Symptomer

Har ikke kjent på så mye stikking og strekking i livmoren enda, men husker dette faktisk godt med førstemann. Er nå 9+4, kan den hende det er fordi det er nr 2 og livmoren allerede er litt utvidet fra sist gang?:dance018
 
Har ikke kjent på så mye stikking og strekking i livmoren enda, men husker dette faktisk godt med førstemann. Er nå 9+4, kan den hende det er fordi det er nr 2 og livmoren allerede er litt utvidet fra sist gang?:dance018
Høres logisk ut. Opplever mindre strekking og stikking selv. Istedefor har trøttheten og uvelheten tatt over. Gjerne fordi jeg har en mini me å passe på i tillegg? :wacky:
 
Føler skikkelig ugg med tidvis kvalme og helt zombiesliten. Vil bare sove og spise rista loff.
 
Hei, jeg er ny! 3+5 og har lovt mannen at jeg skal vente til han kommer hjem (offshore) med testing og holder på å sprekke…Kvalme og murringer her.. noen som husker slike symptomer så tidlig?
 
Hei, jeg er ny! 3+5 og har lovt mannen at jeg skal vente til han kommer hjem (offshore) med testing og holder på å sprekke…Kvalme og murringer her.. noen som husker slike symptomer så tidlig?
Jepp, det og ømme brystvorter var første tegn her. Men annerledes murring enn mensmurring, på et vis.
 
Utslitt av lite, veeeldig lite energi, sååå trøtt og mye uggen(småkvalm) også ømme bryster!!! Gleder meg til jeg får litt mer energi igjen ❤️
 
Er energiløs og føler hele kroppen er bare blæ:grumpy:
 
Hei, jeg er ny! 3+5 og har lovt mannen at jeg skal vente til han kommer hjem (offshore) med testing og holder på å sprekke…Kvalme og murringer her.. noen som husker slike symptomer så tidlig?
:welcomegratulerer med spire:Heartred Ja hadde også symptomer veldig tidlig.
 
Back
Topp