Samme her. Kun ømme brystvorter foreløpig. Men har pleid å vere ganske kvalm i tidligere svangerskap, så får prøve å nyte at det er så lite symptomer foreløpigØmme bryst(vorter), ellers NADA. Murringer har jeg ikke hatt på 1 uke![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Kun ømme brystvorter foreløpig. Men har pleid å vere ganske kvalm i tidligere svangerskap, så får prøve å nyte at det er så lite symptomer foreløpigØmme bryst(vorter), ellers NADA. Murringer har jeg ikke hatt på 1 uke![]()

Var ikke helt grusom i dag, kastet ikke opp, men regner med den kommer til å bygge seg opp herfra...Kom hos meg også i dag. Ikke kastet opp, men har brekt meg... Håper det ikke blir verreI dag startet kvalmenVar ikke helt grusom i dag, kastet ikke opp, men regner med den kommer til å bygge seg opp herfra...

Ømme og tunge pupper, trøtt, våkner tidlig (5.30-6 i stedet for 6.30) og får ikke sove igjen. Og så en ting til: jeg føler jeg kjenner livmoren min når jeg f.eks snur meg i senga, nyser eller hoster. Kan ikke huske jeg gjorde det med de to første. Har vel hørt at den blir større raskere som flergangsfødende, men driver også og grubler over om det kan være to minier inni der![]()
Du har nok rettTror vi som ruger på tredje, har en livmor som er vant til å bli stor, og kjennes lettereSynes i alle fall min var rask å ekspandere seg. Allerede fått mage her. Mye oppblåsthet, selvsagt, men livmoren gjør det vanskeligere å trekke inn magen. ><
blir jo lettere å holde seg innefor to kopper, men tenker de rundt meg vil reagere når jeg ikke henger rundt kaffemaskinen som vanlig ^^
Ellers er jeg enda mer følsom enn ellers.. Murringene kommer og går. Brystene er ømme, selv om jeg til vanlig ikke har følelse i de (operasjon). Ekstra sulten, var for lukter. Myye luft i magen.. Jeg kjenner på ømhet, ikke direkte smerte, i hofte/sete og noen ganger i lysken. Andre som har noe lignende?![]()