Symptomer

Okei, da er det mulig :hilarious: Jeg har vært en stor kaffedrikker, men har ikke sjans nå. Nå blir jeg så kvalm av tanken på kaffe at jeg egentlig ikke har lyst til å like det igjen.
Jeg ble så kvalm av å sitte nær kaffestasjon på kontoret (cirka 5m) og gruet meg hver gang kolleger hentet kaffe. Men plutselig gikk det over
 
Er 11+5 i dag og første dagen uten kvalmestillende.

Hadde veldig rar følelse rett ved/på skambeinet i går kveld. Veldig intense bobler som varte 3 sekunder. Er jo alt for tidlig å føle bevegelsene.
 
Jeg lurer på om noen har fått kviser på ansikt? Jeg begynner å få masse kviser nå :nailbiting:
 
Jeg lurer på om noen har fått kviser på ansikt? Jeg begynner å få masse kviser nå :nailbiting:
Siste fullgåtte sv.skap hadde jeg kviser i ansikt husker jeg, nå er det foreløpig bare kommet i hodebunnen :D:rolleyes: Men det begynner trekke ned mot ansikt.
 
Etter noen uker med lite symptomer, kun tretthet og urolige netter, er det nå aktivitet nede i magen igjen. Kjenner på sting/hold, luft(?) og kjenner min egen puls i magen. Det er vel strekking og voksing på gang og litt luft i magen. Magen buler utover dagen og blir stram. Det «tyter» mer på venstre side enn høyre. Kanskje det er der det skjer? :HeartpinkGleder meg utrolig mye til å kjenne liv!:love017 Jeg er 13+2 i dag.
 
Symptomene har endret seg litt nå.
Kvalmen er borte.
Matlysta har skutt i været så går å lyster på noe å spise heeeele tida.
Veldig tørst
Bekkensmerter
Fortsatt trøtt og sliten men er litt bedre enn det var i starten.
Sykt kraftig halsbrann
Tålmodigheten min er mindre. Irriterer meg kraftig over småting som jeg normalt sett ikke bryr meg om.
 
Flere som har murringer i uke 13?

Får det når jeg bevege meg litt mer.
Jeg fikk det igjen i uke 14, hadde det 3-4 dager. Kjente det når jeg slappet av og var i ro, ikke noe når jeg var i aktivitet. Bestilte ultralyd for å se at det ikke var noe gale, og alt så fint ut. Ultralydjordmor sa det var vanlig og mest sannsynlig ligamentene og livmoren som strekker seg :)
 
Jeg fikk det igjen i uke 14, hadde det 3-4 dager. Kjente det når jeg slappet av og var i ro, ikke noe når jeg var i aktivitet. Bestilte ultralyd for å se at det ikke var noe gale, og alt så fint ut. Ultralydjordmor sa det var vanlig og mest sannsynlig ligamentene og livmoren som strekker seg :)
Jeg har det samme. Merker det mest når jeg sitter i ro, men kan også kjenne «stikking» når jeg feks står stille. Jeg får stikkende, kortvarig smerte nederst i magen (mot bekken) og på hver side sv magen. Tror det er ligamentsmerter :) Heldigvis har det gitt seg akkurat nå (kommer og går), jeg finner det nemlig ganske plagsomt når det holder på…
 
Lukt og smak har endra seg. Har blitt ekstremt vár på lukter og syns mye lukter ekkelt.
Smaken er også rar. Spiste kyllingfilet i går og måtte la alt ligge igjen på tallerkenen for jeg syns det både lukta og smakte kattetiss. Ikke at jeg har smakt det før men det smakte sånn som kattetiss lukter :yuck: De andre her bare så rart på meg å lurte på hva som er galt med meg for de mente det smakte og lukta normal kylling :hungover: Sjokolade smaker også anderledes for tida.
 
Noen som er plaget av svimmelhet? Føler det svimler fort om jeg blir stående i ro eller reiser meg raskt. Ellers tunghetsfølelse i hodet, selv om jeg sitter i ro.
 
Back
Topp