Symptomer

Problem med å sove, trøtt heiletida, halsbrann, vondt i symfysen og konstant sulten :grumpy:
Føler mye på det samme. Veldig trøtt og sliten, men vanskelig å sove pga halsbrann. Svimmel. Begynner å få vondt i bekkenet. Har mannet meg opp til å bestille legetime og spør etter gradert sykmelding.
 
Trøtt og sliten her og, sover dårlig, halsbrann og moste organer. Syns jeg lukter mer svette også. Og så vokser magen da! ;)
 
Mannen min sa i dag at jeg lukter litt annerledes, ikke ekkelt, men mindre "meg".
 
Vet ikke om det er symptomer eller hva det er, men er i uke 31+6, får ikke sove med en følelse av mensenmurringer som kommer og går…syns også at trusa var ekstra våt når jeg tisset før jeg skulle legge meg, men tenkte det kunne være på grunn av at jeg hadde hatt samleie tidligere på kvelden.. dette var vanskelig
 
Vet ikke om det er symptomer eller hva det er, men er i uke 31+6, får ikke sove med en følelse av mensenmurringer som kommer og går…syns også at trusa var ekstra våt når jeg tisset før jeg skulle legge meg, men tenkte det kunne være på grunn av at jeg hadde hatt samleie tidligere på kvelden.. dette var vanskelig
Håper det ikke er tegn på tidlig fødsel, men bare kroppen som forbedrer seg! Krysser fingrene for deg!!!
 
Håper det ikke er tegn på tidlig fødsel, men bare kroppen som forbedrer seg! Krysser fingrene for deg!!!
Det holdt på jevnt over 1-2t før jeg selv ikke klarte og stå i det fordi jeg ble litt for bekymret for hva det var (er ikke barebare bår alt er nytt) ringte til føden, og fikk da veldig godt hjelp fra en jordmor, tok to paracet for å se om dette hjalp, jeg fikk sovnet til slutt. Men kjenner nå at jeg fikk meg et sjokk, over hvor lite klar jeg var for å føde…men kjenner det var godt å mødt så godt på andre siden av telefonen <3
 
Vet ikke om det er symptomer eller hva det er, men er i uke 31+6, får ikke sove med en følelse av mensenmurringer som kommer og går…syns også at trusa var ekstra våt når jeg tisset før jeg skulle legge meg, men tenkte det kunne være på grunn av at jeg hadde hatt samleie tidligere på kvelden.. dette var vanskelig
Jeg har fått skikkelig vonde mensmurringer etter samleie før. Det var skikkelig skummelt syns jeg. Men skjedde ikke noe mer da.
Men husker med første fødsel så lakk jeg fostervann en hel dag uten å egentlig skjønne det. Bare tok på ny truse å skiftet truseinnlegg :p hehe.
Vet ikke hva jeg vil med denne teksten, men jeg håper også lille baby holder seg inne litt til. Å at ikke du går å har vondt. Kanskje du skulle forberedt deg litt på fødsel siden du skriver du var lite klar for det? Vi har fått link til ett fødselskurs av jordmor. Har du fått noe sånn? :)
 
Jeg har fått skikkelig vonde mensmurringer etter samleie før. Det var skikkelig skummelt syns jeg. Men skjedde ikke noe mer da.
Men husker med første fødsel så lakk jeg fostervann en hel dag uten å egentlig skjønne det. Bare tok på ny truse å skiftet truseinnlegg :p hehe.
Vet ikke hva jeg vil med denne teksten, men jeg håper også lille baby holder seg inne litt til. Å at ikke du går å har vondt. Kanskje du skulle forberedt deg litt på fødsel siden du skriver du var lite klar for det? Vi har fått link til ett fødselskurs av jordmor. Har du fått noe sånn? :)
Vi har vært på fødselsforberedende kurs. Tror mer det var det praktiske jeg fikk panikk over den natten. Jeg er nok litt en kontrollfreak, noe jeg må prøve å slappe mer av med..
 
Vi har vært på fødselsforberedende kurs. Tror mer det var det praktiske jeg fikk panikk over den natten. Jeg er nok litt en kontrollfreak, noe jeg må prøve å slappe mer av med..
Uff.. den kontrollen altså :/ liker å ha kontroll jeg også. Jaggu ikke lett alltid!! Hvordan går det nå? :)
 
Kjenner at baby begynner å bli tyngre. Å snu seg i senga er ekkelt faktisk, føler jeg blir most haha!
 
Dovner bort i hendene!! Spesielt om natten, og våkner 4-5 ganger med hender som er helt borte er desperat etter kjerringråd som kan fungere! Min mor hadde samme problem, og hun brukte visst sennepsfrø tapet til håndleddet. Nevnte dette til min jordmor, men hun lo og hadde ikke hørt om det før
Er 34+5 i dag
 
Dovner bort i hendene!! Spesielt om natten, og våkner 4-5 ganger med hender som er helt borte er desperat etter kjerringråd som kan fungere! Min mor hadde samme problem, og hun brukte visst sennepsfrø tapet til håndleddet. Nevnte dette til min jordmor, men hun lo og hadde ikke hørt om det før
Er 34+5 i dag
Karpaltunnelsyndrom har jeg, det gir sånne symptomer, når det er riktig ille er det også ødemer, kløe og smerter. Bruker skinner om natten - fåes kjøpt på apoteket. Masserer gjør fysio-øvelser spesielt før natten - Google for tips og råd. Unngå salt og hvile- eller sovestillinger hvor armene er bøyd. Masse lykke til :Heartred
 
Nå for tiden er bekkenet helt skakkjørt.
Har mye kynnere og periodevis ganske vond verk i korsryggen og nederst i magen.
Mye skarpe stikk i underlivet/livmorhals.
Halsbrann.....helt sjukt. Klarer knapt å ligge i senga og må bygge meg opp så jeg nesten sitter.
Magen/livmora føles øm og det er ubehagelig å snu seg og reise seg opp/ned osv.
 
Back
Topp