Flere som føler seg andpusten ved lav aktivitet?
Ja. Altså dårlig trent og overvektig så ikke sprek fra før av, men er sånne teite ting jeg blir andpusten av og ikke det jeg trodde jeg skulle reagere på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Altså dårlig trent og overvektig så ikke sprek fra før av, men er sånne teite ting jeg blir andpusten av og ikke det jeg trodde jeg skulle reagere på.
Oh yes! Spesielt når jeg går trapper, men blir uansett andpusten av hver minste lille ting.
Føler med deg. Jeg kjenner meg helt som vanlig og blir bekymret. Er 5+0 nå og føler jeg kjente mer forrige uke. Bare såvidt litt ømme pupper, som egentlig ikke er ømme lengre. Har kjent bittelitt murring aaaav og til. Litt øm i korsryggen av og til. Kvalme ved mye stress og andre typiske ting man blir kvalm av. Var ganske trøtt og sliten uka før IKM, men siden ikm har jeg vært skikkelig opplagt. Var ganske tett i nesen noen dager, men ikke de siste dagene nå... Akuratt nå føler jeg meg så lite gravid at jeg er ikke helt sikker på hva som egentlig skjer der inne....Føler meg så utrolig normal at jeg nesten begynner å bli bekymret litt trøttere, men så har jeg sovet ganske dårlig også. Litt strekninger i lysken i går kveld, ellers utrolig lite murringer. Kanskje litt forsterket luktesans. Litt mer irritabel og overfølsom, ellers ingenting. Ingen ømme bryster eller kvalme av noe slag, ikke oppblåst. Vet ikke om jeg skal være takknemlig eller bekymra
Ja jeg begynner å bli litt småbekymra selv Har hatt litt av og på murringer, men kjenner absolutt nada utenom det. Har kanskje blitt litt småkvalm i 2 sekunder ved to anledninger. Ellers ingenting. Kjente mer første gangenFøler med deg. Jeg kjenner meg helt som vanlig og blir bekymret. Er 5+0 nå og føler jeg kjente mer forrige uke. Bare såvidt litt ømme pupper, som egentlig ikke er ømme lengre. Har kjent bittelitt murring aaaav og til. Litt øm i korsryggen av og til. Kvalme ved mye stress og andre typiske ting man blir kvalm av. Var ganske trøtt og sliten uka før IKM, men siden ikm har jeg vært skikkelig opplagt. Var ganske tett i nesen noen dager, men ikke de siste dagene nå... Akuratt nå føler jeg meg så lite gravid at jeg er ikke helt sikker på hva som egentlig skjer der inne....
Det er helt vanlig at det svinger en del og at man ikke alltid føler seg gravid. Vær glad for de dagene du slipper symptomer.Føler med deg. Jeg kjenner meg helt som vanlig og blir bekymret. Er 5+0 nå og føler jeg kjente mer forrige uke. Bare såvidt litt ømme pupper, som egentlig ikke er ømme lengre. Har kjent bittelitt murring aaaav og til. Litt øm i korsryggen av og til. Kvalme ved mye stress og andre typiske ting man blir kvalm av. Var ganske trøtt og sliten uka før IKM, men siden ikm har jeg vært skikkelig opplagt. Var ganske tett i nesen noen dager, men ikke de siste dagene nå... Akuratt nå føler jeg meg så lite gravid at jeg er ikke helt sikker på hva som egentlig skjer der inne....
Jeg hadde veldig lite symptomer første gangen også, så det er bare greit egentlig med enda mindre symptomer denne gangen. Kjenner det svir litt i keisersnitt arret denne gangen, litt bekymra for hvordan det kommer til å kjennes ut når magen faktisk begynner å vokse! Går det som sist så har jeg nada problemer frem til uke 30, så krysser fingrene!Det er helt vanlig at det svinger en del og at man ikke alltid føler seg gravid. Vær glad for de dagene du slipper symptomer.
Mine 2 første svangerskap var totalt ulike. Så jeg er spent på hvordan denne blir. Første hadde jeg veldig lite symptomer og frisk og oppegående men merka ting mer på humøret. Det var mye opp og ned. Nr 2 fikk jeg masse kynnere og maserier og vondt bekken men stabilt humør.Jeg hadde veldig lite symptomer første gangen også, så det er bare greit egentlig med enda mindre symptomer denne gangen. Kjenner det svir litt i keisersnitt arret denne gangen, litt bekymra for hvordan det kommer til å kjennes ut når magen faktisk begynner å vokse! Går det som sist så har jeg nada problemer frem til uke 30, så krysser fingrene!
Jeg er bare 4+1 i dag, men tror faktisk det er ekte gravidsymptomer jeg føler på
- Ekstremt ømme pupper. Det har jeg hatt i flere dager, men de var ikke så ømme i går. I dag våkna jeg og hadde veldig ømme pupper! Det gjør vondt å ta på de.
- Hodepine
- Veldig tørst
- Murringer
- Et lite snev av kvalme som kommer og går. Ikke verre enn at det går fint an å leve med.
- Mye utflod
- Humørsyk (på den negative måten. Veldig amper på mannen )
- Ekstremt trøtt!!
Er 4+3
Kvalme meldt seg på tidlig. Lurer på hvordan det blir videre fremover
Ømme bryst av å på
Stikking å strekning i livmorområde
Murringer
Stikking i korsrygg
Uggen i kroppen.
Sulten hele tiden. Men klarer ikke mye i gangen, noe som er bra når man er sulten hele tiden nesten
Veldi tørst.
Metallsmak i munnen
Trøttere
Mye utflod
Jeg hadde veldig lite symptomer første gangen også, så det er bare greit egentlig med enda mindre symptomer denne gangen. Kjenner det svir litt i keisersnitt arret denne gangen, litt bekymra for hvordan det kommer til å kjennes ut når magen faktisk begynner å vokse! Går det som sist så har jeg nada problemer frem til uke 30, så krysser fingrene!
I dag er alle symptomer borte utenom forstoppelse. Yay....
Litt paranoid men vet at det svinger hos mange, så ikke helt panikkmodus enda