dag og nå begynner puppene å bli skikkelig vonde:hilarious: har også vokst ut av bhen allerede:wideyed: Ellers er jeg trøtt, sliten og ekstremt emosjonell.
 
Nei sant! Vi spiste pizza igår kveld, med dressing på...en god stund etterpå begynte jeg å kjenne denne dressinglukta så sykt sterkt:wideyed: trodde jeg hadde fått på klærne eller noe, sambo trodde det hadde tørnet for meg:hilarious::hilarious::hilarious:
Men dagen idag er jeg skikkelig slapp altså...sovnet på sofaen etter jeg skrev forrige innlegg, og sov i over tre timer!!:wideyed::wideyed::wideyed: Såååå slapp, litt hodepine...blir en lang dag dette kjennes det som:hungover::hungover::hungover::hungover:
Kjenner meg så igjen! Jeg har sovet 4-5 dupper i dag:hilarious::hilarious: var ute et par turer, siste runden måtte jeg inn å legge meg fordi jeg var trøtt og pga vondt i korsryggen :wtf:
 
Kjenner meg så igjen! Jeg har sovet 4-5 dupper i dag:hilarious::hilarious: var ute et par turer, siste runden måtte jeg inn å legge meg fordi jeg var trøtt og pga vondt i korsryggen :wtf:
Sitter med besøk ikveld...drikker vann (grunnet hauverk måtte jeg si da):wacky::wacky: og er såååååå trøtt...tror kjeven går av ledd om ikke lenge:hilarious:
Kan jo bli morsomt hvis dette fortsetter:hilarious::hilarious:
 
Bekymrer meg litt at jeg ikke har noe kvalme denne gangen. Har hatt oppkast hvert svangerskap (4 totalt, 2 barn+ 2 MA) men samtidig er det såååå deilig å ikke være kvalm.
 
4+4

Kjennes altså ut som om noen har satt fyr på brystvortene mine!!!!! Og jeg må tisse hele tiden. Kvalm av og på.
 
Vondt i rygg ikke matlyst kvalm innimellom men veldig lite symptomer glad for det egentlig
 
Har ingen symptomer jeg :shy: tisser kanskje litt oftere men ikke noe annet enn det. Ganske kjipt og stressende kjenner jeg. :eek:
 
Back
Topp