Symptomer

Sulten hele tiden, vokner et par ganger om natta for å spise kjeks så jeg får sovna igjen. Kombinasjonen av sulten og ingen matlyst er det verste jeg har vært borti. Flere som har det slik?
Konstant sulten OG konstant matlyst Tung kombo.. Oppe og spiste i natt.
 
Kvalmebølger, bekkensmerter, trøtt og sliten, vonde pupper, halsbrann på nattan og oppe for å tisse flere ganger hver natt er hovedplagene nå om dagen. Sover ekstremt dårlig da jeg er oppe å tisser hver 1,5 time ca.
 
Konstant sulten OG konstant matlyst Tung kombo.. Oppe og spiste i natt.
Da er vi minst to :laughing025
Hadde en plan om å ikke legge på meg altfor mange unødvendige kilo dette svangerskapet, men fortsetter det sånn her så blir det mere enn de +21kgene det ble forrige gang…. Også blir jeg kvalm om jeg ikke får i meg mat ca hver 3 time.. spiser normalt absolutt maks 3 pr dag.. så dette blir heftig :rolleyes:
 
Sulten hele tiden, vokner et par ganger om natta for å spise kjeks så jeg får sovna igjen. Kombinasjonen av sulten og ingen matlyst er det verste jeg har vært borti. Flere som har det slik?
Har hatt den sultfølelsen, men dårlig matlyst. Ble kvalm og fikk magesmerter uansett om jeg spiste eller ikke. Nå i uke 9 er det borte Nå spiser jeg som normalt uten ubehag
 
Har hatt den sultfølelsen, men dårlig matlyst. Ble kvalm og fikk magesmerter uansett om jeg spiste eller ikke. Nå i uke 9 er det borte Nå spiser jeg som normalt uten ubehag
Deilig å høre! Håper det gjelder meg også, 8+4 i dag.
 
Kjenner også definitivt mest murringer på kvelden/natt, eller når jeg generelt hviler godt på sofaen. 7+5
 
Uggenhet har slått mer inn nå. Reagerer keaftig på parfymelukt fra såpe, og har veldig selektiv apetitt. Grønne epler er redningen
 
Kvalme, hyperemesis. ..
 
Den ene puppen vokser stadig mer enn den andre :p murringer i magen som kommer å går. Og kvalme. Ekstremt med kvalme.
 
Første symptomen jeg skjønte at denne gangen klaffet det, var 3dager før ventet mens. Og det var at jeg sang med en sang på radioen, som jeg har sunget med maaasnge ganger før...det som var forskjell nå, var at jeg gren! Å som jeg gren og følte meg så innmari følsom! Testet dagen etterpå og fikk svaaak strek. Ettersom testene ble sterkere, ble puppa enormt vonde og ømme og kvisene har poppet frem en etter en. (Ikke så store heldigvis. Nå mellom 6+5 og 7+2, kom ikke morgen kvalmen, men kveldskvalmen....fler? Også tett nese. Ellers ikke så kjempe mye symptomer.
 
Kvalmen har blitt erstattet av hodepine :inpain: Litt bekymret av at kvalmen stort sett er borte allerede (11+) men hodepinen er vel også et vanlig symptom? Har noen murringer av og til.
 
Kvalmen har blitt erstattet av hodepine :inpain: Litt bekymret av at kvalmen stort sett er borte allerede (11+) men hodepinen er vel også et vanlig symptom? Har noen murringer av og til.
Er 11 uker idag og har de siste dagene hatt en forferdelig hodepine, nesten som om det ligger en murstein over panna.. hadde samme hodepine med datteren også, håper den går raskt over for ibux er det eneste som fjerner smerte hos meg og det kan jeg jo ikke ta:facepalm:
 
Første symptom kom før uteblitt mens og var halsbrann. Ellers er jeg kvalm og trøtt. Fått større pupper og hatt en del murringer. Føler symptomene kommer å går så om jeg kjenner ingenting så stresser jeg litt merker jeg:((
 
Første dag tilbake på jobb etter påske, og idag strekker det greit nedi magen. Sitter å koser meg med de små smertene og håper at Lillegull vokser seg stor og sterk :love017
 
Skjønner ikke hvorfor jeg ser på Nytt liv i East End, for jeg sitter bare og gråter :hilarious: Blir rørt hver gang en baby kommer ut og blir lagt på brystet til mora.
 
Sulten hele tiden, vokner et par ganger om natta for å spise kjeks så jeg får sovna igjen. Kombinasjonen av sulten og ingen matlyst er det verste jeg har vært borti. Flere som har det slik?
Oh yes. Klarer bare spise litt av gangen, og våkner ofte etter et par timer og må spise/drikke noe.
 
Back
Topp