Symptomer 1. trimester

Kvalm kvalm kvalm :depressed: 6+4 og allerede så sliten og lei av kvalme. Dette kan bli en lang graviditet!

Uff, du har min sympati, stakkars:oops: hatt hyperemesis med de andre barna, og det er forferdelig å være så kvalm og kaste opp:dead: Spis ofte, men små måltider om gangen. Salte kjeks, grønne epler, eller salt potetgull. Og drikk 50/50 med farris og eplejuice. Så du holder væskebalansen i sjakk.
 
Ja, tror det er forskjellig fra graviditet til graviditet, men jeg har hatt hyperemesis hver eneste gang, men ikke kommet ennå?! Og det skal jeg vel i grunnen bare være glad for:hilarious: men blir jo litt sånn bekymret også:oops:

Ikke sant.. vanlig kvalme pleier gjerne variere litt tror jeg. Kan jo hende jeg venter gutt denne gang f.eks ;)

Hypermesis trodde jeg gjerne gjentok seg - men kroppen ER jo i stadig endring hele livet, så.. og med de testene du har, så tror jeg ikke du skal bekymre deg ♥️ det er ikke mangel på hCG stigning som gjør det for deg i alle fall!
 
Ikke sant.. vanlig kvalme pleier gjerne variere litt tror jeg. Kan jo hende jeg venter gutt denne gang f.eks ;)

Hypermesis trodde jeg gjerne gjentok seg - men kroppen ER jo i stadig endring hele livet, så.. og med de testene du har, så tror jeg ikke du skal bekymre deg ♥️ det er ikke mangel på hCG stigning som gjør det for deg i alle fall!

Ja, er ikke umulig at du venter en liten gutt denne gang, siden du er mindre kvalm:dummy::D Jeg har vært mindre kvalm med guttene, og blitt tidligere fri fra kvalmen med de også:)

Æsj, blir så bekymret når jeg ikke er kvalm overhodet denne gangen:eek: Så måtte jo da teste idag også:oops: De var sterke ennå og viste fortsatt 3+, så nå har jeg bestemt meg for å roe ned å tenke at det går bra med spiren i magen:angel5 Har bestilt TUL til den 4.mars, så 17 dager igjen til jeg forhåpentligvis får høre hjerteslagene til den lille. Skal da være 7+4:rolleyes:
 
4+2 idag. Så trøtt... har vært det i snart ei uke. Å får ikke sov:-/ våkne hele tia..
Å uggen form. Ikke kvalm egentlig, bare uggen.. å konstant sulten. Kunne spist hver time
 
5+4 og kvalm hele tiden nå:depressed:
 
6+1: Svimmel, ekstremt trøtt, mensmurringer, mye luft i magen og uggen mellom måltider. Noen som kjenner seg igjen?
 
Her går det i oppblåsthet og høy hvilepuls som de eneste symptomene enda :) derfor skal jeg innom på TUL i morgen for å se om det er noe inne i magen :)
 
6+1: Svimmel, ekstremt trøtt, mensmurringer, mye luft i magen og uggen mellom måltider. Noen som kjenner seg igjen?
Kjenner meg veldig igjen. Er 5+3 og ekstremt trøtt. Kan ikke huske jeg var det forrige svangerskap. Kjenner meg litt uggen, men "venter" fortsatt på kvalmen. ;)
 
6+1: Svimmel, ekstremt trøtt, mensmurringer, mye luft i magen og uggen mellom måltider. Noen som kjenner seg igjen?

Jeg kjenner meg igjen. 5+6. Jeg er både svimmel og ekstremt trøtt og uggen :depressed: Spesielt mellom måltider tidlig til ca midt på dagen. Har gitt opp å lage mat fra bunnen som jeg vanligvis gjør. Tar så lang tid og blir dårlig av å stå der og mekke. Nå må jeg ha noe raskt. Haha. Føler meg nesten ikke som meg selv. Får også kvalmebølger som kommer og går og er oppblåst, hoven og forstoppet i magen.

Enda godt jeg har hjemmekontor og kan tilpasse pauser ila dagen :p i dag sov jeg et par timer gjennom en kvalmebølge før jeg kunne jobbe videre!
 
Ulidelig kvalm og kaster opp gjennom hele dagen, er heldig om jeg får i meg 1 banan og noe kjeks. Er sykemeldt pga hyperemesis, bikker snart min andre uke. Ser frem til at dette er over! :) Ellers ekstremt trøtt og sliten, og menssmerter/stikkinger som kommer og går. Ømme bryster og brystvorter. Er 5+4 i dag :)
 
Tunge tunge bryst. Blir veldig bråsulten. Svimmel. Sær på mat...
 
Ulidelig kvalm og kaster opp gjennom hele dagen, er heldig om jeg får i meg 1 banan og noe kjeks. Er sykemeldt pga hyperemesis, bikker snart min andre uke. Ser frem til at dette er over! :) Ellers ekstremt trøtt og sliten, og menssmerter/stikkinger som kommer og går. Ømme bryster og brystvorter. Er 5+4 i dag :)

Huffameg, som jeg føler med deg, stakkars:( Sender deg mange klemmer og håper du snart blir bedre:Heartred
 
Uke 5 - Kvalme, søvnløs, sulten, tungpust, store pupper, stikkinger i magen. Og trøtt! Veldig trøtt!
 
10+2 og tenkte at alle symptomer er borte. Men når jeg begynte å tenke så er jeg fremdeles oppblåst, jeg er fremdeles trøtt og jeg sliter med raping og sure oppstøt når jeg sykler (nettopp begynt å sykle til/fra jobb igjen etter 1,5mnd uten, og aldri hatt problem med det før). Og det kjennes godt i ligamentbåndene hvis jeg nyser..
 
9+2: kjempetrøtt, tungpustet, oppblåst, halvveis forstoppet, små stikkinger i magen, nyser hele tiden, har vondt i korsryggen og er VELDIG hormonell:dead: Men likevel - det er så verdt det! :D
 
Uggen Så og si hele dagen men veldig kvalm om morgenen. Ømme bryst og tett i nesen. I går kom hodepinen, hadde håpt å slippe unna denne gangen for den hodepinen er mest hemmende for min del. Er glad for alle symptomer men hadde glemt den hodepinen altså :banghead:
 
Uke 9 +3; Kvalm til og fra(HELDIGVIS roet seg ned litt nå),Ømme bryst, halveis forstoppet og total tom for energi. Har plutselig blitt 30år eldre og sover middagslur hver bidige dag... Bare å ta frem stokken....
 
Back
Topp