Symptomer 1. trimester

Bare litt murringer og mistet matlyst, selv om kroppen sier at den trenger mat :p ikke ømme bryst enn så lenge, men kan jo være det kommer :)
 
Ekstremt trøtt. Og sulten. Jeg kunne spist to hester på en dag. :nailbiting: Det er faktisk et skikkelig problem, jeg kan spise et fullverdig måltid og bli like sulten igjen etter 30 minutter. :( Det hjelper ikke spise frukt eller noe, jeg vil ha ordentlig mat! :joyful: Våkner på natta og er kjempesulten. :dead:
 
Ekstremt trøtt. Og sulten. Jeg kunne spist to hester på en dag. :nailbiting: Det er faktisk et skikkelig problem, jeg kan spise et fullverdig måltid og bli like sulten igjen etter 30 minutter. :( Det hjelper ikke spise frukt eller noe, jeg vil ha ordentlig mat! :joyful: Våkner på natta og er kjempesulten. :dead:
Samme her, spiser middag og mer enn vanlig. En time etterpå kunne jeg spist det samme en gang til. Eier ikke metthetsfølelse :facepalm:
 
Samme her, spiser middag og mer enn vanlig. En time etterpå kunne jeg spist det samme en gang til. Eier ikke metthetsfølelse :facepalm:

Jeg er sånn gjennom hele dagen. :( Vi måtte haste innom en pizzasjappe etter jobb for jeg var såå sulten... Kjøpte en stor pizza og jeg slukte godt over halvparten. :wtf: Det er helt sykt. Men jeg er sånn på jobb også, spiser tre brødskiver, spiser to til en halvtime senere. :p
 
Sulten jeg og! Har blitt helt voldsomt siste dagene (7+0 i dag). Og så har jeg begynt å bli skikkelig kvalm, merker det har sammenheng med at jeg ikke har spist på en stund (les: typ 1 time), men da har jeg ikke lyst på noe heller, så det blir en ond sirkel med kvalme og sult om hverandre....
 
Lite symptomer her i gården for tiden, bare høyere hvilepuls :p håper jeg går glipp av kvalmen :p
 
Jeg er halvsulten hele tiden når jeg ikke er faktisk sulten. :( Men mat vil jeg ikke ha. Æsj.
 
Luktesans som en sporhund:oops: unormalt trøtt og sliteno_O
 
Ingen symptomer i det hele tatt :O
Kjenner meg ikke gravid i det hele tatt i dag...
 
Trøtt.. ømme pupper.. men ingenting annet.
 
Ja, så jeg glemmer jeg er gravid på en måte :p

Fort gjort før magen kommer uansett - med mindre man får VELDIGE tydelige symptomer. Glemmer litt i blant jeg og, selv med puppene og trettheten.
 
Fort gjort før magen kommer uansett - med mindre man får VELDIGE tydelige symptomer. Glemmer litt i blant jeg og, selv med puppene og trettheten.
Men er litt deilig å «glemme» det litt, for da føles ikke dagene så ekstremt lange nå i starten :) blir selvfølgelig litt nervøs for at noe er galet, men samtidig mye mer avslappet til svangerskapet denne gang vs sist gang med tanke på 2 SA før sønnen min ble født :)
 
Back
Topp