Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off, den følelsen!Jeg har også sår hals. Men jeg vet ikke om det er pga pollenallergi, eller forkjølelse eller sure oppstøt![]()
Jeg fryser ikke men jeg koker støtt og stadig.Er det flere som fryser på kvelden? Jeg blir så innmari frossen i det jeg legger meg, typ fem min, og så gir det seg..
+ er det mulig å få kynnere allerede nå? (15+1)
gaviscon!!Halsbrann hver kveld nåog tørre ømme nipler. Har dere noe tips som funker på halsbrann? Syns melk funker 1 t av gangen bare.
Tusen takk, skal prøve detgaviscon!!
Min livmor strammer seg og jeg får kynnere av sex uavhengig av orgasme eller ikke. Har også noen ganger litt murringer i etterkant. Dette skjer også etter en runde på egenhånd så her påvirkes det ikke av sæd spesielt.Var så heldig å få litt sex ikveld ha ha. Tidligere sv.skap har jeg fått vondt i magen (muligens kynnere) etter orgasme, men det har gått greit så langt når jeg har gjort det på egen håndNå fikk jeg ganske vondt med en gang, og så typ kynnere nå et par timer etterpå (ikke orgasme) kan det være sæden tro? Har hørt om det én gang, at noen fant ut d var den som utløste.