Symptomene våre

Haha :laughing025 Foreløpig ikke noe mot mat enda. Men er kvalm om kveldene, så småspiser. Ikkebra…

Forrige svangerskap takla jeg ikke kjøttdeig.. av alle ting :rolleyes:
Jeg tror kvalmen min begynte da egget festet seg :laughing005 Tror det hjelper å spise, og jeg er ofte sulten, men sliter allikevel litt med å få i meg ting. Kunne vært mye verre da, så for nå er jeg egentlig bare takknemlig for at jeg kjenner noe, for da virker det her ekte liksom :joyful:

Jeg tror kvalmen min begynte da egget festet seg :laughing005 Tror det hjelper å spise, og jeg er ofte sulten, men sliter allikevel litt med å få i meg ting. Kunne vært mye verre da, så for nå er jeg egentlig bare takknemlig for at jeg kjenner noe, for da virker det her ekte liksom :joyful:
Ja, forstår godt hva du mener! Veldig godt å kjenne noe. Da vet man at det er ekte. Kvalmen kom snikende de siste dagene. Starter i 19 tiden på kvelden og varer til jeg sovner. Blir nok en del småspising fremover ja

Er det andre som ofte får sommerfugler i magen? Får den følelsen oftes tidlig på dagen og sent på kvelden. Begynner nederst i magen og så "kryper" den opp i halsen. Nesten som om den er på vei ut munnen:laughing001. Det er en sikkerlig god følelse men samtidig utrolig merkelig følelse!

Last edited:
Vet ikke om jeg er gravid ennå men har en følelse på at det er i boks. For jeg er uggen og har sånn press nede i magen allerede(akkurat som blæra er full hele tiden) kjenner det igjen fra de andre svangerskapene

Jeg er ganske kvalm :hungover: Det var det som gjorde til at jeg mistenkte at det kanskje hadde klaffet denne runden.

3+5 i dag. Krysser fingrene for at mensen ikke dukker opp. Små uggen og «mensen murringer» nederst i magen. Flere som går på lutinus her? Merker dere noen bivirkninger?

Kjøpte en vekt siden jeg var litt usikker på startvekten min, men jeg er allerede en del tyngre enn jeg noen gang har vært i hele mitt liv?! :eek:
Skylder på graviditeten jeg, er jo sulten hele tiden :laughing001

Ja jeg har to jenter, de hadde jeg bekkenløsning med. Guttene har jeg hatt mild svangerskapsforgiftning med litt forhøyet bt og 4+ på protein. Så håper jeg slipper det. Bruker albyle i svangerskap forebyggende. Tvillinger hadde vært kult, men sikkert ikke når man har fire barn fra før.
Jeg skal også begynne på Albyl-e pga alvorlig svangerskapsforgiftning i svangerskap1. Men: hvor store er tabletten(e)?
Jeg må dele en Paracet i 4, og Ibux i 2. (Tar så klart ikke Ibux nå, og ytterst sjeldent Paracet men bare til referanse på størrelse).

Jeg skal også begynne på Albyl-e pga alvorlig svangerskapsforgiftning i svangerskap1. Men: hvor store er tabletten(e)?
Jeg må dele en Paracet i 4, og Ibux i 2. (Tar så klart ikke Ibux nå, og ytterst sjeldent Paracet men bare til referanse på størrelse).
De er kjempe små, på størrelsen med en folsyretablett.

Symptomer ja… Venter på å finne ut av hvor langt jeg er på vei, hatt symptomer i fler dager enn jeg har hatt positive tester. Første positive «myse på og vende i forskjellig lys» var søndag 31 juli.

Jeg har generelt sett bare følt meg annerledes. Puppene er annerledes, tyngre, brystvortene sier oftere «her er vi!!!» og viser seg frem.
Jeg har vanvittig kort lunte.
Jeg er generelt sett uggen, føler meg ofte sulten men lite frister.
Veldig trøtt, gjesper utrolig ofte.

Mye tankekjør, veldig redd for kjemisk igjen men jobber med å snu tankegangen. Det går jo bra for veldig mange :Heartred

Jeg er såå trøtt, men også såå sulten :dead: Kvalmen pleier å gi seg utover dagen da, heldigvis

Har problemer med kvalme etter 3 graviditeter med hyperemesis, så når jeg starter dagen å kjenner antydning til kvalme tar jeg prostafen. Hadde sikkert klart meg uten av og til, men tør ikke for er redd at hvis jeg starter å spy, så holder jeg det gående i 4mnd til…

Ellers så er jeg sykt trøtt, stikkinger i bekken, hissig og fjærn :laughing025

Tror jeg har begynt å tisse oftere nå, mannen har lagt merke til at jeg tisser oftere enn han, og jeg har vanligvis stålblære som syns han tisser ofte :hilarious:
Har også sittet og grått masse av videoer jeg har sett på i dag, så begynner virkelig å føle meg gravid. Er så sykt at jeg har så mange symptomer så tidlig! Er jo ikke 5 uker engang :oops:

Back
Topp