Symptomtråd

maiava

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har begynt å kjenne på graviditetssymptomer? Litt tidlig enda, men selv fattet jeg mistanke pga noen voldsomme gjespebyer en ukes tid og luft i magen [emoji23]
 
Jeg har hatt siden 3+1 så vanvittig ømme bryster! Klarer ikke å ligge på siden eller på magen om nettene. Og ikke bh! Det trodde jeg ikke var mulig:p
 
Haha! Av og til syns eg synd i dei som er rundt meg. Stakkars ungene skjønner jo ingenting. Her må det legges opp til minst mulig stress[emoji23]
Huff ja, her også går det ut over alle [emoji23] stakkars de som må overleve 9 mnd med meg!
 
Hormonell og allerede begynt å bli trøttere. Også lenge før jeg fikk test. Så kan bli noen artige uker/måneder... Vi skal på familiejentetur i mai, og mamma lurte litt på om vi skulle splitte vårt dobbelrom til to enkeltrom [emoji23]

Håper jeg slipper unna den verste kvalmen!
 
Stikkesmerter rundt symfysen... kjennes egentlig litt ut som symfyseløsing. Får vondt når jeg ligger på siden og når jeg står med vekt på ene foten. Ellers er jeg trøtt :) Sist hadde jeg lite med symptomer, så satser på det denne gangen også.
 
Syntes jeg er litt trøttere en vanlig, men ingen andre tegn enda.. 4+0 nå så er veldig tidlig enda :)
 
Jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg har vært så sykt dårlig i magen siden ett par dager etter unnfangelse (6 januar) :p
 
Jeg er ekstrem frysen (absolutt ikke vanlig), hormonell, trøtt og drømmer sååå mye rart igjennom hele natten.. dette kan bli lange måneder ja :p
 
Ekstremt utmattet hele tiden her!
 
Drømte i natt at jeg mistet :/ begynte å blø med masse klumper.. grusom drøm, ble glad når jeg våknet å så at det ikke var tilfelle :)

Itilegg så fryser jeg mye på hendene, og sliter mye med at jeg plutselig blir varm i den ene foten :eek:
 
Drømte i natt at jeg mistet :/ begynte å blø med masse klumper.. grusom drøm, ble glad når jeg våknet å så at det ikke var tilfelle :)

Itilegg så fryser jeg mye på hendene, og sliter mye med at jeg plutselig blir varm i den ene foten :eek:
Nei, æsj for en fæl drøm:( Hahah, jeg lo litt av foten! Den var ny:p
 
Back
Topp