VarmeflaskeKeg har også veeldig vondt i korsryggen, dette er mitt 4 svangerskap og det er 1. Gangen jeg opplever akkurat det!! Får ikke sovet lengere en senest hall 7 pga at ryggen ikke vil ligge mere :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VarmeflaskeKeg har også veeldig vondt i korsryggen, dette er mitt 4 svangerskap og det er 1. Gangen jeg opplever akkurat det!! Får ikke sovet lengere en senest hall 7 pga at ryggen ikke vil ligge mere :-(
Varmeflaskedet hjalp i mitt første svangerskap
Søvn er alfa og omega for å ha et greit svangerskap [emoji14] uff. Hadde jeg bare sovet mer tidligere i første svangerskap hihiDa skal jeg gå til invistering av varmeflaske, tenker som så att søvn er viktig så god søvn er gull verdt![]()
Søvn er alfa og omega for å ha et greit svangerskap [emoji14] uff. Hadde jeg bare sovet mer tidligere i første svangerskap hihi
Første svangerskap og første ungen og fikk veldig mange slike "må ha tid sammen med samboer før knøttet kommer". I stedet for å legge meg tidlig når kroppen ville, så satt jeg gjerne oppe ganske lenge kun for kosens skyld. Det angrer jeg bittert på i ettertid. Ble et tungt svangerskap med tidlig bekkenløsning, låsninger, vonde kynnere og premature rier. Var helt ferdig når jeg ble igangsatt [emoji14] så soov når kroppen vil og sier detHar hatt 3 svangerskap tidligere og aldri hatt problemer med og sove, men denne gangen er det anderledes![]()
Utblandet blod? Har du begynt å blø? Håper det er uskyldig [emoji173][emoji173]
Krysser alt jeg har for at alt skal gå bra med deg [emoji173] har det økt på eller vært likt hele veien? Har du smerter? Hvis ikke så er nok dette helt uskyldig [emoji173]Jeg er passe redd, for jeg har hatt blodspor hver dag siste 4 dagene. Sikker på at dette ikke kommer til å gå..
Krysser alt jeg har for at alt skal gå bra med deg [emoji173] har det økt på eller vært likt hele veien? Har du smerter? Hvis ikke så er nok dette helt uskyldig [emoji173]
Hmm.. Leste om en annen her som blødde frem til uke 9. De viste seg at det var to stk der inne, og den ene levde og hadde det fint, mens tvillingen var død og kroppen sakte men sikkert prøvde å kvitte seg med den. Kan jo være det?Det har vært likt. Har ikke smerter generelt, bare av og til det stikker litt. Men det gjør ikke så vondt.
Jeg håper jo at det er uskyldig, men jeg skjønner ikke hvorfor det skjer?
Alle slimhinner er mye skjørere under graviditeten og en kan blø uten at det trenger å være noe i det hele tatt. Så lenge det ikke har økt i mengde eller du har økende smerter så er der nok helt ufarlig [emoji173]Det har vært likt. Har ikke smerter generelt, bare av og til det stikker litt. Men det gjør ikke så vondt.
Jeg håper jo at det er uskyldig, men jeg skjønner ikke hvorfor det skjer?
Hmm.. Leste om en annen her som blødde frem til uke 9. De viste seg at det var to stk der inne, og den ene levde og hadde det fint, mens tvillingen var død og kroppen sakte men sikkert prøvde å kvitte seg med den. Kan jo være det?
Men jeg er ingen lege eller synsk.
Bare tenker at siden du ikke har smerter så er det ett godt tegn ❤ Håper så veldig at det går veien for deg ❤
Alle slimhinner er mye skjørere under graviditeten og en kan blø uten at det trenger å være noe i det hele tatt. Så lenge det ikke har økt i mengde eller du har økende smerter så er der nok helt ufarlig [emoji173]
Gjør det. Så får du roet deg ned ❤Det er nok en mulighet.. Jeg vet ikke. Har aldri vært gravid før, og jeg var heldig nok til å treffe på PP1. Jeg er så redd det skal være for godt til å være sant.
Vurderer å ringe legekontoret, og be om å få målt hcg imorgen og på onsdag. Bare for å få en pekepinn..
Jeg håper virkelig du har rett.![]()
Hadde veldig rennende utflod i dag :s noen som har vært borti det samme?
Det er ikke uvanlig at utflod blir mere og mere rennende når en er gravid. Har i perioder hatt det før når jeg har vært gravid.
Jeg har også masse utflod! Både rennende og litt mer klebrig.Håper det ikke er noe uvanlig dette daingen blod å se eller smerter hittil så
![]()