Symptomer

5+4 - the return of the symptoms

Vanskelig å forklare, eier egentlig ikke matlyst men når jeg først spiser er det som om et monster sluker maten. Jeg blir som et dyr, stapper maten ned på høykant. Blir fort mett og fort sulten.

Sover dårlig om natta. Varm!! Våkner 1-3 ganger for å tisse. Har sovet dårlig etter kl 05 den siste uka. Tror jeg er mer trøtt, men det kan også være et resultat av dårlig nattesøvn.

Puppene har fått tilbake ømheten.
Tisser oftere, spesielt på ettermiddag/kveld.
Støl i magen, med en god del indre murringer. Føles som småsug.

Har egentlig ikke kjent noe særlig murring e.l. i livmoren de to siste dagene. Synes det er litt bekymringsfullt. Er ikke lengre øm i brystvortene heller, men kjenner at jeg heller er litt (ikke mye) øm i brystene. Har heller ikke hatt halsbrann på to dager. Så jeg er jo så redd for at jeg har hatt en MA nå:sorry: I går da jeg tok en graviditetstest var streken mye sterkere enn hva den har vært tidligere på disse strimmeltestene. Nå tenker jeg at jeg bør ta en ny i morgen for å se om streken er svakere. Er det noe som nytter egentlig? Og har andre opplevd å nesten miste symptomene helt for noen dager men så har de kommet sterkt tilbake? Er i uke 5+2.

Har egentlig ikke kjent noe særlig murring e.l. i livmoren de to siste dagene. Synes det er litt bekymringsfullt. Er ikke lengre øm i brystvortene heller, men kjenner at jeg heller er litt (ikke mye) øm i brystene. Har heller ikke hatt halsbrann på to dager. Så jeg er jo så redd for at jeg har hatt en MA nå:sorry: I går da jeg tok en graviditetstest var streken mye sterkere enn hva den har vært tidligere på disse strimmeltestene. Nå tenker jeg at jeg bør ta en ny i morgen for å se om streken er svakere. Er det noe som nytter egentlig? Og har andre opplevd å nesten miste symptomene helt for noen dager men så har de kommet sterkt tilbake? Er i uke 5+2.

Jeg synes symptomene varierer hele tiden i starten. Kan føle meg frisk og rask den ene timen, mens neste er jeg kjempe kvalm og klarer bare å ligge i ro :)

Som det blir nevnt flere plasser på dette forumet er det ingen vits å ta graviditetstester for å se etter økning av HCG/ sterkere streker. Det burde du eventuelt sjekke med blodprøver.

Jeg synes symptomene varierer hele tiden i starten. Kan føle meg frisk og rask den ene timen, mens neste er jeg kjempe kvalm og klarer bare å ligge i ro :)

Som det blir nevnt flere plasser på dette forumet er det ingen vits å ta graviditetstester for å se etter økning av HCG/ sterkere streker. Det burde du eventuelt sjekke med blodprøver.

Okei, takk for svar:love2 Men du har det altså ikke slik at det kan gå en dag eller to uten noe spesielt mye murringer eller slikt i livmora?

Okei, takk for svar:love2 Men du har det altså ikke slik at det kan gå en dag eller to uten noe spesielt mye murringer eller slikt i livmora?

Stemmer. Mine symptomer avtok i omtrent 3 dager, men nå er de tilbake. Ikke kraftig, men nok til at jeg legger merke til at kroppen jobber. :rolleyes:

Jo, det gjør jeg. Synes det kommer i rykk og napp. Slik var det sist jeg var gravid også :)

6+5

Jeg er SÅ hormonell :hungover::hungover::hungover::hungover::hilarious::hilarious: innser vi kanskje mangler en klagetråd! :angelic: men ja, jeg er altså så innmari lettantennelig, og er ikke deprimert men heller ikke glad, bare helt flat. Før jeg tenner på alle plugger :hilarious: kan ikke huske det var så ille sist og håper for alle sin del at det roer seg litt med tiden:angelic::nailbiting:

6+5

Jeg er SÅ hormonell :hungover::hungover::hungover::hungover::hilarious::hilarious: innser vi kanskje mangler en klagetråd! :angelic: men ja, jeg er altså så innmari lettantennelig, og er ikke deprimert men heller ikke glad, bare helt flat. Før jeg tenner på alle plugger :hilarious: kan ikke huske det var så ille sist og håper for alle sin del at det roer seg litt med tiden:angelic::nailbiting:

De to siste dagene er vel humørsvingninger og at jeg er veldig snarsint stort sett de eneste symptomene jeg har hatt :hilarious: Stakkars samboeren:rolleyes:

6+4 i dag og jeg er så kvalm :grumpy::grumpy:
Ingen fast mønster på når kvalmen kommer, er både morgen, midt på dagen og kveld.
Og kvalmen bare blir verre og verre for hver dag :depressed:
Hjelpes :(

Er bare 4+1 i dag, men jeg har vært kvalm i 5 dager allerede.
Har selvfølgelig stikkendende ubehag i livmoren og ømme pupper- det slipper vel ingen unna

Hvordan står det til med dere?
4+5 . Ekstremt ømme bryter, hodepine, kvalme, reagerer på lukten fra kjøleskapet og den herlige strekker i lysken når man reiser seg for fort.

Snart 5 uker på vei. Er kvalm og har kastet opp for første gang i dag. Svimmel og litt hodepine av og til. Blodtrykket er veldig lavt, så er litt preget av det. Hadde 90/60 hos legen i dag:wtf:
Har hatt ømme bryster hele veien, men nå har de vokst så mye at jeg måtte kjøpe nye bher. Kjøpte ammebh så jeg kan bruke den lengre:)
Andre som har kjøpt ny bh?:happy:

Uggen, dårlig og lite matlyst. Kaster litt opp på de verste dagene men ikke så ille (ennå) som forrige svangerskap

Er 4+6, nesten ikke hatt noe murring i det hele tatt, og ja.. symptomene kommer og går veldig. Merker det mest på brystene, noen dager er de kjempe ømme, andre dager ikke..

Hvor langt på vei da du oppdaget MA?:Heartred

Var ca 8 uker på vei da vi oppdaget på tidlig ul at embryo var veldig lite for alderen.. på ul uke 10 var det ikke noe liv..

4+6idag
Uggen
Kvalm(nesten på grensen til å kaste opp)
Veldig ømme bryst
Trøtt
Svimmel
Stikninger og murringer(mensmurringer) i korsrygg og i magen
Humørsvingninger har bynt (stakkars samboer)

Noen flere som har mensenmurringer?

4+6idag
Uggen
Veldig ømme bryst
Trøtt
Svimmel

Jeg hadde veldig mye av det i første graviditet, ikke så mye denne gangen!

4+6idag
Uggen
Veldig ømme bryst
Trøtt
Svimmel

Har en del mensenmurringer selv, men det kommer i bølger :hilarious:

Back
Topp