Symptomtråd

Med lillegutt hadde jeg stort sett ingen symptomer. Var forstoppet, men det var det. De siste dagene nå har jeg hatt noen voldsomme hetetokter og kuldedaler. Kommer helt plutselig, og forsvinner helt plutselig. Vet ikke om det kan regnes som symptom, men noe er det! Veldig vanskelig å kle på seg om dagene.

Med lillegutt hadde jeg stort sett ingen symptomer. Var forstoppet, men det var det. De siste dagene nå har jeg hatt noen voldsomme hetetokter og kuldedaler. Kommer helt plutselig, og forsvinner helt plutselig. Vet ikke om det kan regnes som symptom, men noe er det! Veldig vanskelig å kle på seg om dagene.
Høres ut som symptomer ;) husker jeg hadde syke hetetokter i slutten av svangerskapet med gutten min, ikke noe behagelig :/

Drømte i natt at jeg mistet :/ begynte å blø med masse klumper.. grusom drøm, ble glad når jeg våknet å så at det ikke var tilfelle :)

Itilegg så fryser jeg mye på hendene, og sliter mye med at jeg plutselig blir varm i den ene foten :o
For en ekkel drøm :(

Lo godt av det med foten [emoji23][emoji23]

Selv har kvalmen begynt så smått å smyge seg innpå her! Får ikke håpe at det blir så gale :/

Mine symptoner er ekstreemt mye luft i magen.... Kjeempe oppblåst... Sliter med å sove om natta, for det er murringer, strekninger og stikkinger overalt i livmoren .... ilninger nedover lårene og nå begynner kvalmen om morgenen......

5+0 i dag og noen av symptomene jeg har er:

Løs/hard i magen.

Oppblåst.

Trøtt, sover så mye jeg kan og i det siste har det vært alt fra 10 timer til 16,5 time i døgnet om jeg ikke har på vekkerklokke :wideyed::wideyed:

Ømme bryster, spesielt nipplene og i siden/under "tvillingene"

Små kvalmen som kommer og går i noen minutter for så og forsvinne igjen. Gjelder hele døgnet.

Begynner og se forskjell på fargen på areola :-)

Mensmurringer i magen og litt i ryggen av og til.

La merker til i går at jeg har veldig godt synlige blodårer fra ca under brystene og nedover ribbeina og ned mot "perleporten" :p:p
Brystene er det også godt med blodårer på.

Ser noen av dere skriver frysen, er dette altså et svangerskapstegn, da skjønner jeg nå hvorfor jeg konstant fryser selv med ullundertøy og dyne inne i stua i 26 varmegrader :joyful: samboer sitter og svetter mens jeg hakker tenner.. Hehhe..

Humøret mitt er ihvertfall på topp, men sier vel kanskje ifra litt fortere enn før med ting som irriterer meg. Er bare veldig glad for og være gravid da vi har ventet på dette i over 4 år :shy:

Ønsker dere alle her inne masse lykke til xsmile5

:Heartbigred :angel13 :Heartbigred

Noen her som har skikkelig menssmerter ?? :( merker jeg er redd, har tatt 1 Paracet nå fordi det var så vondt.. kan ikke huske å ha hatt så vondt i de andre svangerskapene..

Noen her som har skikkelig menssmerter ?? :( merker jeg er redd, har tatt 1 Paracet nå fordi det var så vondt.. kan ikke huske å ha hatt så vondt i de andre svangerskapene..
Ikke skikkelig mensensmerter, men det strekker godt der nede. Men er ikke uvanlig at man kan ha vondt! Håpet det bare er uskyldig ❤

Nei, kun noen murringer og litt i ryggen, men ikke smerter. Men jeg tenkte i går at jeg innbiller meg at jeg kjente mye mer og ligamentsmerter sist, men mulig det var senere. Krysser fingrene for at alt går bra med deg! (Og meg og alle de andre)

Nei, kun noen murringer og litt i ryggen, men ikke smerter. Men jeg tenkte i går at jeg innbiller meg at jeg kjente mye mer og ligamentsmerter sist, men mulig det var senere. Krysser fingrene for at alt går bra med deg! (Og meg og alle de andre)

Det har gitt seg nå ;) men var skikkelig vondt istad :/ har ikke blødd så det er betryggende.

Jeg er 3+0 i dag, merket i går at brystvortene var ømme, så testet. Fikk ultrasvak strek da. Slik bare jeg så den liksom.. tok ny idag som fortsatt var svak, men sterkere. Klarte ikke vente med å ta en digital +- fra Clearblue. Den ble positiv gitt. Litt fra meg siden jeg ikke vet helt hva jeg føler ang. et nytt svangerskap med det andre friskt i minne. Da testet jeg ikke før nærmere IKM, og fikk symptomer senere.

5+0
Og daaa kom de første symptomene.
- Brekker meg av maten jeg lager. Utrolig irriterende! Hadde sykt lyst på løksuppe. Lager løksuppe. Og neida, den skal vi ikke spise :p
- Korsryggen! Skulle tro jeg hadde vært og trent rygg. Sykt støl og øm.

Men alle symptomer er velkomne❤

4+3

Her er mine symptomer;
-Murringer så og si konstant. + vondt i korsryggen
-Tisser ekstremt ofte :happy093
-Sulten
-Trøtt
-Ømme bryster
-Luft i magen

Føler jeg har fått hele pakka, bortsett fra kvalmen. Noe jeg setter veldig stor pris på xsmile9

Mye og kraftige mensmurringer i magen og i korsryggen..
sulten, og at jeg fryser, er vel de symptomene jeg har hittil :)

Back
Topp