Ja, det ble litt tettere enn vi hadde tenkt så det blir spennendeÅ, spennende med to så tette da!![]()
![hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/default/xenforo/hilarious.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det ble litt tettere enn vi hadde tenkt så det blir spennendeÅ, spennende med to så tette da!![]()
Håper du ikke blir like dårlig denne gangenKvalmen kom fra uke 6 hos meg sist og jeg endte opp innlagt med væskebehandling, men denne gangen har jeg allerede spydd. Håper det var tilfeldig! Orker ikke å bli enda dårligere når jeg har en liten å passe på.
Spent på når bumpen kommer her, 1år 2mnd siden jeg fødte minste og 2år 4mnd siden jeg fødte eldsteÅåå, håper jeg får bump fort!! Savner det fra sist!
Det er superkoselig med tette! 14 mnd mellom våre og elsker det! Selvfølgelig tungt i perioder og en del jobb, men herregud så fantastisk vennskap de har allerede og hvor glade de e i hverandreJa, det ble litt tettere enn vi hadde tenkt så det blir spennende![]()
Hørt mange sier det så vi fokuserer på detDet er superkoselig med tette! 14 mnd mellom våre og elsker det! Selvfølgelig tungt i perioder og en del jobb, men herregud så fantastisk vennskap de har allerede og hvor glade de e i hverandre![]()
Den ser jeg! Det er ikke så viktig for meg å skjule det, jeg er en ganske åpen personSpent på når bumpen kommer her, 1år 2mnd siden jeg fødte minste og 2år 4mnd siden jeg fødte eldsteGleder meg til den kommer, men samtidig vil jeg klare å skjule det til hvertfall 12+0, helst litt lengre, men det kan kanskje bi vanskelig
![]()
Kjenner meg selv igjen i detHørt mange sier det så vi fokuserer på detVi ønsket oss to tette, men fikk fortsatt litt panikk da vi fikk positiv test allerede nå
![]()
Åh det er ikke jegDen ser jeg! Det er ikke så viktig for meg å skjule det, jeg er en ganske åpen person![]()
Veldig upraktisk!NeseblodVar mye plaga med førstemann også.
Veldig upraktisk!![]()