Symptomer

Ja! 12+6 og det skjedde nesten over nattan at jeg følte meg mer som meg selv og mer energi :joyful: Men det kommer og går, vært sliten igjen de siste par dagene, men ikke så trøtt som før:)
Så godt å høre :D Hadde håpet det skulle skje noe før 12 uker:hilarious: men får se hvordan det blir for meg.
 
Er det noen av dere som har kommet lengst på vei som har begynt å få igjen energien? :) håper den er rett rundt hjørnet..
Ja, var et skifte mellom uke 11 og 12 for min del og føler at overskuddet kom gradvis tilbake. KAN også ha hatt noe med påskeferien å gjøre, men jeg synes det har holdt seg selv etter jeg begynte på jobb. Kvalmen har også gitt seg hos meg og jeg orker faktisk å lage mat - hjelper nok det og :laughing002
 
Ja, var et skifte mellom uke 11 og 12 for min del og føler at overskuddet kom gradvis tilbake. KAN også ha hatt noe med påskeferien å gjøre, men jeg synes det har holdt seg selv etter jeg begynte på jobb. Kvalmen har også gitt seg hos meg og jeg orker faktisk å lage mat - hjelper nok det og :laughing002
Godt å høre :happy093
 
Kvalm, utmattet og fryser konstant!
 
Ja! 12+4 våknet jeg som ett nytt menneske igjen. Vært fullstendig ubrukelig fra 6+0 til 12+4 med kvalme i noen uker og seriøst på minussiden av energi. Tror aldri jeg har liggi så mye på sofaen noen gang. Har vært 100% sykemeldt siden da, men sist uken har jeg jobbet 50% og det fungerer bra. Er sliten etter jobb da jeg har en aktiv jobb, men jeg klarer hente meg inn igjen etter 1,5 time søvn og det er deilig. I morgen skal prøve meg på trening igjen så se fremover, energien venter på deg rett rundt hjørnet:happy093
 
Ja! 12+4 våknet jeg som ett nytt menneske igjen. Vært fullstendig ubrukelig fra 6+0 til 12+4 med kvalme i noen uker og seriøst på minussiden av energi. Tror aldri jeg har liggi så mye på sofaen noen gang. Har vært 100% sykemeldt siden da, men sist uken har jeg jobbet 50% og det fungerer bra. Er sliten etter jobb da jeg har en aktiv jobb, men jeg klarer hente meg inn igjen etter 1,5 time søvn og det er deilig. I morgen skal prøve meg på trening igjen så se fremover, energien venter på deg rett rundt hjørnet:happy093
Er 10+6 og alt du sier gir meg håp.
Siden jeg er fortsatt permitert (men på jobb) har jeg ikke råd å sykemelde meg, rent økonomisk. Må jobbe 4 uker til slik at jeg ikke er permitert lenger. Men bare bra hvis jeg ikke er kvalm lenger da. Og når energien kommer tilbake. ❤️❤️
 
Sånn bortsett fra det jeg tror må være ligamentsmerter av og til, føler jeg ikke på noen særlige symptomer lenger. Har veldig god matlyst og må tisse ganske ofte, men tar meg av og til i å tenke at jeg ikke kjenner meg gravid lenger :bored: Vet dette kanskje ikke er så uvanlig for andre trimester (er 14+6) men begynner fort å overanalysere. Noen andre som har det på samme måten?
 
Ekstremt lavt energinivå, husker ikke lengre hvordan jeg følte meg som "ikke-gravid". Men har vært heldig med lite kvalme, så skal ikke klage :Heartred murringene kommer av og til, men nå kan det gå flere dager mellom hver gang, er 11+4.
 
11+0 (fredag) var vendepunkt for meg. Ligget så og si konstant i sengen i 4 uker med kvalme døgnet rundt og oppkast. Gått ned 5 kg pga mangel på mat og drikke, og virkelig ikke sett lyset i tunnelen.
Nå har kvalmen dratt sin vei, og jeg føler meg som et levende menneske igjen. Kan kjenne på små, små, små eim av kvalme hvis det går lang tid uten mat, ved spesielle lukter eller jeg er sliten, men utenom det går det så fint nå.

Blir fortere sliten og trøtt og kjenner meg annerledes somehow, men jeg kan hvert fall nå nyte graviditeten uten kvalme. Helt fantastisk! Måtte dere som sliter snart møte deres vendepunkt også❤️

ps: så håper mans selvfølgelig at det bare er de magiske 12 ukene og ikke at det har skjedd noe med lille i magen som gjør at man føler seg selv igjen :smiley-ashamed004
 
11+0 kvalmen fortsatt her, men… TMI… jeg hadde nesten vanlig nr. 2 i dag. ❤️❤️❤️

Har blitt hardcore forstoppet siden uke 6.
 
Kvalmen er heldigvis borte nå. Forsvant gradvis fra rundt uke 10+0 så de siste dagene har matlysta eksplodert. Spiser og spiser og spiser.....konstant.
Energien er litt bedre men trenger fremdeles å ta det med ro og hvile mye.

Bekkenet er en historie for seg selv. Det øker fort på og det har blitt et problem å sitte, ligge på ryggen, snu seg, gå, reise seg opp osv. Så dette kan bli spennende fremover.
 
Kvalmen og uggenhet ga seg fra cirka 11+0. Etter det kunne jeg spise som normalt igjen.
Og nå er jeg sulten hele tiden og spiser mer
 
Er det noen som har begynt å like kaffe igjen, etter å absolutt ikke ha klart tanken engang? :pompus:
 
Fryser, fryser, fryser... Og kvalm, og sliten :p
 
Back
Topp