Symptomtråd

Første graviditet for meg og jeg er 37 år allerede!! Nesten litt skummelt med den alderen... 5+1 idag, og store smerter i korsryggen startet i går. Jeg løftet på noen tunge esker hit og dit da, så jeg regnet med at d var grunnen til smertene, men leser nå at d kan være enda et gravidsymptom? Ellers har jeg ømme bryster og humørsvingninger til tusen [emoji23]hva med dere?

Jeg har veldig ømme bryst er, veldig trøtt og har mye av det som kjennes ut som mensmurringer/menssmerter, spesielt om kvelden. Er gravid for første gang og må innrømme at de smertene jeg får skremmer meg litt :nailbiting: Er snart 5 uker på vei.

Har hetetokter ut av en annen verden! Det tar faktisk helt av. Går fra å fryse intenst til å måtte vrenge av meg samtlige klesplagg. Hadde ikke dette som symptom da jeg gikk gravid sist. Hvis dette fortsetter, kan det bli en heftig sommer.

Har hetetokter ut av en annen verden! Det tar faktisk helt av. Går fra å fryse intenst til å måtte vrenge av meg samtlige klesplagg. Hadde ikke dette som symptom da jeg gikk gravid sist. Hvis dette fortsetter, kan det bli en heftig sommer.
Haha [emoji23] jeg har det på akkurat samme måte tidligere. Gikk fra å være pakka inn i tepper på sofaen til å plutselig føle at jeg rant vekk [emoji6] skal også sies at jeg har blitt rimelig luftig [emoji12]

Noen andre enn meg her som sliter med ekstrem oppblåsthet? Jeg passer ikke buksene mine og klemmer jeg meg inn i dem gjør det vondt. Så igår handlet jeg meg "mamma tights" på hm:hilarious: så nå er det ingenting som klemmer på magen :shy:

En annen ting jeg også lurer på om noen andre her inne har er akkurat som en slags pulssering nedentil.. kjennes ut som man er kåt 24/7 ennå jeg ikke er det :wacky::wacky: skjønner ikke hvorfor det skal være så ekstremt. Men alt dette er vel verdt det :Heartbigred

Noen andre enn meg her som sliter med ekstrem oppblåsthet? Jeg passer ikke buksene mine og klemmer jeg meg inn i dem gjør det vondt. Så igår handlet jeg meg "mamma tights" på hm:hilarious: så nå er det ingenting som klemmer på magen :shy:

En annen ting jeg også lurer på om noen andre her inne har er akkurat som en slags pulssering nedentil.. kjennes ut som man er kåt 24/7 ennå jeg ikke er det :wacky::wacky: skjønner ikke hvorfor det skal være så ekstremt. Men alt dette er vel verdt det :Heartbigred
Jupp, kroppen min går i sparemodus med en gang jeg blir gravid, iallfall til nå. Sist var jeg forstoppet og oppblåst fra dag én til fødsel. Frykter det samme skjer nå. Spiste og var i normal aktivitet (faktisk mer aktiv), men gikk likevel opp 30 kg sist (fra 54-83kg). Mistet alt på 9 mnd uten noe stress, men nå er jeg altså i gang igjen, hehe.

Jupp, kroppen min går i sparemodus med en gang jeg blir gravid, iallfall til nå. Sist var jeg forstoppet og oppblåst fra dag én til fødsel. Frykter det samme skjer nå. Spiste og var i normal aktivitet (faktisk mer aktiv), men gikk likevel opp 30 kg sist (fra 54-83kg). Mistet alt på 9 mnd uten noe stress, men nå er jeg altså i gang igjen, hehe.

Godt og høre at jeg ikke er alene :-) Hehe.. dette er jo helt ekstremt, ser jo ut som jeg er godt over halvveis i svangerskapet:joyful:

Æsj. Idag meldte kvalmen seg.
Vet dere hvor mye det lukter av mennesker på bussen? Røyk, mat, parfyme...
Sikkert drit delikat at jeg sitter og Brekker meg åpenbart :dead:

Mister maaaasse hår!! Trodde det var mest vanlig i ammeperioden, men her detter det bare av:banghead: Er 7+3.
Ellers sykt kvalm, energiløs, trøtt, ømme bryster, mensmurringer og kramper i bena.
Førstegangs gravid.

Æsj. Idag meldte kvalmen seg.
Vet dere hvor mye det lukter av mennesker på bussen? Røyk, mat, parfyme...
Sikkert drit delikat at jeg sitter og Brekker meg åpenbart :dead:
Æsj, ja, jeg husker det fra sist! Og at de bussjåførene kjørte så slitsomt (stopp-full pinne-bråstopp). Nå kjører jeg alene.

Bortsett fra spottinga som foregår, har jeg bare vonde pupper :) De gjør ikke generelt vondt, jeg bare kjenner det når jeg sjekker :p Haha.

I dag kom symptomer gitt! Andpusten, neseblod og trøøøtt ! Kroppen jobber for fult her

Huff nå er jeg på jobb og syyykt kvalm Blir kjempe kvalm da jeg er sulten, merker at jeg blir fortere utmattet og trøtt om dagen!! Og veldig vondt i hoftene natta, snur meg sikkert tusen ganger om natta.... Flere som har sånne symptoner?

Back
Topp