Symptomer

I dag kjente jeg på morgenkvalme for første gang, brekte meg flere ganger, ville egentlig bare kaste opp. Men det kom ikke noe ut.
Har også smerte i magen som kommer og går, så må jeg oftere på do, både nr. 1 og nr. 2 :cat:

7+1

Begynner å få mer og mer vondt i bekken / symfyse. Fælt så tidlig det skulle komme denne gangen :eek:

Mine symptomer er ømme pupper, veldig trøtt på ettermiddagene og smerter i korsryggen. Begynner å kjenne en slags stråling fra korsryggen og nedover beina, vet dere om det er et normalt svangerskapssympton?

I uke 7 ble det litt økning;
Veldig stinn mage
Kvalmen øker ved bevegelse
Vanskelig å sovne på kvelden og må opp minst 2 ganger
Humørsyk- dårlig kombo med lite søvn!
Mye sliten, hele tiden

Håper dette roer seg snart :wacky:

Jeg er helt ekstremt trøtt, typ hele hele tiden I går hadde jeg fri og skulle ta meg en liten dupp etter frokost. Jeg la meg va klokka 9.15, lukka øynene et bittelite øyeblikk, og vipps så var klokka 12.30
Ellers så er jeg uggen og blir kvalm hvis jeg blir sulten. Jeg hadde hyperemisis i det forrige svangerskapet mitt, og er nok litt bekymra for å få det igjen kjenner jeg. Og så er det ømme bryster og stikking og «strekking» inni magen

Nattesvette
Luft i magen
Litt kvalme
Tett nese
Ømme pupper
Murringer
Tendens til ligamentstrekk nederst i magen allerede, men så er det to tette og sikkert derfor.

6+0 nå og ting har endret seg!
Lite kvalme, mer lett uggen på kvelden og på bussen om morgenen.
Ligamentamerter kommer mest om natten (noen få på dagtid)
Dautrøtt og sover glatt 12 timer om jeg får muligheten
Ømme pupper
Akutt tisstrengt flere ganger for dagen, minst to turer på natten
Luktesansen er skjerpet
Kåt HELE tiden. Sambo er lei meg jeg er så klengete :sorry:

6+0 nå og ting har endret seg!
Lite kvalme, mer lett uggen på kvelden og på bussen om morgenen.
Ligamentamerter kommer mest om natten (noen få på dagtid)
Dautrøtt og sover glatt 12 timer om jeg får muligheten
Ømme pupper
Akutt tisstrengt flere ganger for dagen, minst to turer på natten
Luktesansen er skjerpet
Kåt HELE tiden. Sambo er lei meg jeg er så klengete :sorry:

Nederste symptomet må jo være tidenes luksusproblem.
Jeg går også med lyst på sambo hele dagen, men innen det er kveld, er jeg så trøtt at det blir en så kjapp at jeg nesten bare ber han bre over dyna når han er ferdig :knegg:

Nederste symptomet må jo være tidenes luksusproblem.
Jeg går også med lyst på sambo hele dagen, men innen det er kveld, er jeg så trøtt at det blir en så kjapp at jeg nesten bare ber han bre over dyna når han er ferdig :knegg:

Jeg sovner før han er lagt seg, så jeg bare klenger hele dagen og når han er klar sier jeg zzzzz :rolleyes:

Er det vanlig med økt puls når man er gravid? Hvilepulsen min ligger vanligvis på 57-58, men helt siden jeg ble gravid har den økt gradvis og den siste uka har den vært 66-67:wacky: er mye nervøs og bekymra for at det ikke skal gå bra, mulig det er derfor?
Er 6+1 på vei.
Og er det noen som opplever mensensmerter når dere har full blære?:hilarious: Får ofte mensensmerter på natt, men det går over kort tid etter jeg har tisset:p

Er det vanlig med økt puls når man er gravid? Hvilepulsen min ligger vanligvis på 57-58, men helt siden jeg ble gravid har den økt gradvis og den siste uka har den vært 66-67:wacky: er mye nervøs og bekymra for at det ikke skal gå bra, mulig det er derfor?
Er 6+1 på vei.
Og er det noen som opplever mensensmerter når dere har full blære?:hilarious: Får ofte mensensmerter på natt, men det går over kort tid etter jeg har tisset:p
Pulsen skal øke, så det er veldig «riktig»! Min ligger også på 66-67 faktisk:joyful:

Vi har nå vært på tidlig ultralyd og kunne høre hjertelyd. Det var helt magisk. Men i dag har jeg ikke særlig symptomer og er litt bekymret...?
Ble satt litt tilbake så er 6+3 i dag. Har vært veldig veldig kvalm de forrige dagene og kastet opp.

Er 5+1. Har lignende mensmurringer av og til, humørsvingninger(stakkars typen) , blir andpusten av å gå opp trappa, ømme pupper, mer trøtt enn tidligere, og av og til uggen/kvalm, spesielt om jeg har spist for lite.. ekstra vondt i korsryggen etter jobb i dag også når jeg tenker over det

Forstoppa! Alltid første tegn på graviditet hos meg.

Er bare 4+1 i dag, men jeg har vært kvalm i 5 dager allerede.
Har selvfølgelig stikkendende ubehag i livmoren og ømme pupper- det slipper vel ingen unna

Hvordan står det til med dere?

jeg er 6+3 og jeg har ekstreme smerter i livmor. Vært en panisk person på sykehuset 3 ganger på 2 uker fordi det er så vondt. Ingen blødning heldigvis og alt ser greit ut på ultralyd, men jeg er helt utslitt

Er 6+1 på vei.
Min puls går også opp, helt vanlig.
Jeg ligger vanligvis i underkant av 50, har hatt oppe i 70-tallet som gravid..
Kjennes jo ut som tidenes hjertebank!

Og ja det med menssmerter med full blære, etterhvert kommer kynnere av full blære, tror noen er ekstra sensitive for det, meg selv inkludert :p

De siste tre dagene har kvalmen gradvis sneket seg innpå når jeg er sulten. I dag kjente jeg for første gang skikkelig på morgenkvalmen :grumpy:

6+1 :Heartpink

Flere som begynner å kjenne på kvalmen? :happy090

6+2 og morgenkvalmen kom for fult med brekninger og oppkast i dag. Sittet med kamera og lyd av under teamsmøte så jeg kan spise ritzkjeks og ev. løpe om jeg må.....

Back
Topp