Symptomtråd

Noen her som har skikkelig menssmerter ?? :( merker jeg er redd, har tatt 1 Paracet nå fordi det var så vondt.. kan ikke huske å ha hatt så vondt i de andre svangerskapene..

Eg hadde for ei veka sia. Ekstreme mensensmerter og var sikker på at den skulle komma. Kan heller ikkje huska å hatt det slik dei andre svangerskapa.

Jeg er 3+0 i dag, merket i går at brystvortene var ømme, så testet. Fikk ultrasvak strek da. Slik bare jeg så den liksom.. tok ny idag som fortsatt var svak, men sterkere. Klarte ikke vente med å ta en digital +- fra Clearblue. Den ble positiv gitt. Litt fra meg siden jeg ikke vet helt hva jeg føler ang. et nytt svangerskap med det andre friskt i minne. Da testet jeg ikke før nærmere IKM, og fikk symptomer senere.

Har du bilder av de svake testene ? :) driver på å tester selv :)

Har du bilder av de svake testene ? :) driver på å tester selv :)
45f5494afc50e444d652724fd2036ad5.jpg

c3bff55e56d0cffb7f113e19cfdca143.jpg

Den første ultrasvake som bare jeg ser, er nederst alene på bildet. Den som var svak, men sterkere en den ultrasvake er sammen med digital +- fra i går og ukesindikator tatt i natt :)

4+1 i dag men likevel symptomer allerede: Ømme pupper har jeg hatt i en uke nå. Har også hatt to syke drømmer i løpet av denne uken;) De to siste dagene har jeg merket at puppene også har blitt større. Ispinne på fingrer og tær har jeg også kjent en hel uke allerede (visste ikke det var et symptom før jeg leste her) jeg husker faktisk jeg lurte på hva som var galt med meg for jeg hadde jo 25 grader inne!! Kjenner jeg er litt trøtt men akkurat det kommer nok til å bli veldig mye verre snart. Og av og til kan jeg kjenne igjen hint av gravid-kvalmen men jeg tror det er innbilning siden jeg vet jeg er gravid og da "leter" etter det.

Sist graviditet fikk jeg mistanke fordi jeg var kvalm og tålte ikke smaken av kaffe plutselig. Men da visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 6-7 uker så kan godt hende de symptomene kommer etter hvert. Jeg sluttet å røyke også da forresten. Kjente plutselig at det ikke var godt med røyk lenger, smakte ekkelt liksom og tenkte da kan jeg like så godt slutte. Fant ut 2-3 uker seinere at jeg var gravid. Så det kan jo være et tidlig symptom det og! :)

Syns det er interessant at kroppen sier ifra om røyk og kaffe at den ikke vil ha det. Syns det "beviser" ganske greit at en ikke bør ha sånt i løpet av svangerskapet :)

45f5494afc50e444d652724fd2036ad5.jpg

c3bff55e56d0cffb7f113e19cfdca143.jpg

Den første ultrasvake som bare jeg ser, er nederst alene på bildet. Den som var svak, men sterkere en den ultrasvake er sammen med digital +- fra i går og ukesindikator tatt i natt :)

Er det rfsu sine eller? For jeg fikk veldig svake streker på de i forhold til andre tester

Er det rfsu sine eller? For jeg fikk veldig svake streker på de i forhold til andre tester
Ja, er RFSU sine [emoji14] alle klager på de. Men har hatt blenda hvitt frem til nå og er bare 3+1. 2+6 første dag jeg testet. 3+0 første digitale.. 9 dager før IKM [emoji14] er litt lamslått

Ja, er RFSU sine [emoji14] alle klager på de. Men har hatt blenda hvitt frem til nå og er bare 3+1. 2+6 første dag jeg testet. 3+0 første digitale.. 9 dager før IKM [emoji14] er litt lamslått

Har dårlig erfaring med svale tester selv ser du. Fikk positiv på digital men svake tester som ikke ble sterkere satt meg i tvil. Viste seg å være kjemisk. Men om det er rfsu sine ville jeg IKKE vært bekymret ;) gratulerer!

Har dårlig erfaring med svale tester selv ser du. Fikk positiv på digital men svake tester som ikke ble sterkere satt meg i tvil. Viste seg å være kjemisk. Men om det er rfsu sine ville jeg IKKE vært bekymret ;) gratulerer!
Kjemisk kan slå ut digital så tidlig også? [emoji14] jeg skjønner ingenting altså.. uff hehe

Ja gjorde det hos meg. Skrev i en annen tråd her at jeg fikk målt hcg, tok digital og fikk 1-2 samme dag. Fikk vite senere hcg var så lavt som 7. Ja SYV.. [emoji15]
Vurderer å få målt hcg selv nå, for føler dette ikke stemmer. Orker ikke vente en uke på ny ukesindikator, og vil ikke bruke mer penger på tester for å se en eventuell stigning [emoji14] du fikk utslag på 7, eller hadde det begynt å synke allerede tror du? Gud.. krysser fingrene for deg denne gang! Vet jeg hadde en kjemisk i forrige syklus, det var noe lignende som nå liksom, derfor jeg blir litt sånn i tvil

Ja gjorde det hos meg. Skrev i en annen tråd her at jeg fikk målt hcg, tok digital og fikk 1-2 samme dag. Fikk vite senere hcg var så lavt som 7. Ja SYV.. [emoji15]
Hvis du fikk målt syv i blodet og det var begynt å synke var nok hcg i urin høyere, siden den henger litt etter. Men ganske utrolig likevel.

Vurderer å få målt hcg selv nå, for føler dette ikke stemmer. Orker ikke vente en uke på ny ukesindikator, og vil ikke bruke mer penger på tester for å se en eventuell stigning [emoji14] du fikk utslag på 7, eller hadde det begynt å synke allerede tror du? Gud.. krysser fingrene for deg denne gang! Vet jeg hadde en kjemisk i forrige syklus, det var noe lignende som nå liksom, derfor jeg blir litt sånn i tvil

fikk så veldig svak positiv 16 dpo at jeg kunne liksom ikke tro at jeg var gravid. "alle" på forumet sa at strek er strek og på apoteket sa de også gratulerer. likevel hadde jeg en dårlig følelse så testet dagen etterpå og dagen etter det (17 og 18 dpo) og streken var såvidt synlig. bare synlig for oss eksperter ;) så jeg ringte inn til legen og fikk tatt blodprøve for å sjekke om hcg sank. 19 dpo tok jeg blodprøve men var "desperat" etter å se strek så kjøpte en vanlig til. den var blendahvit. så kjøpte digital og tok den da på ettermiddag/kveld. viste likevel 1-2 (dumme meg fikk jo et lite håp da...) begynte å blø da jeg var 5+1 men altså det har garantert ikke vært noe før det siden de ble så svake. Derfor er jeg 100% sikker på kjemisk. Gadd derfor ikke ta blodprøve nr. to men da jeg hadde legetime et par uker senere sa han at hcg hadde vært så lavt som 7... slår nok ut på mindre enn 25 uansett :) jeg er veldig glad for å se at testene er sterkere denne gang. og i dag fikk jeg 2-3 på digital. klarte jo selvfølgelig ikke vente.. Hvorfor blir dagene så uendelig lange?

5+0
Og daaa kom de første symptomene.
- Brekker meg av maten jeg lager. Utrolig irriterende! Hadde sykt lyst på løksuppe. Lager løksuppe. Og neida, den skal vi ikke spise [emoji14]
- Korsryggen! Skulle tro jeg hadde vært og trent rygg. Sykt støl og øm.

Men alle symptomer er velkomne[emoji173]
Jeg har også hatt sykt vondt i korsryggen i dag!

4+3 i dag og symptomene er:

Tisser dobbelt så mange ganger daglig enn normalt

Hovne bryster, ømme stive brystvorter

Økt luktesans

Hvit utflod

Uggen/småkvalm

Sover tyngre og lenger

Drømmer rare drømmer

Økt sexlyst og følsomhet nedentil

Humørsvingninger

Nyser ofte/litt tett og snørrete nese

Og bare superforelsket i mannen :)

Jeg har også hatt sykt vondt i korsryggen i dag!

Keg har også veeldig vondt i korsryggen, dette er mitt 4 svangerskap og det er 1. Gangen jeg opplever akkurat det!! Får ikke sovet lengere en senest hall 7 pga at ryggen ikke vil ligge mere :-(

Back
Topp