Kanelbolle92
Andre møte med forumet
4+5 her. Første graviditet så aner ikke hva som er vanlig. Er svimmel, krampelignende smerte i livmor området og kvalme med oppkast !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lukket akkurat alle vinduene fordi jeg ikke orket lukten av «ute» kjenner igjen det fra sist gravididet. Kvalmen har vært av og på men tiltok litt igjen i dag!
Jeg var på et kjøpesenter i går og ville brekke meg av parkeringsplassen som definitivt stinket urin
Jaa jeg gjør! Mye i går kveldSpørsmål; Ømme bryster er en ting men flere som har kjent eller kjenner sånne stikninger i puppene?
Spørsmål; Ømme bryster er en ting men flere som har kjent eller kjenner sånne stikninger i puppene?
Ja, jeg opplever at murringene kommer og går. I går var det så mye murring og oppblåsthet at jeg så ut som jeg var 5 månder på vei I dag er jeg helt normal "flat" igjenJeg er 5+1 i dag, og har ikke kjent murringer i livmoren på over et døgn. Testet positivt 4 dager før ikm, og har hatt murringer siden da.. Hadde en MA i mai og livredd for at det skal skje igjen.. Flere som opplever at symptomene kommer og går?
Jeg er 5+1 i dag, og har ikke kjent murringer i livmoren på over et døgn. Testet positivt 4 dager før ikm, og har hatt murringer siden da.. Hadde en MA i mai og livredd for at det skal skje igjen.. Flere som opplever at symptomene kommer og går?
Å DER dukka det opp eit nytt symptom: forsterka luktesans.
Måtte spørre mannen om rekene til frukost lukta mykje, men nei, det gjorde dei ikkje (han er den som normalt sett reagerar først på lukt av oss). Eg syntes dei lukta SÅ intenst i dag.
Har og begynt å få eit sneeev av begynnande halsbrann, kjent det to gongar siste dagane. Akkurat det treng ikkje bli tydlegare
4+2
- OPPBLÅST
- Periodevis med murringer
- Blir fort sliten i korsryggen
- Ømme bryster, men ikke brystvorter (kjøpt behagelig BH allerede)
- Rar smak i munn når jeg ikke har spist på en stund (ikke metall, heller som gammal kald kaffe). - Gulosten smakte merkelig i dag, og kaffe har ikke smakt det samme siden torsdag
- Blir fort varm og får høy puls ved anstrengelse
- Våkner nå i 04/05 tiden
- Kortere lunte, men samtidig mer kosete..
- Veldig hoven i underlivet
- Utflod har gått fra tyntflytende til normal
ja, litt rotete oppsummert. Enkelte dager har jeg mer og andre dager mindre symptomer