Symptomer

Noen som er plaget av åreknuter? Fått en i låret som strekker seg helt opp til kjønnsleppen. Hadde det i mindre skala i forrige sv. skap, men den forsvant rett etter fødsel. Nå kom den tilbake veldig raskt og det er utrolig ubehagelig. Det svir, verker, trykkende tunghetsfølelse når jeg står og går. Ble ikke bedre av at jordmor sa at jeg måtte informere fødeavdelingen slik de kan ha blod i beredskap i tilfelle den sprekker eller at de må klippe etc under fødsel :/
 
Bekken/korsryggsmerter :( plagene har vært økende siste dagene, men jeg har drevet med litt fysisk tungt arbeid.
Håper det gir seg/går over eller evt bare kommer i bølger og ikke vil være sånn resten av graviditeten…
 
Nå har jeg kun bekkensmerter, halsbrann, hodepine til og fra og mye kynnere ved aktivitet eller når jeg sitter i bil som er i bevegelse. Svinger, dumpler og ujevn vei, mye gåing, trapper, bæring, husarbeid er kynnergaranti.
 
Jeg har hatt fotsopp mellom lilletåa og fjerde tå (tetil og tåtil) en god stund uten at det ga noe særlig plager. Men pga økt væskeinnhold i kroppen slo dette ut i full blomst for noen uker siden. Kløe, flass osv. Alle reseptfrie soppdrepende midler sier at man skal forhøre seg med lege eller apotek før behandling. Men apoteket fant et middel jeg kunne bruke og nå er jeg ferdig med behandling og har endelig vanlige føtter igjen :)
 
Jeg har også fått det, mange små på halsen, brystet, under armen og under puppene :oops: Vet du om de blir borte etter fødsel som mye annet, eller må de fjernes?
Jeg har hørt begge deler, så uvisst! Blir "spennende" å se...
 
Jeg har høy puls både i hvile og aktivitet, men noen dager er verre enn andre. Blir så ubehagelig når den ikke vil gå ned, blir sliten, tungpustet og hodepine. Venter på 3-dagers registrering, men ikke fått time før i slutten av august. Er da i uke 31 og har hatt det siden uke 15 ‍
 
Halsbrann og ofte/kraftige kynnere i tillegg til bekkensmerter er værst nå for tida.
 
Halsbrann siden uke 21? Går egt på medisiner for det men de funker ikke nå, så tar meg ofte en sup melk
Ellers har korsryggen begynt å verke i uke 26
 
23+2

Flere netter i råd får jeg murringer nederst i magen. Spesielt når jeg sover på ryggen. Våkner opp, snur meg til side og da forsvinner murringer.
Av-og-på halsbrann, kun øverst i halsen.
TRØTT!
SULTEN!
 
Last edited:
Begynt å lekke frå brystene. Veke 23, anyone Else?
Flere her som lekker :D
Men er selv 23+5, førstegangs og lekker ikke. Har ikke mange symptomer. Lite liv fortsatt, har ingen kvalme eller tarmproblemer lenger. Føler meg nesten ikke gravid. Men fikk strekkemerker på brysten. Er veldig overrasket siden brystene har ikke vokst så veldig mye, har ikke gått opp i størrelsen ennå.
 
Siste hos meg er at "alt" lukter tåfis i større eller mindre grad...

Ellers periodevis halsbrann, cravings nå og da, og søvnvansker...
 
Back
Topp