Symptomer

Føler meg så utrolig normal at jeg nesten begynner å bli bekymret :oops: litt trøttere, men så har jeg sovet ganske dårlig også. Litt strekninger i lysken i går kveld, ellers utrolig lite murringer. Kanskje litt forsterket luktesans. Litt mer irritabel og overfølsom, ellers ingenting. Ingen ømme bryster eller kvalme av noe slag, ikke oppblåst. Vet ikke om jeg skal være takknemlig eller bekymra :hilarious:

Føler meg så utrolig normal at jeg nesten begynner å bli bekymret :oops: litt trøttere, men så har jeg sovet ganske dårlig også. Litt strekninger i lysken i går kveld, ellers utrolig lite murringer. Kanskje litt forsterket luktesans. Litt mer irritabel og overfølsom, ellers ingenting. Ingen ømme bryster eller kvalme av noe slag, ikke oppblåst. Vet ikke om jeg skal være takknemlig eller bekymra :hilarious:

I dag har jeg vært litt trøtt på formiddagen, ellers i tipp topp form. Så disse symptomene kommer går :Heartred

Hos meg kommer og går symptomer, det skal være helt normalt! Jeg er førstegangs gravid så alt er nytt. Men det jeg kjenner på nå er litt morgenkvalme, veldig trøtt og sliten på ettermiddagen. Fått større og ømme pupper. Men midt på dagen er jeg helt fin, ingen særlig tegn til graviditet da - men, jeg forholder meg helt rolig. Tror det også er viktig om man klarer :Heartred:)
Tenker jeg bare må nyte før eventuell skikkelig kvalme kommer:nailbiting:

4+5 i dag. Generelt mindre energi, men føler meg ikke så veldig gravid. Glemmer det innimellom og får da litt noia siden jeg mistet i august. Får små påminnelser om at jeg faktisk er gravid med stramminger i livmorområdet og stikkinger.

4+3 i dag. Jeg har hatt murringer/stikkinger i flere dager, men ellers har jeg ingen symptomer.

5+5. Symptomene kommer og går, virkelig. Kan til tider glemme jeg er gravid før jeg plutselig brekker meg! Husker symptomene ble mer konstante fra sånn uke 6-7 sist.. så får se da :nailbiting:

5+5. Symptomene kommer og går, virkelig. Kan til tider glemme jeg er gravid før jeg plutselig brekker meg! Husker symptomene ble mer konstante fra sånn uke 6-7 sist.. så får se da :nailbiting:

Jeg er 5+3 i dag og føler det samme!
Men aldri vært gravid før så har ingenting å sammenligne med :rolleyes:

Litt småkvalm på starten av dagen, litt tung følelse i brystene og en del murring i magen. Sistnevnte er en del mere enn jeg husker fra første svangerskap.

Og så er jeg litt mere sliten enn ellers, men det kan være fordi 2-åringen har en litt slitsom periode nå med oppvåkninger på natta:inpain:

Jeg har minimalt med symptomer utenom at jeg har lite energi, er trøtt, våkner tidlig, kjenner murringer av og til og har ømme brystvorter. Har ingenting å sammenlikne med siden det er min første graviditet. 4+4 i dag. Vil tro jeg får flere symptomer ila de neste ukene:)

Last edited:
Jeg har minimalt med symptomer utenom at jeg har lite energi, er trøtt, våkner tidlig, kjenner murringer av og til og har ømme brystvorter. Har ingenting å sammenlikne med siden det er min første graviditet. 4+5 i dag. Vil tro jeg får flere symptomer ila de neste ukene:)

Ganske like symptomer som meg, jeg er 5+5 i dag og også første graviditet. :)

4+6 idag og jeg begynner å bli kvalm, særlig ut mot kvelden, jo senere det blir jo kvalmere er jeg!
Ellers har jeg en del vondt i korsryggen/ryggen, begynner å kjenne på bekkenløsningen som jeg forventa tidlig da jeg er ekstra utsatt for det pga leddene mine!
Jeg mistet sent i sommer og har vært litt stressa for lite symtomer, men nå kommer de som perler på snor;)

Synes fortsatt symptomene er mye mindre enn de andre gangene jeg har vært gravid! Men har et mye bedre kosthold nå pluss at jeg har et mye roligere liv og hviler mye. Mulig derfor! :angelic: Var litt stressa i helgen og spiste dårlig, og da var jeg veldig kvalm. Alt man skal bekymre seg for :nailbiting:

Litt kvalme å ligamentsmerter, mye utflod
Slet veldig med soppinfeksjoner sist svangerskap, blir nok slik denne gangen også.
Slimhinnene i nesa er også helt på bærtur, så er forberedt på 9 mnd med snørr å tett nese..

Jeg er ikke så langt på vei. Nesten så jeg ikke tørr å skrive noe her inne egentlig :oops: IKM i dag/i morgen, men har fått svakt positive tester side 9/10 dpo og fikk positiv digital i går kveld 11/12 dpo. I morgen skal jeg til legen for å få det bekrefta.
Synes det er gøy å lete etter symptomer, og har tidligere i prøveperiodene hatt en drøss av de. Uten å ha vært gravid :joyful:

Denne gangen er vel det eneste jeg kan peke på er:
  • Ømme pupper. Det gjør vondt å knipe på de. De er også litt harde og tunge.
  • Litt murringer av og på. Ganske vanlig for meg før mensen uansett.
  • Høy puls!
  • Trøtt, men sover ekstremt dårlig om natten

6+0 i dag, og dette er mine symptomer så langt
  • Murringer/stikking mot lysken
  • Tyngdefølelse i livmorområdet
  • Ømme og hakket større pupper
  • Kjempe trøtt på formiddagen, kvikner til ved middagstider
  • Teflonhjerne!! Faller helt ut av samtaler og glemmer ord :hilarious:
  • Nattesvette og livlige drømmer
  • Blødninger i tannkjøttet ved tannpuss
  • Tisser litt oftere
  • Tregere i magen enn normalt

5 uker i dag xsmile9
Har ikke noe særlig symptomer. Kjennes bare litt ut som det strekker nederst i magen, kan noen ganger føles som svake menssmerter.
Synes også at brystene har vokst litt, men de er ikke ømme.
Ingen kvalme enda, men det kan vel komme sigende etterhvert.

Fått superluktesans! Hoppet ut av sofaen fordi det luktet svidd, typen skjønte ikke noe. Sjekket alt før jeg innså det kom fra en skorstein. Problemet er at vi bor i boretslag, er faktisk ett stykke til nermeste nabo med peis og både terrassedør og vindu var stengt :cool:

Back
Topp