Symptomer

Hadde murringer også i natt, men ser at magen har også vokst. ❤️

Vekten går veldig opp og ned. Jeg veien 3-4 kg mer på kvelden enn tidlig på dagen.

Og kvalmen er fortsatt her men kun kvelden. Det gjør det vanskelig å trene siden kvalmen begynner kl 4-5/ rett etter jobb.
 
Bekkenet, særlig på høyre side, har begynt å krangle nå. Får plutselige smerter som iler ned mot låret… ikke veldig kompatibelt med 8 timer vandring i sykehuskorridorene alltid :smiley-ashamed004
 
Jeg trodde livmoren skulle ha krøpet oppover nå, (kjenner den er høyere opp/større) men må fortsatt opp på do 2 gng om natta, og ofte gjennom dagen. Åssen er det hos dere?
Ellers er det mest trøtthet (sover på sofaen stort sett hver dag) og «trykk» i magen+oppblåst jeg kjenner. Får lett hodepine om for mye aktivitet og/eller blitt for varm.
14+3
 
Last edited:
15+2: Jeg tisser også ofte. På toul viste jordmor hvor blæra lå og hvorfor det ble press på den. Men drikker også veldig mye vann da.

Ellers er det lite symptomer nå. Noe stikking i magen innimellom. Ikke ofte. Litt krampe i leggene på natta og et bekken som av og til krongler litt. Har riktignok blitt bedre etter at jeg begynte hos fysioterapeut.
 
Har blitt mer kvalm igjen. Må spy flere ganger i uke, men kun kvelden.

Fortsatt ekstremt myk magen (føler ingen «kant til livmor») og siden jeg blir 15+0 på tirsdag er jeg litt redd at jeg har «incarcarated uterus». Har nok googlet for mye. :banghead: Men jeg har jm på tirsdag og håper at hun får sjekket det. Hvis ikke da skal jeg til privat ul tror jeg.
 
Jeg flyr å tisser 3-4 ganger på nattan og ofte på dagtid også. Det at livmorkanten er ved navelen hjelper vist ikke på trykket på blæra. Er 14+5 nå.
Har litt kynnere som kommer og går. Ligamentsmerter litt til og fra.
Trøtt og blir fort sliten på dagen så må som regel sove 2-3 timer i løpet av dagen.
Bekkentrøbbel så det holder.
Halsbrann til og fra.
Kronisk sulten og veldig tørst.
Ofte urolige bein. Særlig på kvelden og nattan.
 
Er det flere som fryser på kvelden? Jeg blir så innmari frossen i det jeg legger meg, typ fem min, og så gir det seg..
+ er det mulig å få kynnere allerede nå? (15+1)
 
Er det flere som fryser på kvelden? Jeg blir så innmari frossen i det jeg legger meg, typ fem min, og så gir det seg..
+ er det mulig å få kynnere allerede nå? (15+1)
Jeg fryser ikke men jeg koker støtt og stadig.

Jeg er 14+5 og har hatt kynnere innimellom siden uke 10-11. Hadde det mye med de andre ungene også men nå kom det tidligere.
 
Halsbrann hver kveld nå :banghead: og tørre ømme nipler. Har dere noe tips som funker på halsbrann? Syns melk funker 1 t av gangen bare.
 
Var så heldig å få litt sex ikveld ha ha. Tidligere sv.skap har jeg fått vondt i magen (muligens kynnere) etter orgasme, men det har gått greit så langt når jeg har gjort det på egen hånd :joyful: Nå fikk jeg ganske vondt med en gang, og så typ kynnere nå et par timer etterpå (ikke orgasme) kan det være sæden tro? Har hørt om det én gang, at noen fant ut d var den som utløste.
 
Var så heldig å få litt sex ikveld ha ha. Tidligere sv.skap har jeg fått vondt i magen (muligens kynnere) etter orgasme, men det har gått greit så langt når jeg har gjort det på egen hånd :joyful: Nå fikk jeg ganske vondt med en gang, og så typ kynnere nå et par timer etterpå (ikke orgasme) kan det være sæden tro? Har hørt om det én gang, at noen fant ut d var den som utløste.
Min livmor strammer seg og jeg får kynnere av sex uavhengig av orgasme eller ikke. Har også noen ganger litt murringer i etterkant. Dette skjer også etter en runde på egenhånd så her påvirkes det ikke av sæd spesielt.
 
Svimmel og ekstremt sliten og slapp. Ikkje heilt på plass i forhold til jobben, nei. Synes nok det er ganske tungt til tider. Er i veke 19+0
 
Daglige plager:
Urolige bein fra kl 18. (Sykt irriterende!)
Urolig/dårlig søvn. Med tilhørende tretthet.
Tett nese hver morgen. Neseblod ved snyting.
Varme føtter. Klør iblant.
Tisser ofte.
«Tjukk» (fremmede tror nok jeg har mage/ikke gravidmage)
Er 16+1 nå.

Positivt: fin hud («glød»), lange negler. Ingen mens! :) Gleder meg til «kulere» mage:Heartred
 
Back
Topp