Symptomer

Har ikke kjent på så mye stikking og strekking i livmoren enda, men husker dette faktisk godt med førstemann. Er nå 9+4, kan den hende det er fordi det er nr 2 og livmoren allerede er litt utvidet fra sist gang?:dance018

Har ikke kjent på så mye stikking og strekking i livmoren enda, men husker dette faktisk godt med førstemann. Er nå 9+4, kan den hende det er fordi det er nr 2 og livmoren allerede er litt utvidet fra sist gang?:dance018
Høres logisk ut. Opplever mindre strekking og stikking selv. Istedefor har trøttheten og uvelheten tatt over. Gjerne fordi jeg har en mini me å passe på i tillegg? :wacky:

Føler skikkelig ugg med tidvis kvalme og helt zombiesliten. Vil bare sove og spise rista loff.

Hei, jeg er ny! 3+5 og har lovt mannen at jeg skal vente til han kommer hjem (offshore) med testing og holder på å sprekke…Kvalme og murringer her.. noen som husker slike symptomer så tidlig?

Hei, jeg er ny! 3+5 og har lovt mannen at jeg skal vente til han kommer hjem (offshore) med testing og holder på å sprekke…Kvalme og murringer her.. noen som husker slike symptomer så tidlig?
Jepp, det og ømme brystvorter var første tegn her. Men annerledes murring enn mensmurring, på et vis.

Vært småkvalm/kvalm fra 3+1, men i kveld tar det helt av:depressed:

Utslitt av lite, veeeldig lite energi, sååå trøtt og mye uggen(småkvalm) også ømme bryster!!! Gleder meg til jeg får litt mer energi igjen ❤️

Er energiløs og føler hele kroppen er bare blæ:grumpy:

:welcomegratulerer med spire:Heartred Ja hadde også symptomer veldig tidlig.

Back
Topp