Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er faktisk et skikkelig problem, jeg kan spise et fullverdig måltid og bli like sulten igjen etter 30 minutter.
Våkner på natta og er kjempesulten. 
Samme her, spiser middag og mer enn vanlig. En time etterpå kunne jeg spist det samme en gang til. Eier ikke metthetsfølelseEkstremt trøtt. Og sulten. Jeg kunne spist to hester på en dag.Det er faktisk et skikkelig problem, jeg kan spise et fullverdig måltid og bli like sulten igjen etter 30 minutter.
Det hjelper ikke spise frukt eller noe, jeg vil ha ordentlig mat!
Våkner på natta og er kjempesulten.
![]()

Samme her, spiser middag og mer enn vanlig. En time etterpå kunne jeg spist det samme en gang til. Eier ikke metthetsfølelse![]()
Det er helt sykt. Men jeg er sånn på jobb også, spiser tre brødskiver, spiser to til en halvtime senere. Andre som opplever/har opplevd kløende brystvorter??![]()
Ingen symptomer i det hele tatt :O
Kjenner meg ikke gravid i det hele tatt i dag...
Ja, så jeg glemmer jeg er gravid på en måteÆsj, sånne dager er kjedelige..
Trøtt.. ømme pupper.. men ingenting annet.
Ja, så jeg glemmer jeg er gravid på en måte![]()
Men er litt deilig å «glemme» det litt, for da føles ikke dagene så ekstremt lange nå i startenFort gjort før magen kommer uansett - med mindre man får VELDIGE tydelige symptomer. Glemmer litt i blant jeg og, selv med puppene og trettheten.