Her i Trøndelag det er «billig» daKjøpte idag, i Bergen! Her kostet de 55
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her i Trøndelag det er «billig» daKjøpte idag, i Bergen! Her kostet de 55
UrettferdigHer i Trøndelag det er «billig» da
Høres logisk ut. Opplever mindre strekking og stikking selv. Istedefor har trøttheten og uvelheten tatt over. Gjerne fordi jeg har en mini me å passe på i tillegg?Har ikke kjent på så mye stikking og strekking i livmoren enda, men husker dette faktisk godt med førstemann. Er nå 9+4, kan den hende det er fordi det er nr 2 og livmoren allerede er litt utvidet fra sist gang?
Ååå skjønner veldig godt at du blir stresset! Håper inderlig det bare var en helt normal uskyldig blødning!Blødning idag, dog liten.. men man blir stresset
Satser på detÅåå skjønner veldig godt at du blir stresset! Håper inderlig det bare var en helt normal uskyldig blødning!
Ja, spesielt om natten/morningen.Jeg har vært tørr i munnen de siste dagene. Flere som har kjent på det?
Jeg også, veldig på nattenJeg har vært tørr i munnen de siste dagene. Flere som har kjent på det?
Ja, spesielt om natten/morningen.
Jeg også, veldig på natten
Jepp, det og ømme brystvorter var første tegn her. Men annerledes murring enn mensmurring, på et vis.Hei, jeg er ny! 3+5 og har lovt mannen at jeg skal vente til han kommer hjem (offshore) med testing og holder på å sprekke…Kvalme og murringer her.. noen som husker slike symptomer så tidlig?
gratulerer med spire Ja hadde også symptomer veldig tidlig.Hei, jeg er ny! 3+5 og har lovt mannen at jeg skal vente til han kommer hjem (offshore) med testing og holder på å sprekke…Kvalme og murringer her.. noen som husker slike symptomer så tidlig?
Tuuuuusen takk spennende å få følge med dere også!gratulerer med spire Ja hadde også symptomer veldig tidlig.