Symptomer

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Noen som merker noe til graviditeten enda?

kvelden 8/9dpo hadde jeg skikkelig mye stikking i livmoren. Den natten sleit jeg med å sove fordi jeg følte meg fyllesyk og hadde skikkelig halsbrann. Jeg skrev i IKM gruppa at jeg dreit i at jeg hadde negative tester, jeg måtte jo være gravid! Morgenen etter hadde jeg fremdeles negative tester.
9/10dpo begynte jeg å få store mengder tynn utflod. Tok blodprøve som viste hcg på 2, uken før var det under 0,3. Følte meg ganske normal den dagen, bare litt hodepine, og veldig god luktesans!
10/11dpo fikk jeg svaaakt utslag test på morgenurin og litt sterkere på urin nummer to. Tok ny hcg den dagen som viste 7. Den dagen begynte jeg å bli syyykt trøtt og ble kvalm i løpet av arbeidsdagen, sikkert fordi jeg var så sliten.
11/12dpo, testene har økt i styrke. Føler meg skikkelig sliten og har hodepine.
 
Last edited:
Trøtt og hodepine her også. Også er brystene sinnsykt ømme:dead:
 
Trøtt og hodepine her også. Også er brystene sinnsykt ømme:dead:
Sist fikk jeg sykt sensitive brystvorter, men nå kjenner jeg ikke det i det hele tatt! Rart hvordan hvert svangerskap kan gi ulike symptomer! Jeg har fått uren hud nå også, det fikk jeg ikke sist. Kanskje det er jente denne gangen :hilarious:
 
Sist fikk jeg sykt sensitive brystvorter, men nå kjenner jeg ikke det i det hele tatt! Rart hvordan hvert svangerskap kan gi ulike symptomer! Jeg har fått uren hud nå også, det fikk jeg ikke sist. Kanskje det er jente denne gangen :hilarious:

Samme her, fått skikkelig mange kviser på haka :bag:
 
Hadde en del murringer natt til onsdag eller torsdag, hormonell og allerede begynt å bli kvalm hvis jeg ikke har spist:hungover:
 
Masse murringer, strekk i livmor.
Trøtt som en strømpe!
Mer hodepine enn vanlig.
 
Kviser, hodepine, trøtt, ømme bryster og litt ugg
 
Nooo, nå har kvalmen begynt! Brakk meg i dag, håper ikke jeg får HG igjen :dead: skal til legen på mandag å begynne forebyggende medisin.
Åå neeei hadde virkelig håpet du skulle slippe unna:dead: Håper bare det er mild, uskyldig og midlertidig kvalme:smiley-angelic001
 
Nå murrer det noe fælt, merkes at livmoren jobber voldsomt allerede!:woot: Spent hvor fort livmoren blir å vokse denne gangen, sist gikk det VELDIG raskt:hilarious:
 
Har ikke et eneste symptom bortsett fra at jeg er trøtt, men har en fem mnd gammel baby så har vært trøtt hver dag siden han kom til verden :hilarious: Lest at man får mindre symptomer om man blir raskt gravid igjen så mulig det er noe i det
 
Jeg fikk positiv test med nr 2 rett før nr 1 fylte 6 mnd, jeg var oppblåst, trøtt (kanskje pga kolikkbaby med mange plager?:hilarious:) itillegg til kvalm fra uke 4 til 34, så tror ikke det med mindre symptomer gjaldt meg hvertfall:hilarious: Itillegg vokste livmoren i superfart!
 
Jeg fikk positiv test med nr 2 rett før nr 1 fylte 6 mnd, jeg var oppblåst, trøtt (kanskje pga kolikkbaby med mange plager?:hilarious:) itillegg til kvalm fra uke 4 til 34, så tror ikke det med mindre symptomer gjaldt meg hvertfall:hilarious: Itillegg vokste livmoren i superfart!
Får se hvordan det utarter seg her da :hilarious: Sist hadde jeg ømme pupper fra positiv test, mens nå er det en slags stikking mens jeg ammer som jeg ikke har hatt før. Kvalmen kom fra uke 6 sist så jeg skal nyte de to neste ukene tilfelle den kommer da nå og:dead:
 
Får se hvordan det utarter seg her da :hilarious: Sist hadde jeg ømme pupper fra positiv test, mens nå er det en slags stikking mens jeg ammer som jeg ikke har hatt før. Kvalmen kom fra uke 6 sist så jeg skal nyte de to neste ukene tilfelle den kommer da nå og:dead:
Åh ja amming mens man er gravid er alltids gøy:hilarious: Håper du slipper unna kvalmen denne gangen da!
Nå er det 1 år og 2 mnd siden jeg fødte, så spent på hvordan svangerskapet og kroppen blir denne gangen:wideyed:
 
Har ikke et eneste symptom bortsett fra at jeg er trøtt, men har en fem mnd gammel baby så har vært trøtt hver dag siden han kom til verden :hilarious: Lest at man får mindre symptomer om man blir raskt gravid igjen så mulig det er noe i det
Å, spennende med to så tette da! :D
 
Får se hvordan det utarter seg her da :hilarious: Sist hadde jeg ømme pupper fra positiv test, mens nå er det en slags stikking mens jeg ammer som jeg ikke har hatt før. Kvalmen kom fra uke 6 sist så jeg skal nyte de to neste ukene tilfelle den kommer da nå og:dead:
Kvalmen kom fra uke 6 hos meg sist og jeg endte opp innlagt med væskebehandling, men denne gangen har jeg allerede spydd. Håper det var tilfeldig! Orker ikke å bli enda dårligere når jeg har en liten å passe på.
 
Samme her! Hvor fort gikk det før du fikk bump med nummer to? :D
For å sammenligne så var livmoren med skambenet da jeg var rundt 12+noe og oppe med navlen da jeg var ca 21+noe med nr 1, mens med nr 2 var livmoren oppe med navlen 13+6:hilarious::hilarious: Så bumpen kom tiiiidlig for å si det sånn:wideyed::hilarious:
 
For å sammenligne så var livmoren med skambenet da jeg var rundt 12+noe og oppe med navlen da jeg var ca 21+noe med nr 1, mens med nr 2 var livmoren oppe med navlen 13+6:hilarious::hilarious: Så bumpen kom tiiiidlig for å si det sånn:wideyed::hilarious:
Ååå, håper jeg får bump fort!! Savner det fra sist!
 
Back
Topp