Symptomer 1. trimester

Ømme bryst(vorter), ellers NADA. Murringer har jeg ikke hatt på 1 uke:rolleyes:
Samme her. Kun ømme brystvorter foreløpig. Men har pleid å vere ganske kvalm i tidligere svangerskap, så får prøve å nyte at det er så lite symptomer foreløpig:joyful:

Har foreløpig bare mye murringer i magen :) hadde ekstremt ømme bryst sist svangerskap, så er spent på om det blir det samme nå :)

håper jeg unngår endel kvalme, var bare småkvalm sist frem til uke 9 :)

I dag hadde jeg rett ut morgenkvalme. Og å åpne kjøleskapet på jobb, som lukter egg i lake.... Æsj...

Jeg kjenner på ømhet, ikke direkte smerte, i hofte/sete og noen ganger i lysken. Andre som har noe lignende?:)

Veldig blå blodårer på brystene, eneste sålangt. Er visst 4+3 i dag

5+1 idag og det føles bra! brystene er tunge og ømme og har den siste uka kjent på ligamentsmerter også, kan ikke huske at de kom så tidlig sist...

I dag startet kvalmen :hungover: Var ikke helt grusom i dag, kastet ikke opp, men regner med den kommer til å bygge seg opp herfra...

Det er mye symptomer ute å går ja :-p

hos meg har det vært høy hvilepuls, ømme pupper, urolige bein i tillegg litt svimmel. Har ikke kjent noe til kvalme enda, er 4+6 hos meg. Men regner med det kommer før eller siden.

Jeg har faktisk merket en svie i underlivet, skjer det så raskt at utfloder endrer pH? Har noen merka det? Jeg vasker meg som vanlig og er normalt hygenisk i hverdagen min.

Ømme og tunge pupper, trøtt, våkner tidlig (5.30-6 i stedet for 6.30) og får ikke sove igjen. Og så en ting til: jeg føler jeg kjenner livmoren min når jeg f.eks snur meg i senga, nyser eller hoster. Kan ikke huske jeg gjorde det med de to første. Har vel hørt at den blir større raskere som flergangsfødende, men driver også og grubler over om det kan være to minier inni der :woot:

Ømme og tunge pupper, trøtt, våkner tidlig (5.30-6 i stedet for 6.30) og får ikke sove igjen. Og så en ting til: jeg føler jeg kjenner livmoren min når jeg f.eks snur meg i senga, nyser eller hoster. Kan ikke huske jeg gjorde det med de to første. Har vel hørt at den blir større raskere som flergangsfødende, men driver også og grubler over om det kan være to minier inni der :woot:

Tror vi som ruger på tredje, har en livmor som er vant til å bli stor, og kjennes lettere :P Synes i alle fall min var rask å ekspandere seg. Allerede fått mage her. Mye oppblåsthet, selvsagt, men livmoren gjør det vanskeligere å trekke inn magen. ><

Tror vi som ruger på tredje, har en livmor som er vant til å bli stor, og kjennes lettere :p Synes i alle fall min var rask å ekspandere seg. Allerede fått mage her. Mye oppblåsthet, selvsagt, men livmoren gjør det vanskeligere å trekke inn magen. ><
Du har nok rett :)
I dag ble jeg forresten kvalm av kaffen på jobb.... og jeg som elsker kaffe :wideyed: blir jo lettere å holde seg innefor to kopper, men tenker de rundt meg vil reagere når jeg ikke henger rundt kaffemaskinen som vanlig ^^

Jeg er i dag 5+0, og ringte legesenteret og gråt fordi jeg kjenner lite symptomer og gruer meg så innmari til blodprøven jeg skal ta om én uke. Folk flest tar blodprøve i uke 12, men jeg er så redd at doktoren bestemte å ta det snarest mulig for å få det overstått.

Jeg er mye trøtt, og blir fortere emosjonell og overveldet, og er generelt mye uggen om jeg ikke spiser jevnlig. Etter å ha tafset litt på puppene har jeg konkludert i at de føles tyngre, men ser ingen forskjell og de er ikke spesielt ømme.

Jeg fikk beskjed fra legekontoret om å slappe av etter beste evne, og ble minnet på at en del har lite symptomer så tidlig - en del er ikke engang klar over at de er gravide ved 5 uke. Så, jeg skal prøve å senke skuldrene, men det er ikke lett.

Trøttheten har starta å melde seg her, og også litt svimmel. Ingen kvalme enda, berre litt uggen innimellom. Den har vel pleid å komme rundt uke 6, så får nyte det enn så lenge:dead:

Så utrolig trøtt! Men, jeg har veldig levende drømmer - så det føles ikke som bortkastet tid å sove :laughing002 Ellers er jeg enda mer følsom enn ellers.. Murringene kommer og går. Brystene er ømme, selv om jeg til vanlig ikke har følelse i de (operasjon). Ekstra sulten, var for lukter. Myye luft i magen.. :rolleyes: Våkner på morgenen av «sprengt» blære, gjør vanvittig vondt. Tror jeg drømmer så godt at kroppen overser det i det lengste!

Hei Jeg er 4+6 på vei. Har noe som føles ut som mensensmerter som kommer og går hver dag. Har også litt vondt i ryggen og har lagt merke til at urinen er veldig gul (?). Noen som har samme symptomer?

Dette er så merkelig- i mitt første svangerskap hadde j null plager- dette var tvillinger. Men siste kastet jeg opp fra uke 4 og fram til dagen hun ble født-og « levde på» intravenøst j fikk hver uke. Denne gangen er jeg helt umettelig!!! Og ikke kvalm - enda! Jeg spiser som en hest og jeg som elsker godis orker ikke godis!! Tidligere rekord var vel å ha en sjokolade i skuffen i 50 minutter.. nå har den ligget over en uke! J higer etter grønnsaker, kjøtt- sånn husmannskost.. orker ikke pizza, pasta, sauser og sånn j elsker til vanlig.. rett og slett blitt en tømmerhøggar! 5+2 i dag. Høy hvilepuls og trøøøøtt

5+6, kvalmen har meldt sin ankomst, ømme bryst, sover utrolig dårlig med levende drømmer, sulten, murringer av og på, var veeeldig oppblåst i uke 4, det har gått over nå :hello2

Back
Topp