Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det positiv?Tror jeg tar en test om noen dager
6+0 nå og ting har endret seg!
Lite kvalme, mer lett uggen på kvelden og på bussen om morgenen.
Ligamentamerter kommer mest om natten (noen få på dagtid)
Dautrøtt og sover glatt 12 timer om jeg får muligheten
Ømme pupper
Akutt tisstrengt flere ganger for dagen, minst to turer på natten
Luktesansen er skjerpet
Kåt HELE tiden. Sambo er lei meg jeg er så klengete
Nederste symptomet må jo være tidenes luksusproblem.
Jeg går også med lyst på sambo hele dagen, men innen det er kveld, er jeg så trøtt at det blir en så kjapp at jeg nesten bare ber han bre over dyna når han er ferdig
Pulsen skal øke, så det er veldig «riktig»! Min ligger også på 66-67 faktiskEr det vanlig med økt puls når man er gravid? Hvilepulsen min ligger vanligvis på 57-58, men helt siden jeg ble gravid har den økt gradvis og den siste uka har den vært 66-67 er mye nervøs og bekymra for at det ikke skal gå bra, mulig det er derfor?
Er 6+1 på vei.
Og er det noen som opplever mensensmerter når dere har full blære? Får ofte mensensmerter på natt, men det går over kort tid etter jeg har tisset
Er bare 4+1 i dag, men jeg har vært kvalm i 5 dager allerede.
Har selvfølgelig stikkendende ubehag i livmoren og ømme pupper- det slipper vel ingen unna
Hvordan står det til med dere?
Min puls går også opp, helt vanlig.Er det vanlig med økt puls når man er gravid? Hvilepulsen min ligger vanligvis på 57-58, men helt siden jeg ble gravid har den økt gradvis og den siste uka har den vært 66-67 er mye nervøs og bekymra for at det ikke skal gå bra, mulig det er derfor?
Er 6+1 på vei.
Og er det noen som opplever mensensmerter når dere har full blære? Får ofte mensensmerter på natt, men det går over kort tid etter jeg har tisset