Symptomer

Jeg er bare 4+1 i dag, men tror faktisk det er ekte gravidsymptomer jeg føler på ;)

• Ekstremt ømme pupper. Det har jeg hatt i flere dager, men de var ikke så ømme i går. I dag våkna jeg og hadde veldig ømme pupper! Det gjør vondt å ta på de.
  • Hodepine
  • Veldig tørst
  • Murringer
  • Et lite snev av kvalme som kommer og går. Ikke verre enn at det går fint an å leve med.
  • Mye utflod
  • Humørsyk (på den negative måten. Veldig amper på mannen :( )
  • Ekstremt trøtt!!

Føler meg så utrolig normal at jeg nesten begynner å bli bekymret :oops: litt trøttere, men så har jeg sovet ganske dårlig også. Litt strekninger i lysken i går kveld, ellers utrolig lite murringer. Kanskje litt forsterket luktesans. Litt mer irritabel og overfølsom, ellers ingenting. Ingen ømme bryster eller kvalme av noe slag, ikke oppblåst. Vet ikke om jeg skal være takknemlig eller bekymra :hilarious:
Føler med deg. Jeg kjenner meg helt som vanlig og blir bekymret. Er 5+0 nå og føler jeg kjente mer forrige uke. Bare såvidt litt ømme pupper, som egentlig ikke er ømme lengre. Har kjent bittelitt murring aaaav og til. Litt øm i korsryggen av og til. Kvalme ved mye stress og andre typiske ting man blir kvalm av. Var ganske trøtt og sliten uka før IKM, men siden ikm har jeg vært skikkelig opplagt. Var ganske tett i nesen noen dager, men ikke de siste dagene nå... Akuratt nå føler jeg meg så lite gravid at jeg er ikke helt sikker på hva som egentlig skjer der inne....

Føler med deg. Jeg kjenner meg helt som vanlig og blir bekymret. Er 5+0 nå og føler jeg kjente mer forrige uke. Bare såvidt litt ømme pupper, som egentlig ikke er ømme lengre. Har kjent bittelitt murring aaaav og til. Litt øm i korsryggen av og til. Kvalme ved mye stress og andre typiske ting man blir kvalm av. Var ganske trøtt og sliten uka før IKM, men siden ikm har jeg vært skikkelig opplagt. Var ganske tett i nesen noen dager, men ikke de siste dagene nå... Akuratt nå føler jeg meg så lite gravid at jeg er ikke helt sikker på hva som egentlig skjer der inne....
Ja jeg begynner å bli litt småbekymra selv :eek: Har hatt litt av og på murringer, men kjenner absolutt nada utenom det. Har kanskje blitt litt småkvalm i 2 sekunder ved to anledninger. Ellers ingenting. Kjente mer første gangen :hilarious:

Det er helt vanlig at det svinger en del og at man ikke alltid føler seg gravid. Vær glad for de dagene du slipper symptomer. :)

Det er helt vanlig at det svinger en del og at man ikke alltid føler seg gravid. Vær glad for de dagene du slipper symptomer. :)
Jeg hadde veldig lite symptomer første gangen også, så det er bare greit egentlig med enda mindre symptomer denne gangen. Kjenner det svir litt i keisersnitt arret denne gangen, litt bekymra for hvordan det kommer til å kjennes ut når magen faktisk begynner å vokse! Går det som sist så har jeg nada problemer frem til uke 30, så krysser fingrene! :p

Jeg hadde veldig lite symptomer første gangen også, så det er bare greit egentlig med enda mindre symptomer denne gangen. Kjenner det svir litt i keisersnitt arret denne gangen, litt bekymra for hvordan det kommer til å kjennes ut når magen faktisk begynner å vokse! Går det som sist så har jeg nada problemer frem til uke 30, så krysser fingrene! :p
Mine 2 første svangerskap var totalt ulike. Så jeg er spent på hvordan denne blir. Første hadde jeg veldig lite symptomer og frisk og oppegående men merka ting mer på humøret. Det var mye opp og ned. Nr 2 fikk jeg masse kynnere og maserier og vondt bekken men stabilt humør.

Jeg er bare 4+1 i dag, men tror faktisk det er ekte gravidsymptomer jeg føler på ;)

• Ekstremt ømme pupper. Det har jeg hatt i flere dager, men de var ikke så ømme i går. I dag våkna jeg og hadde veldig ømme pupper! Det gjør vondt å ta på de.
  • Hodepine
  • Veldig tørst
  • Murringer
  • Et lite snev av kvalme som kommer og går. Ikke verre enn at det går fint an å leve med.
  • Mye utflod
  • Humørsyk (på den negative måten. Veldig amper på mannen :( )
  • Ekstremt trøtt!!

Dette er akkurat sann jeg har det. Godt vi er fler ;)

Er 4+3
Kvalme meldt seg på tidlig. Lurer på hvordan det blir videre fremover

Ømme bryst av å på
Stikking å strekning i livmorområde
Murringer
Stikking i korsrygg
Uggen i kroppen.
Sulten hele tiden. Men klarer ikke mye i gangen, noe som er bra når man er sulten hele tiden nesten
Veldi tørst.
Metallsmak i munnen
Trøttere

Er 4+3
Kvalme meldt seg på tidlig. Lurer på hvordan det blir videre fremover

Ømme bryst av å på
Stikking å strekning i livmorområde
Murringer
Stikking i korsrygg
Uggen i kroppen.
Sulten hele tiden. Men klarer ikke mye i gangen, noe som er bra når man er sulten hele tiden nesten
Veldi tørst.
Metallsmak i munnen
Trøttere
Mye utflod

Bare 3+6, så er veldig tidlig, men har hatt symptomer i ca en uke nå:
Ømme pupper, som har blitt større
Rare drømmer (husker aldri drømmene mine ellers)
Litt mer anpusten i oppoverbakker
Strekk i lysken

Har i løpet av helga fått både større og etterhvert veldig ømme pupper. Ellers har nok disse ligamentbåndene begynt å strekke mye på seg. Hatt noen tilfeller med mye smerte nedi der, en gang ved et skikkelig nys, og ett par ganger når jeg har snudd meg i senga. Såpass vondt at det tok en stund før det gikk over, og selvfølgelig masse googling på om dette er normalt:rolleyes: Er jo egentlig glad det kommer noen symptomer slik at dette blir litt mer virkelig, men det er jammen mye å være bekymret for:hilarious:

Jeg har også svie i arr på magen etter en operasjon jeg hadde i august :shifty:

I dag er alle symptomer borte utenom forstoppelse. Yay....

Litt paranoid men vet at det svinger hos mange, så ikke helt panikkmodus enda :p

Jeg har hatt en fryktelig kvalme siden torsdag. Skal ikke klage for jeg er veldig glad for å være gravid men med 2 små fra før så tar det på kjenner jeg! Bekkenet begynner å skrangle allerede også, forsåvidt ikke uventa da det begynte i uke 6-7 forrige gang :(

Oh no! 4+3 i dag og det ser ut til at kvalmen har meldt seg :confused: jeg er egentlig glad for alle symptomer altså, men kvalme er forferdelig. Ikke så ille enda da. Håper bare det ikke eskalerer videre utover ukene.

Ellers er ikke puppene like ømme lengre. Litt, men ikke så mye som de var for noen dager siden. De er harde og faste da. Har en del stikkinger i livmoren. Håper det er et godt tegn.
Så har jeg fått munnsår!! Det leste jeg at kunne være et symptom ;)

Jeg har bare unormale symptomer :hilarious: vet ikke hva som har skjedd denne gang. Første tegn flr positiv test var økt luktesans. Det er ok. Men nå fikser jeg bare ikke lyden av papir :hilarious: tørkepapir spesielt. Skjærer rett inn i ryggen av lyden fra tørkepapir, dopapir papp osv. Kjenner det der må forsvinne raskt :rolleyes:

Back
Topp