Symptomer

SiljeVanilje82

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Augustbarna 2021
Er bare 4+1 i dag, men jeg har vært kvalm i 5 dager allerede.
Har selvfølgelig stikkendende ubehag i livmoren og ømme pupper- det slipper vel ingen unna

Hvordan står det til med dere?
 
Er bare 4+1 i dag, men jeg har vært kvalm i 5 dager allerede.
Har selvfølgelig stikkendende ubehag i livmoren og ømme pupper- det slipper vel ingen unna

Hvordan står det til med dere?

Jeg holder på å besvime hvis jeg reiser meg fort og begynne merke jeg får litt rare matpreferanser som sist :p Blir lettere kvalm hvis jeg blir for sulten, men ellers ikke særlig med symptomer. Eller jo, murrer og strekker litt innimellom. Symptomene dukker vel opp ila de neste ukene :) 4+3 i dag
 
Er bare 4+1 i dag, men jeg har vært kvalm i 5 dager allerede.
Har selvfølgelig stikkendende ubehag i livmoren og ømme pupper- det slipper vel ingen unna

Hvordan står det til med dere?

Jeg vet jo enda ikke om jeg er gravid krysser fingrene da, men de symptomene som jeg vet jeg har er kvalme, ekstremt trøtt og sliten, en del sure oppstøt, fryser mer og mye luft og vondt i magen, så vi får se om det bare er kroppen min som kødder med meg eller om det er en liten spire som gjemmer seg der inne, satser på det siste :)
 
Last edited:
Tror jeg tar en test om noen dager:)
 
Last edited:
Jeg har litt synptomer som kommer og går. Er ikke kvalm i det hele tatt enda. Forrgie svangerskap var jeg veldig uggen i begynnelsen, men spydde aldri. Hsr litt ømme pupper innimellom, og mensfølsele av og til. Får av og tiø litt sure oppstøt da også:wacky:
 
Fremdeles usikker på om hører til her inne, men krysser fingrene ♡♡♡

Opplever å ha en del symptomer men vi får se...
Hadde en liten , brun blødning , bare litt på papiret, brun utflod (sorry detaljer) akkurat en uke før IKM. Kanskje festeblødnikg slik noen får?... IKM først 26.11 så er vel for tidlig i teste ;)

Mye murring, blodtrykksfall når reiser meg, sliten og hormonell, øm rundt livmorområdet, og veldig mye rumling heeeelt nederst i magen, ved livmorområdet det også - ikke ellers i magen aner ikke om det er symptomer..

Føler jeg kjenner min kropp ganske bra og bruker ikke ha disse symptomene, heller ikke før / under mensen.. så er jo litt spennende ;)

Håper å få følge dere framover ♡♡♡
 
Jeg går og er ugen små gulper og føler som puppene blir Støre og vonde når jeg kommer borti noe kan ikke ligge på magen da det er ubehagelig. Men velig usikker på om jeg er. Er jeg er jeg velog tillig hatt noe. Med svak strek og noen negative men men vente og ser
 
Kjente første tegn til bekkenløsning i dag :banghead: sist kjente jeg bekkenløsning fra uke 20... Har hatt en del murringer i korsryggen og mye i livmor området i ca 1,5 uke. Meget trøtt på ettermiddagen. Er 4+2 i dag.
Første tegn på graviditet før positiv test var store bryster typ over natten og veeeldig trøtt på ettermiddagen. :rolleyes:
 
Har egentlig lite TYDELIGE symptom, men har vore alt for opptatt til å virkelig kjenne etter.
Beste symptomet er livmortappen - den tilseier graviditet;)
Og ellers at magefølelsen sa eg burde ta ein test, skulle ikkje teste før på onsdag.
Har ellers litt ømme bryst, merkar det om eg ligg på sida å skal sove.
Litt "stikkingar" i livmorområdet av og til.

Alt anna veit eg ikkje om kan reknast som symptom, er mykje trøtt, men det kan henge i hop med rangel og fysisk arbeid:p

Hadde egentlig ingen plager dei forrige svangerskapa mine(unntatt lekkasje/tidleg mjølkeproduksjon, typ 4-5mnd før fødsel), så blir gjerne liknande denne gongen.
 
4+1 i dag og kjenner lite.
Har stikking og murring i livmor slik som forrige gang jeg var gravid, fått et par kviser (det pleier jeg ikke ha).
Men ellers føler jeg meg ganske normal... :happy:
Håper symptomene holder seg vekke lengst mulig :hilarious:
 
Er så sinnsykt kvalm og har vært det i noen timer nå, det bare plutselig kom og går ikke bort, så noen som har noen forslag til hvordan blitt kvitt kvalmen ?
 
Okey nå trenger jeg litt hjelp her, har så sinnsykt vondt i korsrygg og hofte det sitter spesielt i venstre hofte og egt generelt så gjør det vondt på venstre side, det er vanskelig å beskrive smerten og hvor den egt holder til men den er helt grusom ingenting som hjelper og vil helst ikke ta smertestillende, vet ikke hva smerten kommer av men den bare kom brått og gir seg ikke, er på gråten fordi det gjør så vondt så noen som vet hvordan jeg kan få det til å bli mindre vondt og evt hva det kan komme av ?
 
Prøv å legg på en varmeflaske :) Varme kan lindre smerte.
 
Okey nå trenger jeg litt hjelp her, har så sinnsykt vondt i korsrygg og hofte det sitter spesielt i venstre hofte og egt generelt så gjør det vondt på venstre side, det er vanskelig å beskrive smerten og hvor den egt holder til men den er helt grusom ingenting som hjelper og vil helst ikke ta smertestillende, vet ikke hva smerten kommer av men den bare kom brått og gir seg ikke, er på gråten fordi det gjør så vondt så noen som vet hvordan jeg kan få det til å bli mindre vondt og evt hva det kan komme av ?
Høres ut som bekkenløsning. Jeg kjenner den allerede :sorry: ville tatt en tur til fysio evt investert i et bekkenbelte som stabiliserer bekkenet litt.
 
Symptoma blir tydlegare.
Oftare "stikking" i livmorområdet. Strekke seg/armane brått mot taket, er ikkje heilt godt.
Fortsatt meget ømme og veksande puppar (spørs om eg ikkje må kjøpe nye bhar snart, for dei "velt ut" ved mykje bevegelse:hilarious:).
Å i dag begynte matlysta å endre seg, "uggen" (men ikkje akkurat kvalm) om eg bli svolta, å det faktum at eg blir svolta. Normalt veit eg at eg treng mat, fordi humøret synk. No er det meir: "maaaat! Noooo!":oops:
Fort svolta, fort mett. I grunn like greitt, stabil mattilgang skal visstnok hjelpe mot kvalme, så slipp kanskje det;)
Lettare hormonell er eg óg, rørt (nesten)til tårer ganske lett.
 
Okey nå trenger jeg litt hjelp her, har så sinnsykt vondt i korsrygg og hofte det sitter spesielt i venstre hofte og egt generelt så gjør det vondt på venstre side, det er vanskelig å beskrive smerten og hvor den egt holder til men den er helt grusom ingenting som hjelper og vil helst ikke ta smertestillende, vet ikke hva smerten kommer av men den bare kom brått og gir seg ikke, er på gråten fordi det gjør så vondt så noen som vet hvordan jeg kan få det til å bli mindre vondt og evt hva det kan komme av ?


Jeg har hatt veldig vondt i korsryggen i kveld. Men jeg har jo ikke noen posetiv test ennå finner ut løpet av neste uke
 
Jeg har hatt veldig vondt i korsryggen i kveld. Men jeg har jo ikke noen posetiv test ennå finner ut løpet av neste uke

Vurderer å ta en test i morgen tidlig men vet ikke om det er for tidelig er så usikker
 
Back
Topp