Symptomer

Her er det en rar følelse der nede, som det strekkes både her og der. Ikke som mensmurring. Puppene kjennes tunge, men ikke så ømme som før mensen. Kjente meg litt kvalm dagen før positiv test, men nå i helgen har jeg ikke kjent noe til det.
Virker som utfloden øker, men kanskje litt tidlig å si :p
Føler meg også oppblåst!
 
Kvalme, ømme bryst ( begge og ikke bare ene som i dpo), hyppig vannlating, oppblåst, murringer, begynt å kjenne det i bekkenet også. Jeg hater disse plagene og får angst når jeg tenker på fødsel. Men alt er forhåpentligvis verdt det hvis spira sitter hele veien :smiley-angelic001
 
4+1 og positiv test i dag. Vært uggen og småkvalm siden før helga, det kom ikke før myyye senere med førstemann, og ikke i det hele tatt med den vi mista i høst, så det er veldig uvant. Litt trøttere enn vanlig og, men det kan også skyldes andre ting. Stikker og strekker i livmor også.
 
Første tegn var stikking i mage og merkelige drømmer.. nå sitter jg her å er sinnsykt oppblåst og trøtt
 
Er normalt ikke en frysepinne, men synes det har blitt litt ekstremt i det siste. Flere som fryser mye om dagen?
 
Kliner til med å være uggen/kvalm idag:android: Noen som har symptomer så tidlig denne gangen som har gått gjennom svangerskap tidligere uten symptomer/plager? har en gutt(2008) fra før, drømmesvangerskap:love017 Men er vel sikkert for mye å håpe på at det går smertefritt denne gangen:notworthy
 
Kliner til med å være uggen/kvalm idag:android: Noen som har symptomer så tidlig denne gangen som har gått gjennom svangerskap tidligere uten symptomer/plager? har en gutt(2008) fra før, drømmesvangerskap:love017 Men er vel sikkert for mye å håpe på at det går smertefritt denne gangen:notworthy
Uggen og småkvalm her og, noe jeg såvidt var med første, og da mye senere. Hadde drømmesvangerskap med henne, gikk minst 10km hver eneste dag, helt frem til dagene riene startet.

Men var ikke uggen i det hele tatt med den vi mista, så tar (foreløpig) alle tegn med glede :angelic: Litt hodepine også i dag, og trøtt.

Ikke lyst på noe snacks/godteri- sånn var det med første og.
 
Åå hærlig! Krysser fingere for at du får et like fint svangerskap nå:) kjipt å gå rundt å være i dårlig form, spesielt når man er på jobb:confused: Meeen man skal vel ikke klage for mye, godt å se tegn også!:D
 
Kliner til med å være uggen/kvalm idag:android: Noen som har symptomer så tidlig denne gangen som har gått gjennom svangerskap tidligere uten symptomer/plager? har en gutt(2008) fra før, drømmesvangerskap:love017 Men er vel sikkert for mye å håpe på at det går smertefritt denne gangen:notworthy
Kan ikke huske det var særlig symptomer med 2020 gutten. Nå blir jeg lettere uggen, fryser mye og konstant trett. 5+5 idag.
 
Altså: jeg griner av alt! Har hittil i dag grått av Fosen-demonstrasjonen, TV-serien Bones, stafettgullet og et par Instagram-poster.

Kombinert med tidlig uggenhet (aldri hatt før) og trøtt (også tidligere enn vanlig) så er det nesten så jeg ikke blir overraska om det er to inni der!
 
Jeg grein nesten av hun skihopperen i går, tenkte ikke over at det kanskje var et symptom! :eek: Ble så rørt over at hun har kommet tilbake!

Tenk tvillinger da ❤️
 
Jeg er så himla trøtt om dagen! :p
Innimellom uggen. Ømme pupper å mye andpusten :p
 
Jeg er mye mer trøtt, småkvalm og ømme bryster
 
Er normalt ikke en frysepinne, men synes det har blitt litt ekstremt i det siste. Flere som fryser mye om dagen?
Herlighet, det er jeg også! Tenkte ikke det var et symptom. Men når jeg leste innlegget ditt nå så traff det meg. Har siste to dagene blitt den frysepinnen!! :laughing001
 
Altså: jeg griner av alt! Har hittil i dag grått av Fosen-demonstrasjonen, TV-serien Bones, stafettgullet og et par Instagram-poster.

Kombinert med tidlig uggenhet (aldri hatt før) og trøtt (også tidligere enn vanlig) så er det nesten så jeg ikke blir overraska om det er to inni der!
Griner også av ALT! Har i dag grått av at jeg fant så mange single sokker når jeg skulle brette klær, at jeg bare har 2 sesonger igjen på Criminal Minds (som jeg har sett før), vannet ikke var kaldt nok og vi var fri for feskenyoghurt, og i går gråt jeg over at det "bare" er 3,5 år til eldste begynner på skolen:hilarious::hilarious:
Har vært hormonell og kvalm/uggen siden 3+3, startet så veldig tidlig her også! Håper litt på tvillinger siden jeg vet samboer mest sannsynlig ikke ønsker flere etter denne:smiley-ashamed004
 
Stuptrøtt og begynner å bli veldig svimmel. Svimmelheten er virkelig plagsom, småekkelt å kjøre bil også:dead:
 
Symptomene har variert her, idag var jeg svimmel og kvalm på morgenen, også sovna jeg på sofaen etter jobb. Er fortsatt trøtt og hadde egentlig tenkt å starte opp med postafen fra imorgen men nå vet jeg ikke om jeg tør da jeg blir helt slått ut av den og.
 
Back
Topp