Høres ut som bekkenløsning. Jeg kjenner den allerede ville tatt en tur til fysio evt investert i et bekkenbelte som stabiliserer bekkenet litt.
Ja det kan jeg evt prøve på, takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som bekkenløsning. Jeg kjenner den allerede ville tatt en tur til fysio evt investert i et bekkenbelte som stabiliserer bekkenet litt.
Vurderer å ta en test i morgen tidlig men vet ikke om det er for tidelig er så usikker
Symptoma blir tydlegare.
Oftare "stikking" i livmorområdet. Strekke seg/armane brått mot taket, er ikkje heilt godt.
Fortsatt meget ømme og veksande puppar (spørs om eg ikkje må kjøpe nye bhar snart, for dei "velt ut" ved mykje bevegelse).
Å i dag begynte matlysta å endre seg, "uggen" (men ikkje akkurat kvalm) om eg bli svolta, å det faktum at eg blir svolta. Normalt veit eg at eg treng mat, fordi humøret synk. No er det meir: "maaaat! Noooo!"
Fort svolta, fort mett. I grunn like greitt, stabil mattilgang skal visstnok hjelpe mot kvalme, så slipp kanskje det
Lettare hormonell er eg óg, rørt (nesten)til tårer ganske lett.
hvor lang er du da? Veldig tillig på meg ennå
Superstresset over lite symptomer... 4+5 i dag. Har hatt litt mensmurringer/menssmerter. + stup trøtt.. føler likevel jeg burde kjent på flere symptomer.. Jeg hadde en MA i april så veldig stresset for at dette skal skje igjen. Jeg har bestilt tidlig ultralyd i uke 7 fordi jeg må vite om det er liv før jul. Skal til legen i morgen for å sjekke hcg, tror dere jeg kan få gratis tidlig ultralyd siden jeg har opplevd MA?
Dette ble veldig rotete
Jaa takk for svar! Tenkte å ta digital igjen 5+1 også, håper den viser 3+ Alle små ting hjelper på! Det er helt sant det du sier, alle symptomer man føler kan bortforklares med andre ting visst ikke man hadde fått den positive testen daPrøv å glede deg over å ikkje ha symptomer, sjølv om eg forstår at du er nærvøs etter å ha opplevd MA.
Det er like vanleg å ikkje ha symptomer, som å ha dei
Hos meg ville mange av symptoma kunne blitt tolka som andre ting, dersom eg ikkje visste at eg var gravid. Stikkinga eg kjenner kunne vore strekk/ømme muskelfester. Ømme bryst kunne vore vanlig "rundt mensen øm".
Du får prate med legen din, å høyre om det finnes måtar å berolige deg litt. Måling av hCG stigning er jo ein måte, men dersom du er veldig urolig vidare, kan du høyre om tidlig ultralyd, f.eks. når hjertet slår.
Er det et symptom å ha usedvanlig lyst på kjøtt???? Har sååååp lyst på junkfood.. biff... burger.. taco... men mest burger nå jeg spiser skjelden slik mat til vanlig, men nå bare VIL jeg ha det!!! Var sååå nedtur å spise tomatsuppe til middag.. ahhhh
Sist gang spiste jeg så mye biff i første trimester. Hadde lyst på biff og pommes frites hele tiden til vanlig spiser jeg en del plantebasert og mye fisk, og kjøtt bare innimellom! Men ble helt kvalm av å tenke på et måltid uten kjøtt så kjenner følelsen
Spennende, kan jeg spørre hvilket kjønn du fikk da? husker noe av den samme cravingen fra mitt forrige svangerskap. Fikk da jente nå er det like før jeg kaster meg i bilen å bestiller meg en burger altså.
Tar jo alt som mens symptomer jeg da For har de typiske mens symptomene. Vondt i korsryggen, kvalme, litt stikkinger i magen. Har IKM i dag, men ikke turt og teste enda, så veit jo ikke om jeg egentlig hører til her eller ikke Men håper jo på det selvfølgelig
Imponert over at du ikke har testet når skal du teste? Krysser fingrene for positiv!
Føler jeg mistet alle symptomer i dag men sånn er det vel innimellom, husker det fra sist også. 4+5 i dag. Skulle ønske tiden gikk bittelitt fortere