Symptomer

Har veldig lite symptomer egentlig, flere som skulle ønske de hadde litt mere? :p
Jeg! Kjenner ingenting enda. Muligens litt mer trøtt, men det kan jo skyldes travle dager uansett. Så nå sliter jeg mellom å tenke at det er et dårlig tegn, til å tenke at jeg skal bare prise meg lykkelig for at jeg føler meg helt fin enda..for symptomer blir det sikkert nok av etter hvert :)
 
Jeg! Kjenner ingenting enda. Muligens litt mer trøtt, men det kan jo skyldes travle dager uansett. Så nå sliter jeg mellom å tenke at det er et dårlig tegn, til å tenke at jeg skal bare prise meg lykkelig for at jeg føler meg helt fin enda..for symptomer blir det sikkert nok av etter hvert :)
Kanskje du slipper unna :Heartred Jeg hadde omtrent ikke symptomer med førstemann. Littegrann trøtt og småuggen noen få uker bare. Men så var jo dette under corona, så livet gikk i slow-mo, og jeg hadde hjemmekontor, så kan ha vært derfor:dontknow
 
Jeg er 5+0 i morgen og har begynt å merke på kvalmen, men mest i form av at nesten ingen typer mat frister… er i tillegg en liten utfordring at jeg egentlig ikke er typen som spiser frokost, men har lang nattefaste og vanligvis spist første måltid ca kl 12, men nå er jeg avhengig av noe for å lindre kvalmen :wacky: Merker også at det «murrer» eller jobber nedi livmora der, og puppene har vokst og er fryktelig ømme:oops:
 
Har fått legetime klokka 14 i dag. Har bedt om sykemelding. Hele situasjonen med å endelig lykkes i tillegg til dårlig form, krevende og stressende jobb og engstelse for veien videre blir for mye akkurat nå. Trenger å bare hvile meg litt. Jobber som assistent for ungdom med alvorlig anoreksi og det kreves fullt fokus hvert sekund på jobb. Kan nesten ikke gå på do for da utnytter ungdommen det. Jeg må spise samtidig som ungdommen for å få i hen maten sin og det er full fart med aktiviteter og bilkjøring mellom måltider. Høyt tempo og fullt fokus kreves og det har jeg ikke nå med uggenhet, trøtthet, energiløshet, bekymringer osv. Blir kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg ikke spiser. Håper legen har litt forståelse og gir meg litt pause. Føler meg overbelasta og kaputt
 
I dag er jeg 6+0 og kvalmen meldte sin ankomst. Ikke lyst på noen ting, ikke en gang morgenkaffen på jobb. Redd for at de skal merke noe når jeg ikke drikker kaffe. :laughing001
 
I dag er jeg 6+0 og kvalmen meldte sin ankomst. Ikke lyst på noen ting, ikke en gang morgenkaffen på jobb. Redd for at de skal merke noe når jeg ikke drikker kaffe. :laughing001
Jeg driver og tvinger i meg koffeinfri kaffe for har foreldre mine på besøk :hilarious: Smaker fader meg brent gjørme!
 
Nå, fra i går, murrer det skikkelig her. Ganske intenst.
Matlyst er borte, blir mett av ingenting og er tidvis litt småkvalm.
 
Kjenner at det i de siste dagene har blitt økte smerter i bekkenet, både dag og natt. Skulle egentlig ikke ha flere barn grunnet bekkenproblemer som har vedvart siden graviditeten i 2015, men var nå i en god periode for første gang og da kom denne overraskelsen Forøvrig er det rask puls/hjertebank og litt uvelhet - men ikke direkte kvalme heller. Er i uke 6+2. Noen som har funnet noe som hjelper mot bekkensmerter i tidligere graviditeter? Blir verre av trening, har prøvd både hos fysio i privat regi og på sykehus. Kiropraktor har hjulpet kortvarig mot akutte låsninger. Har årskort på svømmehall, men fryser som regel så mye der at det også blir verre
 
Nå, fra i går, murrer det skikkelig her. Ganske intenst.
Matlyst er borte, blir mett av ingenting og er tidvis litt småkvalm.
Jeg har også skikkelig murringer. Tror mensen skal komme hele tiden. Hadde ikke jeg visst at jeg var gravid så hadde jeg tatt ibux fordi mine mensensmerter pleier å starte på denne måten og deretter øke i intensitet. Hvor langt er du?

Jeg er 4+1 i dag, og mine symptomer er murringer, stikkinger/strekk nede til venstre over lysken, oppblåst og ømme pupper.
 
Jeg har også skikkelig murringer. Tror mensen skal komme hele tiden. Hadde ikke jeg visst at jeg var gravid så hadde jeg tatt ibux fordi mine mensensmerter pleier å starte på denne måten og deretter øke i intensitet. Hvor langt er du?

Jeg er 4+1 i dag, og mine symptomer er murringer, stikkinger/strekk nede til venstre over lysken, oppblåst og ømme pupper.
Ca. 6+1 i dag, så litt lenger enn deg :) Det er ikke hele tiden, mest på kvelden og morgenen.

Synes det er verre en menssmerter faktisk, men har aldri vært plaget av det, så kan ikke sammenlikne.
 
Jeg har også skikkelig murringer. Tror mensen skal komme hele tiden. Hadde ikke jeg visst at jeg var gravid så hadde jeg tatt ibux fordi mine mensensmerter pleier å starte på denne måten og deretter øke i intensitet. Hvor langt er du?

Jeg er 4+1 i dag, og mine symptomer er murringer, stikkinger/strekk nede til venstre over lysken, oppblåst og ømme pupper.
Murrer så mye her også.. 4+3. Syns det er skummelt hver gang jeg går på do :rolleyes:

Har samme symptomer som deg + trøtt og vondt i korsryggen
 
Kjenner at det i de siste dagene har blitt økte smerter i bekkenet, både dag og natt. Skulle egentlig ikke ha flere barn grunnet bekkenproblemer som har vedvart siden graviditeten i 2015, men var nå i en god periode for første gang og da kom denne overraskelsen Forøvrig er det rask puls/hjertebank og litt uvelhet - men ikke direkte kvalme heller. Er i uke 6+2. Noen som har funnet noe som hjelper mot bekkensmerter i tidligere graviditeter? Blir verre av trening, har prøvd både hos fysio i privat regi og på sykehus. Kiropraktor har hjulpet kortvarig mot akutte låsninger. Har årskort på svømmehall, men fryser som regel så mye der at det også blir verre
Prøv å kontakte likeperson hos https://lkb.no/?
 
Jeg! Kjenner ingenting enda. Muligens litt mer trøtt, men det kan jo skyldes travle dager uansett. Så nå sliter jeg mellom å tenke at det er et dårlig tegn, til å tenke at jeg skal bare prise meg lykkelig for at jeg føler meg helt fin enda..for symptomer blir det sikkert nok av etter hvert :)
Samme her, vurderer om jeg skal bestille meg tidlig ul i neste uke eller ikke. Klarer ikke å bestemme meg :)
 
Murrer så mye her også.. 4+3. Syns det er skummelt hver gang jeg går på do :rolleyes:

Har samme symptomer som deg + trøtt og vondt i korsryggen
Ja, det er skummelt. Like redd hver gang jeg tørker meg :smiley-ashamed004

Har sovet på sofaen de siste dagene, men jeg er kronisk trøtt omtrent så vet ikke om det er et symptom eller bare vanlige meg:laughing002
 
Ca. 6+1 i dag, så litt lenger enn deg :) Det er ikke hele tiden, mest på kvelden og morgenen.

Synes det er verre en menssmerter faktisk, men har aldri vært plaget av det, så kan ikke sammenlikne.
Har ikke hele tiden jeg heller, men litt sporadisk utover hele dagen. Men kanskje mest på kvelden når jeg legger meg i senga.
 
Ikke veldig mange symptomer enda, skjønte jeg kanskje var gravid når kaffe plutselig ikke smakte særlig godt.

Eller er det litt murring, tørst hele tiden og trøtt. Håper det holder seg sånn, for sist spydde jeg bare jeg rørte på hodet. Og nå har jeg en baby på 10måneder så passer ikke å få den voldsomme kvalmen jeg fikk i starten forrige svangerskap.
 
3+6 og pos. test i dag. Først og fremst pga. en bestemt magefølelse som fikk meg til å ville ta en test i dag :Heartred Ellers: litt mer utflod enn vanlig på denne tiden i syklus. I tillegg til et par dager med uggenhet her og der gjennom dagen. Vært ekstra trøtt en ukes tid.
 
Back
Topp