Symptomene våre

4+3 hatt mye av det som kjennes som mensmurringer i magen den siste uken. Og så får jeg en stikkende smerte som kommer og går nede på venstre side, kjennes litt som strekk på en måte. Småkvalm, men det er ikke så ille. Det værste er egentlig at jeg har så mye luft i magen :wideyed:Sover veldig lett og må tisse flere ganger i løpet av natten.

Idag 5+3 har jeg kjent mye mer til puppene enn hva jeg har gjort hittil. Fryser lett på de, og jeg kjenner dem liksom konstant.. har også noe vondt inni brystkassen på høyre side, noe jeg starter å tenke kan ha sammenheng med galleblæren som jeg opererte bort for 2,5 mnd siden :rolleyes:

Idag 5+3 har jeg kjent mye mer til puppene enn hva jeg har gjort hittil. Fryser lett på de, og jeg kjenner dem liksom konstant.. har også noe vondt inni brystkassen på høyre side, noe jeg starter å tenke kan ha sammenheng med galleblæren som jeg opererte bort for 2,5 mnd siden :rolleyes:
Den smerten der gikk jeg med fra uke 17 til jeg fødte i forrige svangerskap, helt helt grusomt. Mange kontroller og de fant ikke helt ut hva smerten kom av en gang, men konkluderte til slutt med nervesmerter i kombo med gallestein..
Håper den går over hos deg:Heartpink

Helseoversikt appen ba meg veie meg, har gått opp 1 kg siden i går :eek:

Helseoversikt appen ba meg veie meg, har gått opp 1 kg siden i går :eek:
Vekt må ses på som trend over tid. 1 kg fra eller til kan være ekstra vann (kanskje du har spist noe salt?), at du har veid det på et annet tidspunkt enn i går, kanskje hadde du på deg klær osv.

Den smerten der gikk jeg med fra uke 17 til jeg fødte i forrige svangerskap, helt helt grusomt. Mange kontroller og de fant ikke helt ut hva smerten kom av en gang, men konkluderte til slutt med nervesmerter i kombo med gallestein..
Håper den går over hos deg:Heartpink
Kan umulig være gallestein nå, siden jeg ikke lengre har galleblære? :rolleyes: Men om det vedvare eller blir mye verre, så må jeg nok sjekke det opp..

Vei deg ukentlig, om du må. Ikke oftere ;) går ikke an å måle slikt
Dette er så rart for meg, jeg er en sånn som har vært samme vekten helt siden tenårene :hilarious: Jeg er undervektig, så har egentlig godt av det, men syns dette var litt voldsomt raskt :hilarious: Kjøpte vekten i går faktisk, var allerede sjokkert da å være godt over det tyngste jeg noen gang har veid. Men ja, ukentlig er nok en god regel. Bikker 5 uker på lørdag, får ta lørdager som veiedag, samtidig som jeg tar magebilder, lettere å huske da

Syns jeg ser gravid ut allerede!? Er nok mer oppblåst tenker jeg. Min ene sønn spurte om jeg ikke hadde baby i magen :woot: Må nok lyge en stund til. Kommer sikkert til å få fort mage siden det er nummer 4 og planen min med å offentliggjøre det til etter uke 12 kommer til å slite litt!
Ellers blitt noe mer kvalm og kvalmen kommer i byger. Gruer meg til den verste kvalmen kommer, det blir litt dumt mtp jobb...

I dag har jeg ikke følt meg gravid overhodet! Hodet har vært alle mulige andre plasser, og kvalmen har vært fraværende i dag. Litt deilig, og litt skummelt, da man jo ser på symptomer som et tegn på at det fremdeles skjer ting «inni der». Er veldig trøtt da! Håper jeg ikke jinxer det og blir kjempe kvalm i morgen :laughing002

I dag har jeg ikke følt meg gravid overhodet! Hodet har vært alle mulige andre plasser, og kvalmen har vært fraværende i dag. Litt deilig, og litt skummelt, da man jo ser på symptomer som et tegn på at det fremdeles skjer ting «inni der». Er veldig trøtt da! Håper jeg ikke jinxer det og blir kjempe kvalm i morgen :laughing002
Hahah, føler den! Har en ganske god dag jeg også, nesten ikke kvalm :joyful:

Humørsyk og verkende pupper i dag, nesten vært i tvil om graviditeten men puppene altså, de «oppfører» seg virkelig uvanlig. Testene lyser positivt videre, men blir jo bekymret av symptomer - og mangel på symptomer *riste oppgitt på hodet*.

Jeg er kvalm og trøtt. Også gråter jeg av ingenting, men det har jeg egentlig gjort siden jeg ble mamma for første gang. Men det er kanskje verre nå?

Ellers venter jeg på puppene. De er like flate og ikke-vonde som de pleier.

En av mine første symtomer allerede i uke 3, og enda nå en uke etter er ekstremt treg mage.. Kan gå en dag uten å bæsje, veldig uvanlig meg
Jeg må bare spørre jeg altså. Har du allerede fått positiv test på uke 3? Jeg spør fordi jeg har symptomer, ømme pupper (hatt det i 2 uker) murringer i mage og fortsatt ikke fått mensen

Jeg er kvalm og trøtt. Også gråter jeg av ingenting, men det har jeg egentlig gjort siden jeg ble mamma for første gang. Men det er kanskje verre nå?

Ellers venter jeg på puppene. De er like flate og ikke-vonde som de pleier.
Ganske likt her! Er overrasket over at det ikke har skjedd noe med puppene ennå. Jeg får aldri symptomer i dem ved mensen, men forventer jo noe nå som jeg er gravid og har masse symptomer

Ganske likt her! Er overrasket over at det ikke har skjedd noe med puppene ennå. Jeg får aldri symptomer i dem ved mensen, men forventer jo noe nå som jeg er gravid og har masse symptomer
Puppene mine er nesten eneste symptomet jeg har. Brystvortene er harde hele tiden og puppene er superømme. Egentlig ikke noe å glede seg til :dead:

Jeg verker i magen i dag. Luft. Og veldig trøtt. Vært oppegående noen dager men nå er jeg helt på felgen. Sovet litt nå.

Brystene har gått opp to cup størrelser og metall smak i munnen.

Back
Topp