Symptomer

Voldsomme smerter (liksom "strålinger") i det ene brystet i går kveld og i dag - blir nesten litt satt ut! :inpain:
 
Ligamentstrekk og småuggen
 
7+5
Kvalmen er markant bedre, nærmest fraværende, og det er litt skummelt :nailbiting: Har trappet ned på kvalmestillende, tar nå bare x 1 pr. dag. Har ikke tatt noe siden går kveld og jeg har ikke vært kvalm i dag. JM sa at av en eller annen grunn ser de ofte at symptomer og plager ses i sykluser på ca. 2 uker, og det stemmer godt her. Mange er så klart dårlige med kvalme lenger enn det altså. Jeg har nå kun ligamentsmerter. Er alltid redd for ny MA, måtte bestille meg TUL nr. 2 når jeg er 9+3 :hilarious:
 
Jeg har det samme. Hatt slik press i magen med stråling ned i den ene foten med jevne mellomrom i over 1 uke nå. Den ene gangen hadde jeg det på jobb og det var så intenst at jeg ble svimmel og kaldsvett. Måtte legge meg rett ned på gulvet i gangen, siden alt gikk trill rundt i hodet. Heldigvis var det ingen som så det Sånn sett er det fint med nattarbeid.
Uff. Det er ikke noen god følelse:/ Vet du hvorfor det skjer?
 
Har vært kvalm fra og til siden 5+3 ca, og sånn intens kvalme hele døgnet med oppkast siden mandag 6+1. I dag var jeg litt kvalm på morgen og frem til formiddagen, men etter dette har jeg vært helt fri for kvalme. Spist godt med mat og fungert som et normalt menneske igjen. Det synes jeg jo er skremmende i grunn, at det er som en bryter ble vippet ned.

Kan det skje? Å miste en intens kvalme etter noen dager, og kun 6+4 på vei? (Førstegangsgravid)
 
I dag syns jeg kvalmen har vært mildere enn de siste dagene. Har kjent på noe kvalmebølger men ikke sånn som de siste dagene. Blir så stressa når symptomer plutselig blir mildere
 
Kvalme og tretthet står høyt på lista her om dagen.. Utrolig slitsomt!
 
Småkvalm og trøtt
 
I dag skjedde det utrolige! Jeg drakk IKKE kaffe! What. Jeg er den som gjerne legger meg liiitt tidligere for å kunne våkne dagen etterpå og kose meg med dagens første kaffekopp. Den mest spesielle koppen med kaffe i løpet av hele dagen, som har en magisk kraft som får alt til å være bra. Men nå klarer jeg ikke tanken på kaffe en gang :hungover: er ikke voldsomt kvalm, men tydeligvis nok til å velge bort det ene (bortsett fra barna) som gjør at det er verdt å stå opp om morgenen:hilarious:
 
I dag skjedde det utrolige! Jeg drakk IKKE kaffe! What. Jeg er den som gjerne legger meg liiitt tidligere for å kunne våkne dagen etterpå og kose meg med dagens første kaffekopp. Den mest spesielle koppen med kaffe i løpet av hele dagen, som har en magisk kraft som får alt til å være bra. Men nå klarer jeg ikke tanken på kaffe en gang :hungover: er ikke voldsomt kvalm, men tydeligvis nok til å velge bort det ene (bortsett fra barna) som gjør at det er verdt å stå opp om morgenen:hilarious:
Jeg drikker vanligvis mye kaffe, men jeg har fått helt avsmak. Veldig glad i rødvin også, men det orker jeg ikke lukten av en gang
 
6+4.

Det hele startet med mye stikkinger i lysken på hver side, og større og øme bryster.
Første tegn på graviditet.
Nå er jeg bare gennerelt voldsomt trøtt, blir fort svimmel om jeg reiser meg fort. Og konstant sulten. Liker å holde meg til 1-2, maks 3 måltider om dagen, men det funker dårlig nå. Blir veldig kvalm om jeg går sulten for lenge. Litt stikking/ubehag i magen, litt av og på.
 
Sulten hele tiden, vokner et par ganger om natta for å spise kjeks så jeg får sovna igjen. Kombinasjonen av sulten og ingen matlyst er det verste jeg har vært borti. Flere som har det slik?
 
Sulten hele tiden, vokner et par ganger om natta for å spise kjeks så jeg får sovna igjen. Kombinasjonen av sulten og ingen matlyst er det verste jeg har vært borti. Flere som har det slik?
Ja, sulten men aner ikke hva jeg har lyst på
 
Sulten hele tiden, vokner et par ganger om natta for å spise kjeks så jeg får sovna igjen. Kombinasjonen av sulten og ingen matlyst er det verste jeg har vært borti. Flere som har det slik?
Er sånn her også. Skikkelig uthula sultfølelse samtidig som matlyst er borte. Rar følelse å kjenne på sult og kvalme/uggenhet samtidig.
 
6+4.

Det hele startet med mye stikkinger i lysken på hver side, og større og øme bryster.
Første tegn på graviditet.
Nå er jeg bare gennerelt voldsomt trøtt, blir fort svimmel om jeg reiser meg fort. Og konstant sulten. Liker å holde meg til 1-2, maks 3 måltider om dagen, men det funker dårlig nå. Blir veldig kvalm om jeg går sulten for lenge. Litt stikking/ubehag i magen, litt av og på.
Ja også er jeg oppe 1-2 ganger hver natt fordi jeg er ekstremt tissetrengt.
 
Back
Topp