Symptomer

Trøttere enn vanlig, ømme pupper, småkvalm/uggenhet (egentlig mer på ettermiddag/kveld enn morgen), mye fortere sulten enn vanlig, murringer iblant (kanskje dét som er ligamentsmerter?). Alt i alt egentlig veldig overkommelig så langt, så det er jeg takknemlig for ☺️
 
Veldig sliten og trøtt, ømme pupper, murringer og ligamentstrekk som stikker og gjør vondt i noen sekunder. Sulten men ingenting frister men blir kvalm om jeg ikke spiser, kvalmeperioder spredt utover dagen og kvelden og vondt i hodet. 11+5 så håper dette snur snart, gleder meg til å kunne kjenne meg litt mer normal snart :facepalm:
 
Hatt første natt/tidlig morgen hvor jeg ikke har måttet spise noe, men sovnet igjen etter vært på do uten sult/kvalm. 8+1. Er så nervøs fra før så at symptom «blir borte» hjelper jo ikke.
 
Hatt første natt/tidlig morgen hvor jeg ikke har måttet spise noe, men sovnet igjen etter vært på do uten sult/kvalm. 8+1. Er så nervøs fra før så at symptom «blir borte» hjelper jo ikke.
Mine symptomer kommer og går de også, det gjorde de før uke 8 også. Ble bekymret jeg også, men var liv på tidlig ul i uke 8+0.
Idag er det stikking i magen, men ømme bryster, trøttheten osv er plutselig borte igjen. Skal ha ny ul i uke 10+1 :)
 
Oooooofff. Idag er tarmene mine helt tett! Det er så kjipt det. Å gjør litt vondt også. Luft smerter å sånn. :p satser på det løsner i morgen :p men jeg er sikkert ikke alene om det
 
Oooooofff. Idag er tarmene mine helt tett! Det er så kjipt det. Å gjør litt vondt også. Luft smerter å sånn. :p satser på det løsner i morgen :p men jeg er sikkert ikke alene om det
Nei! :dead: Det er du ikke alene om. Off. Helt forferdelig. Har ikke vært forstoppet hittil, men kom plutselig på i går at jeg ikke husket sist:hungover:
 
Nei! :dead: Det er du ikke alene om. Off. Helt forferdelig. Har ikke vært forstoppet hittil, men kom plutselig på i går at jeg ikke husket sist:hungover:
Åååh. Så kjedelig. Her er det bare siden fredag. Men kjenner det godt alikavell. Jeg pleier å gå på do hveeer dag :p så ikke noe gøy! Hehe
 
Jeg fikk igjen for å nevne forrige natta/morgenen uten kvalme/sult. Var så dårlig inatt :yuck:
 
Etterriene (etter fødsel) blir jo verre for hvert barn, kan det tenkes at ligamentsmertene og generelt «voksesmertene» i første trimester også blir verre for hvert barn? Synes denne gangen med nr.3 kjennes ekstra godt :depressed: Har en del kjipe «menssmerter» og murringer. De kan være ordentlig ubehagelige.
 
De siste dagene har kvalme og murring i mage og rygg så og si forsvunnet. Er fortsatt sliten men mye mer opplagt enn det jeg var. Blir litt stresset av at symptomene har blitt så vage (er 8+6 i dag). Når det er sagt sov jeg 1-2 timer i døgnet i noen uker og hadde en del langvakter på jobb. Nå har jeg ferie og fått tatt igjen litt søvn. Får håpe det er derfor symptomene har dabbet av. Er det flere her som har mindre symptomer?
 
De siste dagene har kvalme og murring i mage og rygg så og si forsvunnet. Er fortsatt sliten men mye mer opplagt enn det jeg var. Blir litt stresset av at symptomene har blitt så vage (er 8+6 i dag). Når det er sagt sov jeg 1-2 timer i døgnet i noen uker og hadde en del langvakter på jobb. Nå har jeg ferie og fått tatt igjen litt søvn. Får håpe det er derfor symptomene har dabbet av. Er det flere her som har mindre symptomer?
Ja litt… Kjenner ikke noe stikkinger/murring. Og som idag, mindre kvalm og mye mer energi, ikke sovet ila. dagen/kvelden (har sovet ca 1 time hver dag). Kjenner lite elr ingenting i bryster.
Leser jo at det kan gå opp og ned, men klarer ikke å la være å lure.
 
Er 9+2 og kaster fortsatt opp og har murringer siste 2 dager. Men murringer kommer og går. Kan godt ha 5 dager uten murringer. Samme gjelder vondte bryster.
Men kvalmen er fortsatt her hele tiden og irriterer meg veldig.
 
Slet veldig med kvalme fra uke 5-8. Etter det har den blitt gradvis bedre. Er 9+6 i dag. Nå er det mer at jeg stadig er uggen at og jeg sliter med matlyst. Kan bli skikkelig kvalm etter middag, store måltid eller om jeg presser kroppen (f.eks går fort), men det går ganske raskt over igjen. Er sliten, men sover ikke på dagen med mindre jeg har anstrengt meg med noe (ganske rolige dager til vanlig og passer på nok søvn på natta). Ingen murringer (hatt lite av det denne gangen), men magen er oppblåst og har vokst litt. Puppene er tunge og niplene lever sitt eget liv. Bekkensmerter har kommet den siste uka.
 
De siste dagene har kvalme og murring i mage og rygg så og si forsvunnet. Er fortsatt sliten men mye mer opplagt enn det jeg var. Blir litt stresset av at symptomene har blitt så vage (er 8+6 i dag). Når det er sagt sov jeg 1-2 timer i døgnet i noen uker og hadde en del langvakter på jobb. Nå har jeg ferie og fått tatt igjen litt søvn. Får håpe det er derfor symptomene har dabbet av. Er det flere her som har mindre symptomer?
Jeg merker at symptomene mine blir verre med lite søvn og om jeg stresser kroppen. Så det er nok helt naturlig :) Se ellers min beskrivelse over her, så ser du at mine symptomer også har dabbet av:)
 
Kvalmen virker til å roe seg litt. Får fortsatt perioder med kvalme men ikke så ofte og når det kommer er det litt mildere enn det var før. Er fortsatt usigelig trøtt og tom for energi. Mye spenningshodepine og økende bekkensmerter. Nipplene er fremdeles veldig ømme og puppene har vokst seg større. Magen er mere ut enn tidligere. Halsbrann er et problem på natten og periodevis på dagen.
 
Er det noen av dere som har kommet lengst på vei som har begynt å få igjen energien? :) håper den er rett rundt hjørnet..
 
Back
Topp