Symptomer

Var innom Normal i ettermiddag. Så de hadde slike reisesykeband der. Tok med en pakke siden de bare kostet 35kr. De funker faktisk!!! Hadde tenkt å prøve de apoteket selger.. mn slipper det nå:notworthy vært uggen i hele dag å hele gårkveld… det slapp taket:D
 
Var innom Normal i ettermiddag. Så de hadde slike reisesykeband der. Tok med en pakke siden de bare kostet 35kr. De funker faktisk!!! Hadde tenkt å prøve de apoteket selger.. mn slipper det nå:notworthy vært uggen i hele dag å hele gårkveld… det slapp taket:D
Oj!! Det var billig!! De er jo ganske dyre andre steder! Kanskje jeg må ha når det trengs! Takk for tips ❤️
 
Jeg tror ikke jeg var såååå trøtt når jeg var gravid sist!! Husker jeg var trøtt men nå fungerer jo jeg rett å slett ikke. Haha. Slakt på sofan i timesvis nå :hilarious:
Lurer på hvor lenge det vil være sånn!
 
Jeg tror ikke jeg var såååå trøtt når jeg var gravid sist!! Husker jeg var trøtt men nå fungerer jo jeg rett å slett ikke. Haha. Slakt på sofan i timesvis nå :hilarious:
Lurer på hvor lenge det vil være sånn!

Joiner denne altså :dead:
Idag gikk jeg tidligere fra jobb for å få inn en time søvn før ungen måtte hentes i bhg.
 
Har strekk og stikk i livmoren. Griner for ingenting :wacky:
 
Og der kom trøttheten! Herremitid, jeg er helt knekt! Og konstant følelse av å være mett, pluss uggen og småkvalm. Føles helt absurd å ha så sterke symptomer så tidlig, når jeg ikke hadde det før mye senere med nr 1, og ikke i det hele tatt med den vi mista. Ubehagelig oppblåst i magen og. Begynner nesten å lure på om det er to inni der :hilarious: Blir godt med TUL om tre uker.
 
Og der kom trøttheten! Herremitid, jeg er helt knekt! Og konstant følelse av å være mett, pluss uggen og småkvalm. Føles helt absurd å ha så sterke symptomer så tidlig, når jeg ikke hadde det før mye senere med nr 1, og ikke i det hele tatt med den vi mista. Ubehagelig oppblåst i magen og. Begynner nesten å lure på om det er to inni der :hilarious: Blir godt med TUL om tre uker.
Hihi så spennende!! Hvor får du TUL?
Jeg skal ha sånn vanlig hos fastlege. Men bare fordi han er ivrig og grei. :)
 
Hihi så spennende!! Hvor får du TUL?
Jeg skal ha sånn vanlig hos fastlege. Men bare fordi han er ivrig og grei. :)
Jeg tar bare på Oslo Jordmor og Ultralydklinikk, for de har forholdsvis grei pris (1099), for fertilitetslegen jeg har gått til tar 1600kr. Er veldig nervøs etter MA sist, så tar nok noen ekstra, for orker ikke gå 4 uker med dødt foster uten å vite det igjen. Skal sjekke om jeg evt kan få en ekstra på sykehuset og, på grunn av historikken min med MA og annet. Fastlegen min har ikke ul dessverre. Satser på å gå til jordmor og bare høre hjertelyd og, når det er mulig, så slipper jeg å ta altfor mye ul. Men har booket en 7+3 og en 9.
 
Jeg tar bare på Oslo Jordmor og Ultralydklinikk, for de har forholdsvis grei pris (1099), for fertilitetslegen jeg har gått til tar 1600kr. Er veldig nervøs etter MA sist, så tar nok noen ekstra, for orker ikke gå 4 uker med dødt foster uten å vite det igjen. Skal sjekke om jeg evt kan få en ekstra på sykehuset og, på grunn av historikken min med MA og annet. Fastlegen min har ikke ul dessverre. Satser på å gå til jordmor og bare høre hjertelyd og, når det er mulig, så slipper jeg å ta altfor mye ul. Men har booket en 7+3 og en 9.
Skjønner at du vil sjekke litt ekstra! Det har egentlig jeg også lyst til. Men mest fordi at det er jo så spennnde. Å vil gjerne vite hva som skjer inni der å at alt er bra ❤️
 
Skjønner at du vil sjekke litt ekstra! Det har egentlig jeg også lyst til. Men mest fordi at det er jo så spennnde. Å vil gjerne vite hva som skjer inni der å at alt er bra ❤️
Ja- jeg overtenker meg ihjel her! I følge eggløsning er jeg 4+3 (tidlig el) men i følge mens er jeg 3+6. Hvilket vil si at jeg var 3+4 da jeg testa positivt, og da synes jeg strekene er veldig sterke?! Fikk 2-3 på cd i går.. D3F1A8A3-F126-4E8E-AE33-B0D932314856.jpeg
 
Ja- jeg overtenker meg ihjel her! I følge eggløsning er jeg 4+3 (tidlig el) men i følge mens er jeg 3+6. Hvilket vil si at jeg var 3+4 da jeg testa positivt, og da synes jeg strekene er veldig sterke?! Fikk 2-3 på cd i går.. Vis vedlegget 400170
Kjempesterke :love017 Her er min 3+4 (11dpo) til sammenligning. Jeg har regnet ut ifra eggløsning her.

0FAF5685-92C8-437C-84D9-BD2B2CBB9060.jpeg
 
Nå har ømme bryster gitt seg her! Men vært trøtt, småuggen og kjenner noe i lyskene. Hmm
 
Små stikninger i puppene, mer emosjonell enn vanlig, våkner flere ganger på natt for å tisse, mye luft i magen, oppblåst og sulten hele tiden.. er symptomene jeg har fått per dags dato! :p
 
Var innom Normal i ettermiddag. Så de hadde slike reisesykeband der. Tok med en pakke siden de bare kostet 35kr. De funker faktisk!!! Hadde tenkt å prøve de apoteket selger.. mn slipper det nå:notworthy vært uggen i hele dag å hele gårkveld… det slapp taket:D
Kjøpte idag, i Bergen! Her kostet de 55 :p
 
Back
Topp