Symptomer

4+5 her. Første graviditet så aner ikke hva som er vanlig. Er svimmel, krampelignende smerte i livmor området og kvalme med oppkast !

3+5 i dag - hadde en liten festeblødning 5 dpo, murringene begynte senere samme dag. Uggen, øm i korsryggen, ømme pupper, kortere lunte enn vanlig, og helt syke drømmer - hilsen hun som løp huset rundt i natt for å ikke bli spist av en veldig sint bjørn som kunne åpne dører :nailbiting:

Per nå: voldsomme ligamentsmerter og ømme bryster.
Men mindre symptomer enn når jeg får mensen, da er jeg dårlig da!
Første symptom må ha vært fravær av pms-helvete.

Lukket akkurat alle vinduene fordi jeg ikke orket lukten av «ute» :wacky::hilarious: kjenner igjen det fra sist gravididet. Kvalmen har vært av og på men tiltok litt igjen i dag!

Lukket akkurat alle vinduene fordi jeg ikke orket lukten av «ute» :wacky::hilarious: kjenner igjen det fra sist gravididet. Kvalmen har vært av og på men tiltok litt igjen i dag!

Jeg var på et kjøpesenter i går og ville brekke meg av parkeringsplassen som definitivt stinket urin :wtf:

3+4 og kanskje ikke så mange symptomer enda. Men kjenner igjen murring fra livmor og på en måte stikninger nedover lysken. Unormal stølhet i korsryggen og mer tungpustet var det som gjorde at jeg tok en test + at jeg plutselig kjente tårene presset på etter en film med lykkelig slutt:p

Spørsmål; Ømme bryster er en ting men flere som har kjent eller kjenner sånne stikninger i puppene?

Jeg er 5+1 i dag, og har ikke kjent murringer i livmoren på over et døgn. Testet positivt 4 dager før ikm, og har hatt murringer siden da.. Hadde en MA i mai og livredd for at det skal skje igjen.. Flere som opplever at symptomene kommer og går?

Jeg er 5+1 i dag, og har ikke kjent murringer i livmoren på over et døgn. Testet positivt 4 dager før ikm, og har hatt murringer siden da.. Hadde en MA i mai og livredd for at det skal skje igjen.. Flere som opplever at symptomene kommer og går?
Ja, jeg opplever at murringene kommer og går. I går var det så mye murring og oppblåsthet at jeg så ut som jeg var 5 månder på vei :p I dag er jeg helt normal "flat" igjen :wacky:
5+0 i dag.

Er 4+6, nesten ikke hatt noe murring i det hele tatt, og ja.. symptomene kommer og går veldig. Merker det mest på brystene, noen dager er de kjempe ømme, andre dager ikke..

Hvor langt på vei da du oppdaget MA?:Heartred

Å DER dukka det opp eit nytt symptom: forsterka luktesans.
Måtte spørre mannen om rekene til frukost lukta mykje, men nei, det gjorde dei ikkje (han er den som normalt sett reagerar først på lukt av oss). Eg syntes dei lukta SÅ intenst i dag.

Har og begynt å få eit sneeev av begynnande halsbrann, kjent det to gongar siste dagane. Akkurat det treng ikkje bli tydlegare:p

Å DER dukka det opp eit nytt symptom: forsterka luktesans.
Måtte spørre mannen om rekene til frukost lukta mykje, men nei, det gjorde dei ikkje (han er den som normalt sett reagerar først på lukt av oss). Eg syntes dei lukta SÅ intenst i dag.

Har og begynt å få eit sneeev av begynnande halsbrann, kjent det to gongar siste dagane. Akkurat det treng ikkje bli tydlegare:p

jeg synes også rekene luktet ekstra sterkt til frokosten i dag :laughing002

Har nesten så lite symptomer at jeg blir bekymret. Groggy om morgenen, men ikke kvalm. En hel del overskudd og energi, har ikke behov for ekstra søvn.
Men, det var slik forrige graviditet også mener jeg å huske.
Så det er nok helt fint.

Begynt å få skikkelig vondt i symfysen allerede :wtf: hadde det sist graviditet også, men da ikke før veldig mye senere når magen ble en del større! Men var og hentet bb hug me puta nede i boden:D den har vært savnet :p

4+2

- OPPBLÅST
- Periodevis med murringer
- Blir fort sliten i korsryggen
- Ømme bryster, men ikke brystvorter (kjøpt behagelig BH allerede)
- Rar smak i munn når jeg ikke har spist på en stund (ikke metall, heller som gammal kald kaffe). - Gulosten smakte merkelig i dag, og kaffe har ikke smakt det samme siden torsdag
- Blir fort varm og får høy puls ved anstrengelse
- Våkner nå i 04/05 tiden
- Kortere lunte, men samtidig mer kosete..
- Veldig hoven i underlivet
- Utflod har gått fra tyntflytende til normal

ja, litt rotete oppsummert. Enkelte dager har jeg mer og andre dager mindre symptomer

4+2

- OPPBLÅST
- Periodevis med murringer
- Blir fort sliten i korsryggen
- Ømme bryster, men ikke brystvorter (kjøpt behagelig BH allerede)
- Rar smak i munn når jeg ikke har spist på en stund (ikke metall, heller som gammal kald kaffe). - Gulosten smakte merkelig i dag, og kaffe har ikke smakt det samme siden torsdag
- Blir fort varm og får høy puls ved anstrengelse
- Våkner nå i 04/05 tiden
- Kortere lunte, men samtidig mer kosete..
- Veldig hoven i underlivet
- Utflod har gått fra tyntflytende til normal

ja, litt rotete oppsummert. Enkelte dager har jeg mer og andre dager mindre symptomer

Jeg også våkner stort sett 4-5. Gjorde det nesten hele forrige gravididet fra starten! Så irriterende :wtf:

4+1 her og vært kvalm kveld, natt og tidlig morgen i en uke nå. For 3 dager siden innså jeg at puppene bulte over bhen og var hinsides ømme når jeg tok bhen av (typisk pms-pupper for meg, bare minus pms'en denne gangen :happy:) og i helgen har jeg måtte tisse MYE (jeg drikker også mer vann i stedenfor kaffe og pepsi max må så garantert en sammenheng der). Trøtt er jeg, men tror det er sammenheng med at kvalmen holder meg våken. Litt stikking i underlivet og litt vondt i korsryggen, som en mild pms som bare popper innom for å si hei.

Back
Topp