Symptomer

Er fremdeles litt kvalm avogtil, brekker meg plutselig bare av tanken på noe ekkelt. Siste 2 dagene kjent på stikninger i magen, men ikke kjent på det i dag. Jeg takler ikke kjøtt så godt, kun på pizza og skinke på brød.. kunne blitt vegetarianer føler jeg, haha.
 
Noen som er plaget av svimmelhet? Føler det svimler fort om jeg blir stående i ro eller reiser meg raskt. Ellers tunghetsfølelse i hodet, selv om jeg sitter i ro.
Ja! Jeg har kronisk lavt blodtrykk, men har merket det bedre i graviditetene mine. Er mye svimmel nå.
 
Jeg har hatt veldig ømme pupper og brystvorter helt siden starten men nå er det ikke ømt i det hele tatt. Er det vanlig at det blir helt borte?
 
Ja :happy: Mine er heller ikke ømme lenger nå :thumleft
Godt å høre :happy: Da skal jeg slutte å bekymre meg for det :hilarious: Jeg er så god på å bekymre meg for alt mellom himmel og jord :bag:
 
Jeg har hatt veldig ømme pupper og brystvorter helt siden starten men nå er det ikke ømt i det hele tatt. Er det vanlig at det blir helt borte?
Mine sluttet å være ømme for ca 3 uker siden, men plutselig kom det tilbake denne uken :laughing002 14+1 i dag
 
Jeg har hatt veldig ømme pupper og brystvorter helt siden starten men nå er det ikke ømt i det hele tatt. Er det vanlig at det blir helt borte?
Mine har ikke vært ømme siden omtrent uke 6. Da også var de ikke spesielt ømme. Har mye mer ømme bryst når kroppen har vanlig syklus.
 
Jeg har hatt veldig ømme pupper og brystvorter helt siden starten men nå er det ikke ømt i det hele tatt. Er det vanlig at det blir helt borte?
Samme her! Forsvant rundt uke 11.

Ellers har jeg nå endelig blitt kvitt kvalmen (13+0), men utmattelsen holder hardt ennå... krasjer totalt kl15-isj hver dag :dead:
Virker som om det kommer uavhengig av hvor mye jeg har gjort tidligere på dagen, måltid eller stress. Ganske kjipt når man har barn fra før og mamma slutter å fungere midt i ettermiddagsstormen..
 
13+4

Siste dager får jeg vondt i magen som varer max par minutt. Føles som dårlig/løs mage og er veldig vondt. Men jeg har ikke dårlig mage og må ikke på do.

Er det vanlig?
 
Mensmurringer er tilbake og jeg hater det!
Sjekker for blod hver gang jeg er på do.
13+6

Håper at det er livmoret som vokser.
 
Sluttet på Xonvea for 2 ish uker siden, kvalmen titter innom av og til likevel, kommer alltid brått på. Og har fortsatt veldig avsmak for mange typer mat, kan brekke meg bare jeg prøver å si ordet :hilarious:
 
Mensmurringer er tilbake og jeg hater det!
Sjekker for blod hver gang jeg er på do.
13+6

Håper at det er livmoret som vokser.
Samme her. Men de kommer og går. Er 14+3. Har også hatt en del stikking nedover underlivet og nede på sidene av magen den siste tiden. Tror og håper det er livmora som vokser.
 
Bekkensmerter, halsbrann, kvalme litt til og fra og kynnere i tillegg til å være veldig trøtt, er vel det som er ståa nå om dagen.
 
Back
Topp