Symptomer

Jeg er så uggen hele dagen :hungover: Og trøtt hele dagen:hilarious: Er alene med 2,5-åringen, så kan godt hende jeg er trøttere enn det jeg faktisk føler på, for det er et hektisk liv ass!
 
I dag har kvalmen/uvelheten kommet. Brekker meg mye. Var på vei til jobb i stad, men bare brakk meg og kastet plutselig opp :hungover: Måtte bare snu og bli hjemme i dag. Er bare 4+2, synes det er litt tidlig å starte med oppkast nå :hilarious::banghead::bag:
 
Kvalmen er på plass for fullt :meh: og er så trøtt at jeg på ekte vurderer å få sykemelding og barnefar kan ta over permisjonen min. Sov fra 19.30 til 06.30 og er fortsatt ikke uthvilt:hilarious:
 
Kvalm. Småspiser hele tiden for å holde den i sjakk. Håper dette går over raskt!
 
Føler ikkje eg har noken symptom enda, sjølv om eg har følt meg ufattelig trøtt og sliten i det siste. Ooog mistenker en liten melkelekasje natt til i går, men det er kanskje litt tidleg? Plasseringa stemte liksom ikkje heilt med at det skulle vert puppesvette på natta + det var kun på eine sida (nemleg den sida med meste melk når eg amma -21 barnet) :hilarious:

Og "ilingane" eg har hatt i livmorområdet, dei har det blitt færre av, føler eg.
Bah, eg hatar denne tida. Og det er enda to lange veker igjen til TUL... :nailbiting:
 
Jeg er heelt tappet for energi jeg.. lagt på sofan i heeeele dag å orker ingenting. Har tatt en lur før idag å når jentungen så på barnetv sovnet jeg igjen :p herregud.. tok også en postafen idag siden jeg var så kvalm. Funket ikke i det hele tatt… håper ikke jeg skal ha det slik til uke 12. :p
 
Jeg er så trøtt, kan ikke huske at jeg var like trøtt med første så tidlig. Jeg er også blitt en frysepinne som jeg så en anna skreiv her oppe. Kobla ikke sammenhengen for jeg leste det her, syns det var rart at jeg skulle bli frysen nå når det begynner å bli varmere utexsmile9 Tett i nesa har jeg au blitt, det var jeg gjennom heile forrige svangerskap. Og oppblåst..
Jeg har også begynt å kjenne det i bekkenet allerede, jeg hadde både bekkenløsning og bekkenlåsning sist. Håper ikke dette betyr at det begynner allerede nå:banghead:
 
Kjenner nå at symptomene avtar litt… trenger det å være noe galt?
Hvor langt er du på vei? Kjenner at det går veldig opp og ned her, mindre murringer enn tidligere, kjenner det fortsatt i puppene men ikke like ømt som forrige uke! Ut ifra hva jeg leser er det visst normalt men det gjør meg også engstelig:banghead:
 
Hvor langt er du på vei? Kjenner at det går veldig opp og ned her, mindre murringer enn tidligere, kjenner det fortsatt i puppene men ikke like ømt som forrige uke! Ut ifra hva jeg leser er det visst normalt men det gjør meg også engstelig:banghead:
Ikke mer enn 4+2, hadde masse symptomer i helgen og så dalte det så voldsomt.

Fortsatt litt øm i puppene, men mye mindre- og så er jeg kvalm også… men føler liksom at jeg burde ha masse mer:nailbiting:
 
Vært skikkelig småuggen hele dagen,og fikk et skikkelig anfall av trøtthet nå. Det føles egentlig bare deilig/betryggende, ettersom jeg hadde en liten blødning på onsdag. Er 5+3 i dag.
 
Back
Topp