Symptomer

Kvalmen begynte på formiddagen 4 dager før IKM og har økt i stryke siden da. Er 6+0 idag, og er nå kvalm døgnet rundt . Ellers kommer trettheten i bølger gjennom dagen. Syns kvalmen begynte tidlig, men første graviditet her så har ikke noe å sammenligne med.
 
Nå føler jeg meg plutselig ikke kvalm og det er egentlig godt men blir litt bekymra når jeg plutselig fikk matlysta tilbake. Kan det variere veldig fra dag til dag eller bør symptomene holde seg litt stabile?
 
Nå føler jeg meg plutselig ikke kvalm og det er egentlig godt men blir litt bekymra når jeg plutselig fikk matlysta tilbake. Kan det variere veldig fra dag til dag eller bør symptomene holde seg litt stabile?
For min del kunne det variere en del sist. Og dersom jeg var sliten var det lettere å bli kvalm
 
Jeg er ca. 4+3 nå og har såvidt merket en antydning til uggenhet på morgenen uten å ha spist. Ellers er det bare litt menslignende murringer/smerter, lignende det jeg hadde i mitt aller første svangerskap de første 6 ukene. Og er nokså trøtt.

Småstresser nesten litt av å ikke kjenne graviditeten tydeligere, men prøver å minne meg selv på at det er mer enn nok av tid igjen i første trimester til å være kvalm :hungover:
 
I går la jeg meg 22.00 og jeg stod opp 09.00 i dag. Har vært oppe i 1 time (tissa, tatt ny test og spist) og nå er jeg dødstrøtt igjen. Uggen er jeg også. Ikke direkte skikkelig kvalm men sånn....blæh..... :wacky:
 
Jeg hsr fått utslett over nesten hele ansiktet og fått hovne øyelokk. Googlet det og er visst hormonutslett. Visste ikke at det var en greie‍♀️ Har i tillegg fått restless legs om kveldene. Heller ikke det skjønte jeg var en greie. Noen andre som har fått dette?
 
Ligger i sengen å hviler etter en dusj. Slitsomt og høy puls!! :p
Godt det ikke bare er jeg som ligger i senga å hviler etter litt bevegelse :hilarious: Tok meg litt mat og satt på en vaskemaskin også var det bare å få lagt seg :bag:
 
I går var jeg litt bekymra for at jeg ikke merka så mye men i dag er jeg syyyykt trøtt og utmatta i tillegg til uggenhet som kommer og går. Også har jeg begynt å bli skikkelig anpusten og sliten av å gjøre nesten ingenting.
 
I dag begynte oppkastet ordentlig :hungover: Kommer når jeg er sulten, men problemet er jo at jeg er sulten hele tiden :hilarious:
 
Jeg hsr fått utslett over nesten hele ansiktet og fått hovne øyelokk. Googlet det og er visst hormonutslett. Visste ikke at det var en greie‍♀️ Har i tillegg fått restless legs om kveldene. Heller ikke det skjønte jeg var en greie. Noen andre som har fått dette?
Har ikke opplevd det selv før men kanskje det er noe du kan få av legen som kan smøres på utslettet dersom det er plagsomt? Rastløse bein er det vel noe tilskudd man kan spise for å roe det ned tror jeg at jeg har hørt
 
Er ca på uke 6, snart 7. Å hatt murring heletiden, av å til små svimmel å kjenner småttbpå brystene.
I dag tidlig var d første dagen jeg sto opp med kvalme som unneberte med å koke å svette ekstremt. Mn etter 5-10min gikk d over åsså er jeg trøtt ellers veldig fin form
 
Godt det ikke bare er jeg som ligger i senga å hviler etter litt bevegelse :hilarious: Tok meg litt mat og satt på en vaskemaskin også var det bare å få lagt seg :bag:
Åh, herregud, dette hadde jeg glemt av :bag: Husker dette så godt fra sist, men syns å huske at det var litt senere i svangerskapet:hilarious: Jeg føler med dere, enn så lenge klarer jeg å fungere normalt etter en dusj:laughing002
 
Andpustenheta når nye høyder. Skulle riste dyna mi før jeg (igjen) måtte ta en hvilepause i senga nå og jeg puster og peser seriøst som om jeg har løpt 1 km :hungover: Kjære vene asså.
 
Tror ikke jeg tåler folk mer :hungover: Blir kvalm av alle luktene forskjellige folk har når jeg er ute i butikker/på venterom hos lege osv :puke
 
Tror ikke jeg tåler folk mer :hungover: Blir kvalm av alle luktene forskjellige folk har når jeg er ute i butikker/på venterom hos lege osv :puke
Jeg mista luktesansen min til covid i november. Nå får jeg av og til noen sånne små «whiff» av lukter her og der- nesten deilig (bortsett fra når det er ekle lukter).
 
Back
Topp