Haha seriøst!?? Huff haha.Eh ja Føler jeg ser ut nå som jeg gjorde når jeg var 12 uker sist
Blir nok vanskelig å skjule ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha seriøst!?? Huff haha.Eh ja Føler jeg ser ut nå som jeg gjorde når jeg var 12 uker sist
Uggen og småkvalm her og, noe jeg såvidt var med første, og da mye senere. Hadde drømmesvangerskap med henne, gikk minst 10km hver eneste dag, helt frem til dagene riene startet.Kliner til med å være uggen/kvalm idag Noen som har symptomer så tidlig denne gangen som har gått gjennom svangerskap tidligere uten symptomer/plager? har en gutt(2008) fra før, drømmesvangerskap Men er vel sikkert for mye å håpe på at det går smertefritt denne gangen
Kan ikke huske det var særlig symptomer med 2020 gutten. Nå blir jeg lettere uggen, fryser mye og konstant trett. 5+5 idag.Kliner til med å være uggen/kvalm idag Noen som har symptomer så tidlig denne gangen som har gått gjennom svangerskap tidligere uten symptomer/plager? har en gutt(2008) fra før, drømmesvangerskap Men er vel sikkert for mye å håpe på at det går smertefritt denne gangen
Tipper det kommer flere symptomer snikende til mange av ossKan ikke huske det var særlig symptomer med 2020 gutten. Nå blir jeg lettere uggen, fryser mye og konstant trett. 5+5 idag.
Herlighet, det er jeg også! Tenkte ikke det var et symptom. Men når jeg leste innlegget ditt nå så traff det meg. Har siste to dagene blitt den frysepinnen!!Er normalt ikke en frysepinne, men synes det har blitt litt ekstremt i det siste. Flere som fryser mye om dagen?
Griner også av ALT! Har i dag grått av at jeg fant så mange single sokker når jeg skulle brette klær, at jeg bare har 2 sesonger igjen på Criminal Minds (som jeg har sett før), vannet ikke var kaldt nok og vi var fri for feskenyoghurt, og i går gråt jeg over at det "bare" er 3,5 år til eldste begynner på skolenAltså: jeg griner av alt! Har hittil i dag grått av Fosen-demonstrasjonen, TV-serien Bones, stafettgullet og et par Instagram-poster.
Kombinert med tidlig uggenhet (aldri hatt før) og trøtt (også tidligere enn vanlig) så er det nesten så jeg ikke blir overraska om det er to inni der!