Symptomer

Syns jeg blir så fort andpusten nå. Og når jeg hoster og nyser stikker det til i livmorområdet :inpain:
 
Syns jeg blir så fort andpusten nå. Og når jeg hoster og nyser stikker det til i livmorområdet :inpain:
Jeg bruker fitbit, og ser at hvilepulsen er opp 5-10 slag allerede :hilarious: Og har dobbelt så mange «minutter i sone» som før jeg ble gravid. Fascinerende greier!
 
Jeg bruker fitbit, og ser at hvilepulsen er opp 5-10 slag allerede :hilarious: Og har dobbelt så mange «minutter i sone» som før jeg ble gravid. Fascinerende greier!
Ja noe har skjedd. Lurer på om jeg skal ta på meg min fitbit for å se om det er noen endringer. Tok den av for en uke siden for å lade og har glemt å ta den på igjen
 
Nå flyr jeg på do heeeele tida og i natt ved 4 tida våkna jeg av at jeg var uggen og småkvalm. Håper ikke kvalmen skal starte allrede nå for da blir jeg sprø.
 
Nå flyr jeg på do heeeele tida og i natt ved 4 tida våkna jeg av at jeg var uggen og småkvalm. Håper ikke kvalmen skal starte allrede nå for da blir jeg sprø.
Jeg er også uggen ig småkvalm. Mer enn med nr 1, og hadde det ikke med nr 2 som vi mista. Så jeg prøver å tenke at kvalmen bare er et slitsomt men veldig godt tegn!
 
Shitt pomfritt! Jeg blir også fort andpusten :p ryddet litt isted, å herregud så fort sliten jeg blir. Nå blir det snart åpen hall med 6 åringen å jeg gruer meg litt. Haha. For folk vet jo ikke om dette å hva klær skal jeg gå med? Å hva om jeg blir mega kvalm igjen? Haha. Huff. Jaja. Føler meg enda gravid så er nok det :) ❤️
 
Noen andre som blir mega kvalm når de gjør ting? Typ litt belastning? Som i å rydde, fylle i badekar til barnet :p ja, helt sånne småting liksom :p
 
Jepp:depressed: Følt meg uvel og kvalm hele helgen. Er idag 6+0 og må sette meg ned etter å ha gjort småting som rydde osv :p
Haha bra jeg ikke er alene!! Var ikke sånn når jeg var gravid sist. Da jobbet jeg å sto i alt mulig. Nå derimot….. huff.. føler jeg bare sukker og klager :p hahahaa
 
  • Haha
Reactions: HB
Jeg blir så kvalm på ettermiddagen og kvelden, går som regel greit tidlig på morgenen. Kveldskvalmen er desidert verst…andre som har det sånn? Synes det virker litt bakvendt? :oops:
 
Jeg blir så kvalm på ettermiddagen og kvelden, går som regel greit tidlig på morgenen. Kveldskvalmen er desidert verst…andre som har det sånn? Synes det virker litt bakvendt? :oops:
Jeg har det nok verst på morgenen, men jeg har en periode på ettermiddagen/kvelden også :hungover:
 
Noe syke kvalme bølger, går ikke ann å sitte i bil eller buss uten å måtte kaste opp når en stopper… Trøtthet og kvalme preger meg mest hittill
 
Ingen symptomer enda. Ble grusomt trøtt sist og gruer meg til det begynner. Håper det ikke blir like ille. Håper også hodet henger litt mer med på hva som skjer denne gangen, likte absolutt ikke å være gravid. Føler ikke det er lov å si, men det var virkelig ikke noe stas synes jeg. Heldigvis var jeg sprek og hadde lite plager ellers. Venter spent på hva de beste ukene bringer :dead:
 
Jeg blir så kvalm på ettermiddagen og kvelden, går som regel greit tidlig på morgenen. Kveldskvalmen er desidert verst…andre som har det sånn? Synes det virker litt bakvendt? :oops:
Noen dager er det sånn, andre dager er det motsatt. For meg handler det nesten bare om at jeg har spist for dårlig, sånn som idag :hungover: Vært kvalm hele kvelden, gruer meg til å våkne i morgen:sorry:
 
Back
Topp