Rillrall
Betatt av forumet
Jeg har også masse utflod! Både rennende og litt mer klebrig.
Ja hadde litt mer klebrig tidlig forrige uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også masse utflod! Både rennende og litt mer klebrig.
Jaaaa!!!!Åh, herregud så deilig å få av bh!!!
Haha [emoji23] jeg har det på akkurat samme måte tidligere. Gikk fra å være pakka inn i tepper på sofaen til å plutselig føle at jeg rant vekk [emoji6] skal også sies at jeg har blitt rimelig luftig [emoji12]Har hetetokter ut av en annen verden! Det tar faktisk helt av. Går fra å fryse intenst til å måtte vrenge av meg samtlige klesplagg. Hadde ikke dette som symptom da jeg gikk gravid sist. Hvis dette fortsetter, kan det bli en heftig sommer.
så nå er det ingenting som klemmer på magen 

skjønner ikke hvorfor det skal være så ekstremt. Men alt dette er vel verdt det 
Jupp, kroppen min går i sparemodus med en gang jeg blir gravid, iallfall til nå. Sist var jeg forstoppet og oppblåst fra dag én til fødsel. Frykter det samme skjer nå. Spiste og var i normal aktivitet (faktisk mer aktiv), men gikk likevel opp 30 kg sist (fra 54-83kg). Mistet alt på 9 mnd uten noe stress, men nå er jeg altså i gang igjen, hehe.Noen andre enn meg her som sliter med ekstrem oppblåsthet? Jeg passer ikke buksene mine og klemmer jeg meg inn i dem gjør det vondt. Så igår handlet jeg meg "mamma tights" på hmså nå er det ingenting som klemmer på magen
En annen ting jeg også lurer på om noen andre her inne har er akkurat som en slags pulssering nedentil.. kjennes ut som man er kåt 24/7 ennå jeg ikke er detskjønner ikke hvorfor det skal være så ekstremt. Men alt dette er vel verdt det
![]()
Jupp, kroppen min går i sparemodus med en gang jeg blir gravid, iallfall til nå. Sist var jeg forstoppet og oppblåst fra dag én til fødsel. Frykter det samme skjer nå. Spiste og var i normal aktivitet (faktisk mer aktiv), men gikk likevel opp 30 kg sist (fra 54-83kg). Mistet alt på 9 mnd uten noe stress, men nå er jeg altså i gang igjen, hehe.

Er 7+3.Æsj, ja, jeg husker det fra sist! Og at de bussjåførene kjørte så slitsomt (stopp-full pinne-bråstopp). Nå kjører jeg alene.Æsj. Idag meldte kvalmen seg.
Vet dere hvor mye det lukter av mennesker på bussen? Røyk, mat, parfyme...
Sikkert drit delikat at jeg sitter og Brekker meg åpenbart![]()
Det er det. [emoji4] Og det går som regel ikke over med det første, selv om alle dager som regel ikke er like ille.Uvanlig trøttMen om det er et symptom så tidlig vet jeg ikke.
Det blir bil imorgen jaÆsj, ja, jeg husker det fra sist! Og at de bussjåførene kjørte så slitsomt (stopp-full pinne-bråstopp). Nå kjører jeg alene.

Da kommer jeg til å sove meg igjennom graviditetenDet er det. [emoji4] Og det går som regel ikke over med det første, selv om alle dager som regel ikke er like ille.
er godt i gang allerede.